לא פוסח על אף אחד: כריסטיאנו רונאלדו נדבק בקורונה

כריסטיאנו רונאלדו
כריסטיאנו רונאלדו | Silvia Lore/Getty Images

הגיע גם אליו: גם הפנומן נמצא חיובי לנגיף ולא ישחק מחר עם נבחרת פורטוגל מול שבדיה במסגרת ליגת האומות. יחמיץ את ברצלונה ומסי בעוד כשבועיים?

קבוצות: יובנטוס
(גודל טקסט)

נגיף הקורונה המשתולל ברחבי העולם לא פוסח גם על גדולי הכדורגלנים בתבל. היום (שלישי) נודע כי כריסטיאנו רונאלדו נמצא חיובי לנגיף, יממה לפני שהיה אמור לשחק עם פורטוגל מול שבדיה במסגרת ליגת האומות.

CR7 נכנס מיידית לבידוד, ועל פי הדיווחים אינו סובל מתסמינים. הפנומן הוא השלישי מנבחרת פורטוגל שנדבק בנגיף, אחרי הבלם ז'וזה פונטה והשוער אנתוני לופס. עם זאת, בבדיקה הנוכחית שבוצעה, בה רונאלדו התגלה כחיובי, שאר השחקנים יצאו שליליים.

כבר ביום שבת החלוץ בן ה-35 היה אמור לפגוש את יובנטוס את קרוטונה במסגרת משחקה השלישי העונה של הגברת הזקנה בליגה האיטלקית, אך הוא אמור להיעדר, וגם ולהחמיץ את משחק הפתיחה של ליגת האלופות מול דינמו קייב אשר ייערב בעוד שבוע בדיוק – יום שלישי הבא.

אבל חמור מכך, בעוד 15 ימים רונאלדו יפגוש את הנמסיס שלו, ליאו מסי, במסגרת המחזור השני של שלב הבתים של ליגת האלופות, כאשר יובה תארח את ברצלונה (28 באוקטובר). נוכחותו של CR7 בהתמודדות מוטלת בספק בשלב זה, ואם הוא יחמיץ את המשחק הנ"ל זו כבר תהיה מכה הרבה יותר גדולה עבורו ועבור קבוצתו.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי