דיווח: כריסטיאנו רונאלדו עשוי לפגוש את המתלוננת נגדו בבית משפט

כריסטיאנו רונאלדו
כריסטיאנו רונאלדו | Silvia Lore/Getty Images

כשנה מאז הפרסומים על תשלום דמי שתיקה מצד הכדורגלן לקתרין מאיורגה שטענה כי נאנסה על ידו בבית מלון בלאס וגאס, שופטת פדרלית בנוואדה קבעה כי ייערך דיון וייתכן ש-CR7 יתבקש להגיע לארה"ב

קבוצות: יובנטוס
(גודל טקסט)

מעל שנה שלא שמענו דבר על החקירה המתנהלת נגד כריסטיאנו רונאלדו בפרשת האונס לכאורה של קתרין מאיורגה, מאז שכוכב נבחרת פורטוגל ויובנטוס הודה בתשלום דמי שתיקה בסך 375 אלף דולר למתלוננת נגדו, אך הלילה (בין שלישי לרביעי) דווח בארצות הברית כי CR7 עשוי להגיע למדינה כדי להעיד בבית משפט בשל אותו תשלום.

שופטת פדרלית בנוואדה קבעה כי ייערך דיון בנוגע לתשלום שניתן לקתרין מאיורגה, במהלכו היא תשמע את טיעוניה כשנתיים לאחר שהאשימה את הכדורגלן באונס בחדר בית המלון בלאס וגאס ב-2009, כדי להבין האם ההסכם עם עורכי דינו של הכדורגלן לפני כעשור בוצע כשלא הייתה כשירה נפשית לקבל החלטה כזו.

בית המשפט טרם קבע מועד לשימוע, אולם בארצות הברית כבר מעריכים שבהחלט ייתכן שכריסטיאנו רונאלדו יצטרך להופיע להליך. אגב, על פי AP טרם ברור אם ייערך דיון פיזי שאליו תצטרך להגיע גם מאיורגה.

כריסטיאנו רונאלדו
כריסטיאנו רונאלדו | Juventus FC via Getty Images

נזכיר כי כריסטיאנו רונאלדו, באמצעות עורכי דינו, טען מלכתחילה שהיחסים עם מאיורגה נעשו בהסכמה וכי טענותיה שפורסמו בעיתון הגרמני "דר שפיגל" נעשו כחלק מ"מסע השמצה מכוון". השניים הכירו ב-2009 במועדון לילה בלאס וגאס והכדורגלן הזמין אותה לחדרו, שם לטענתה בוצע אונס. היא דיווחה בזמן אמת למשטרה, אך לא ציינה את שמו של כריסטיאנו רונאלדו בתלונתה.

כשהמקרה נפתח מחדש לאחר מספר שנים, טען התובע המחוזי בלאס וגאס שבשל העובדה שעברו שנים רבות מאז המקרה, אין אפשרות לאסוף מספיק ראיות כדי להרשיע את CR7 באונס.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי