נשיא יובה עקץ את נאפולי שלא הופיעה: "הפרוטקול ברור"

אנדראה אניילי | Filippo Alfero - Juventus FC/Juventus FC via Getty Images

אניילי הבהיר: "בקשתם לדחיית המשחק לגיטימית אך יש כללים שחובה לדבוק בהם". ב"קוריירה" נכתב: "אין כדורגל אך יש כאוס בין הממשלה, הליגה ומשרד הבריאות"

(גודל טקסט)

איטליה ציפתה בסקרנות רבה למשחק בין האלופה יובנטוס למחזיקת הגביע אלא שאתמול (ראשון), הקבוצה של ג'נארו גאטוסו לא הופיעה למשחק על דעת עצמה (לא קיבלה אישור שלא להופיע על אף מקרי הקורונה שהתגלו במועדון) והובסה 3:0. בינתיים, בביאנקונרי, שחיכו על המגרש במשך 45 דקות, לא אהבו את הצעד של היריבה ובתקשורת האיטלקית תקפו.

נשיא יובנטוס, אנדראה אניילי, היה ברור מאוד: "אני כאן כדי שנביע את דעתנו. אנו זקוקים לבהירות. ישנם פרוטקולים שהם מאוד ברורים במצבים האלה. המצב היה ידוע וצפוי שיהיה מקרה אחד או שניים של קורונה וזה קרה אצלנו. נכנסנו לבידוד פרט למשחקים ואימונים ויש בדיקות באופן קבוע. הליגה עובדת בשיתוף פעולה טוב עם משרד הבריאות.

אניילי המשיך: "הפרוטקול נערך על ידי הממשלה והנהלת הליגה. אם יהיו מצבים גבוליים נוכל להסתכל על הפרוטוקול אך זה לא המצב. מתמקדים בבריאות הציבור אך הפרוטקול נועד כדי שנמשיך במקצוע שלנו במידת האפשר". הפרוטקול קבע כמובן, בצוותא עם אופ"א, כי אם קבוצה מסוגלת להעמיד 13 שחקנים זמינים כולל שוער – המשחק ייערך.

אצטדיון יובנטוס | Filippo Alfero – Juventus FC/Juventus FC via Getty Images

הצעד של נאפולי: "המסר של נאפולי לדחות את המשחק היה אולי לגיטימי, אבל יש כמה כללים מאוד ברורים וצריך לדבוק בהם. אם אנחנו לא מקיימים את הכללים זו טעות לא רק כמקצוענים אלא גם כאזרחים". הרי גם במילאן וטורינו היו מקרי קורונה אך המשחקים לא נדחו.

האם יובה הייתה נוסעת לנאפולי אם המצב היה הפוך: "לא היינו מגיעים אם היו אומרים ומחייבים אותנו שלא, אך לדעתי ה-ASL (ארגון הבריאות) לא יצטרך להתערב אם כל המועדונים יקפידו על הכללים והפרוטקולים".

"תבוסה", נכתב בשער עיתון "גאזטה דלה ספורט". "יובה על המגרש ונאפולי בבידוד, מה שבטוח – בדרך הזו כולנו מפסידים". נשיא נאפולי טען כמובן: "ארגון ה-ASL עצר אותנו מלנסוע". עוד נכתב באיטליה כי מדובר בתוהו ובוהו של הקורונה. ב"טוטוספורט" נכתב: "המחלוקת בנאפולי התפוצצה – יובה הייתה לבדה וניצחה 0:3". מהליגה האיטלקית נמסר כי נאפולי הייתה חייבת להתייצב למשחק. ב"קוריירה דלה ספורט" נכתב: "אין כדורגל באצטדיון, אבל יש כאוס גדול בין הממשלה, הליגה, נאפולי וארגון הבריאות האיטלקי".

כותרות העיתונים באיטליה | צילום מסך: "גאזטה דלה ספורט", "קוריירה דלה ספורט"

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי