באלוטלי ב"אח הגדול": אחתום בקבוצה חדשה בקרוב

מריו באלוטלי, ג'ורג'יו קייליני
מריו באלוטלי, ג'ורג'יו קייליני | ISABELLA BONOTTO/AFP via Getty Images

החלוץ בן ה-30 ששוחרר בקיץ מברשיה שוחח עם אחיו הצעיר אנוק ברוואה שמשתתף בריאליטי האיטלקי וריתק את האוהדים: "אני עדיין לא משחק אבל בעוד כמה שבועות זה יקרה, אל תדאגו". האם ישוב לסרייה א'?

קבוצות: ברשיה גנואה
(גודל טקסט)

עונת 2020/21 בסרייה א' יצאה לדרך והגיעה עד למחזור השלישי. אחד השחקנים שהכי חסרים לאוהדי הליגה האיטלקית הוא ללא ספק מריו באלוטלי, החלוץ בן ה-30 ששוחרר מברשיה שירדה לליגה השנייה עוד לפני תום העונה. החלוץ חשף שהוא עתיד לחתום בקבוצה חדשה.

"איפה אשחק, אני עדיין לא משחק אבל אל תדאגו, בעוד כמה שבועות אחתום", אמר בראיון לאחיו הצעיר אנוק ברוואה שמשתתף ב"אח הגדול VIP" באיטליה. באלוטלי אמר שזכה להצעות רבות מליגות רבות. החלוץ שחקן חופשי כמובן ויכול להצטרף לכל קבוצה שתחפוץ בשירותיו. בקיץ גנואה האיטלקית ובשיקטאש הטורקית רצו לצרפו.

בעבר רשם 52 שערים ב-141 הופעות בסרייה א' וכיכב בין היתר באינטר ובמילאן, אך העונה שעברה הייתה קטסטרופלית עבורו. הוא כבש חמישה שערים ב-19 הופעות ולמעשה לא שיחק מאז חודש מרץ. ב"גאזטה דלה ספורט" נכתב שהוא ומריו מנדז'וקיץ' נמצאים באותה הסירה אך בתקופת הקורונה הכל מסובך עוד יותר: "האשמה על המובטלים", נכתב.

מריו באלוטלי
מריו באלוטלי. מחכים ליעד הבא | ISABELLA BONOTTO/AFP via Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי