ציון דרך אדיר לרונאלדו, פירלו: "הוא רץ בשביל כולם אחרי האדום"

אנדראה פירלו על הקווים | Matteo Ciambelli/DeFodi Images via Getty Images

האלופה שיחקה רע ב-2:2 נגד רומא כשהפורטוגלי שהבקיע צמד מנע הפסד והגיע ל-450 שערים בשלוש הליגות הבכירות. דל פיירו הזהיר: "אינטר ואטלאנטה פייבוריטיות לסקודטו". המאמן שיבח את הכוכב וניסה להסביר מה לא עבד

קבוצות: יובנטוס רומא
(גודל טקסט)

יובנטוס קיבלה מחמאות על ניצחון 0:3 חלק במחזור הפתיחה אלא שאתמול (ראשון) הגיע פאנצ'ר ראשון בעידן אנדראה פירלו עם 2:2 נגד רומא באולימפיקו במשחק לא טוב. המאמן אמנם ביצע רק שינוי אחד בהרכב אך הגברת הזקנה הייתה רחוקה משיאה. בארץ המגף, כבר במחזור השני, החלו שאלות האם אינטר פייבוריטית. אגדת העבר של המועדון, אלסנדרו דל פיירו, הזהיר: "אינטר ואטאלנטה הן המועמדות הרציניות לסקודטו. לאטאלנטה יש את הבגרות הנכונה ואחרי התיקו בטורינו אשתקד, הם מרגישים שהם מסוגלים. אינטר? ראינו את חמשת המחליפים שהיו לה נגד פיורנטינה, אנחנו מודעים ליכולת שלהם".

מי שהציל את יובה מהפסד הוא כריסטיאנו רונאלדו שכבש בשני מחזורי הפתיחה בפעם הרביעית בקריירה שלו. הפנומן הפורטוגלי רשם ציון דרך עם 450 שערי ליגה בשלוש הליגות הבכירות – 84 במנצ'סטר יונייטד (196 משחקים), 311 במדי ריאל מדריד (292 משחקים) ו-55 במדי יובה (66 משחקים). מעבר לכך, זו השנה ה-14 ברציפות בה הפורטוגלי כובש 30 שערים בשנה קלאנדרית.

"המושיע של יובה", נכתב ב"גאזטה דלה ספורט" על רונאלדו שכבש פעמיים. "פנדל ועוד נגיחה נפלאה מנעו מיובה הפסד, ולאחר מכן הוא תמך בפומבי במאמנו". "בקוריירה דלה ספורט" נכתב: "הביאנקונרי ביצעו קאמבק מרשים בעשרה שחקנים אחרי אדום של ראביו, רונאלדו חושב חיובי", ועוד נמתחה ביקורת על אדין דז'קו שהחמיץ. ב"טוטו ספורט" פרגנו למארחת: "רומא את יפה – אבל רונאלדו פנומנלי". "יובה נאלצה לרדוף פעמיים אחרי המשחק".

פירלו הודה: "זה היה צעד לאחור מבחינתי, אבל אנחנו בתהליך. התמודדנו מול שתי קבוצות שונות לחלוטין בפתיחת העונה, ידעתי שהגישה שלנו תהיה שונה במשחק. לא היה לנו זמן לבדוק שינויים בקבוצה. בסופו של דבר השגנו תיקו, יש לנו שחקנים טובים כמו ארתור שהוא לא שיחק ממש בחצי השנה האחרונה. התוכנית לא הלכה כפי שציפינו. זה תמיד יהיה קשה נגד יריבות מאורגנות".

על שינוי המערך תוך כדי משחק: "יש לנו קשרים שמתאימים למערך של שני קשרים כמו רודריגו בנטקור, ארתור ואדריאן ראביו, ונפיק מהם את המיטב. ארתור זקוק לזמן כדי להסתגל לסרייה א' והכדורגל שלנו, והוא עדיין לא כשיר לחלוטין. בנטקור סיים את העונה שעברה מותש ועשה תוכנית מיוחדת לחזרה לכושר".

על רונאלדו: "אנחנו מאוד שמחים שיש לנו אותו, משום שהוא מספק לא רק שערים. הוא רץ הרבה יותר כשהיינו בעשרה שחקנים וזה היה נהדר שהוא עזר לחבריו לקבוצה".

כריסטיאנו רונאלדו חוגג עם חבריו. כבש צמד | Matteo Ciambelli/DeFodi Images via Getty Images

האם אינטר טובה מיובנטוס ויש לה סגל רחב יותר: "אני לא יודע אם הסגל שלה טוב משלנו אבל היא בהחלט חזקה יותר מהעונה שעברה, שכן הם הביאו שחקנים איכותיים ואני חושב שיהיה קרב עד הסוף. אמרתי שהמחליפים שלנו יהיה חשובים הערב (אתמול) כפי שראינו במשחק של אינטר שהצליחה להפוך את התוצאה וזה נכון".

רונאלדו אמר: "אני חושב שזו נקודה חשובה מאוד. נקלענו למצב מסובך של פיגור ועשרה שחקנים, חזרנו גם אחרי האדום ואני חושב שזה קריטי. אנחנו בתחילת העונה, יש מאמן חדש ורעיונות חדשים אבל אני רואה קבוצה שעובדת היטב, נלהבת ויש עתיד מזהיר עבורנו, זה מה שחשוב".

כותרות העיתונים באיטליה | צילומי מסך: "גאזטה דלה ספורט", "טוטוספורט"

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי