פירלו לשחקניו: תלמדו מרונאלדו. סנטוס: הוא לא יהיה רונאלדיניו

כריסטיאנו רונאלדו כובש בנגיחה נגד רומא | TIZIANA FABI/AFP via Getty Images

האיטלקי ביקש מחניכיו לקחת דוגמא מהמחויבות שלו נגד רומא. בתקשורת הזכירו את שעריו הגדולים בנגיחה: "אין לו תחליף". מאמן הנבחרת: "הוא יהיה במונדיאל וקטאר ויכול לשחק עד גיל 40 אך יפרוש כשיידעך"

קבוצות: יובנטוס
(גודל טקסט)

יובנטוס נתקלה בלא מעט קשיים נגד רומא , ואז היה לה את האיש למשימות מיוחדות – כריסטיאנו רונאלדו שכבש צמד בדרך ל-2:2. הפורטוגלי, כזכור, הגיע ל-450 שערים בשלוש הליגות הגדולות. אולם, המאמן אנדראה פירלו התרשם דווקא מהחוייבות שהפגין והריצה הבלתי פוסקת שלו כשקבוצתו נותרה בעשרה שחקנים. באיטליה נכתב כי המאמן הפציר בשחקניו: "תהיו כמו רונאלדו".

"לרונאלדו אין תחליף", נכתב ב"טוטוספורט", שם הוסיפו כי "הוד רוממותו ממשיך להוות דוגמא. הוא נראה חזק, מחויב ונלהב יותר עם פירלו". בשער השוויון שלו בנגיחה ריחף רונאלדו ל-2.28 מטרים, 28 סנטימטרים פחות מהשער הזכור בנגיחה נגד סמפדוריה. באיטליה הזכירו את רשימת השערים המרשימים שלו בנגיחה כששיאו היה 293 ס"מ במדי ריאל מדריד נגד מנצ'סטר יונייטד בשמינית גמר ליגת האלופות ב-2013.
בינתיים הפורטוגלי זוכה לשבחים גם ממאמן הנבחרת, פרננדו סנטוס, שנשאל על המונדיאל בקטאר.

"רונאלדו הוא רונאלדו, במובן הזה שהשאלה היא מיותרת. הרמה שלו גבוהה כמו תמיד, הוא לא בנסיגה". רונאלדו יגיע למונדיאל החמישי בקריירה שלו כשהוא מתקרב לגיל 38. עד מתי הוא ימשיך לשחק?

שער "טוטוספורט" | צילום מסך: "טוטוספורט"

"הוא יכול לשחק עד גיל 40", קובע סנטוס בנרחצות אך מוסיף: "אני לא יודע אם זה יקרה. אם הוא ירגיש שהוא לא במיטבו ולא באותו המצב. הוא לא אחד שיהיה מוכן לרדת ברמתו ויבין מתי עליו לעזוב וזה יקרה מבחירה. כשהוא מרגיש שהוא כבר לא יוכל להיות רונאלדו, הוא לא יהיה כמו רונאלדיניו (שפרש בטעם מר)".

היריבה הבאה שתחכה ליובנטוס ורונאלדו היא נאפולי, מחזיקת הגביע, שתגיע למגרשה של האלופה ביום ראשון. הקבוצה של ג'נארו גאטוסו מוליכה את הסרייה א' וגברה עליה אשתקד בגמר בדו-קרב פנדלים. פאולו דיבאלה שלא שותף כלל נגד רומא, עשוי לקבל דקות הפעם.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי