מילאן תחפש ניצחון 1400 בסרייה A, קונטה ינסה להישאר מושלם בדרבי

שחקני מילאן חוגגים | Marco Luzzani/Getty Images

הרוסונרי, שעדיין לא ספגו ולא הפסידו, יתארחו אצל אינטר מוכת הקורונה. זלאטן ישחק, אלכסיס בספק. נאפולי העצבנית מההפסד הטכני ליובה מחכה לאטאלנטה הלוהטת, בקאיוקו עשוי לפתוח

(גודל טקסט)

הליגה האיטלקית תחזור מחר (שבת) מפגרת הנבחרות לפתיחת המחזור הרביעי, שיכלול שני משחקי ענק: אטאלנטה הלוהטת תתארח אצל נאפולי העצבנית אחרי הפארסה במשחק נגד יובנטוס, ויותר מאוחר תגיע המנה העיקרית: ה"דרבי דלה מאדונינה" בין אינטר למילאן, שרוצות לשמור על מאזן נקי מהפסדים בסרייה A. יובנטוס תסגור את משחקי הבית כשתתארח אצל קרוטונה הצנועה, ללא כריסטיאנו רונאלדו ו-ווסטון מקני שנדבקו בקורונה. עוד במשחקי מחר, סמפדוריה תארח את לאציו.

נאפולי – אטאלנטה (16:00)

התכולים זועמים לאחר שהליגה גזרה עליהם הפסד טכני 3:0 בשל אי הופעתם לקרב הענקיות נגד יובה, שכן במועדון טענו כי ההוראה שלא לנסוע לטורינו הגיעה מרשויות הבריאות בנאפולי, אולם ועדת המשמעת פסקה כי הקבוצה לא עשתה כל שביכולתה על מנת להתייצב למשחק וכך נאפולי מוצאת עצמה עם חמש נקודות בתום שלושה מחזורים. טימואה בקאיוקו שהצטרף מצ'לסי עשוי לקבל דקות ראשונות ואולי אף לפתוח בהרכב, בהתאם לכשירותו של סטניסלב לובוטקה ששהה בבידוד מספר ימים. פיוטר זיילינסקי ואליף אלמאס ייעדרו מהמשחק לאחר שנדבקו בקורונה.

אטאלנטה היא ללא ספק הקבוצה החמה בליגה ומעבר להיותה במקום הראשון, היא קבעה שיא היסטורי כשהפכה לקבוצה הראשונה בסרייה A שמקביעה לפחות רביעייה בכל אחד משלושת המחזורים הראשונים. במחזור שעבר, החבורה מברגאמו הביסה 2:5 את קליארי ולראשונה בתולדותיה השלימה שלושה ניצחונות בשלושת המשחקים הראשונים של העונה. האחראי הבכיר לכך הוא פאפו גומס, שמוביל את טבלת הכובשים בליגה עם ארבעה שערים ואמור להגיע רענן למשחק, אחרי שלא שותף בשני המשחקים של נבחרת ארגנטינה בחלון מוקדמות המונדיאל.

פאפו גומס. מוביל את טבלת הכובשים באיטליה | NurPhoto / Contributor

אינטר – מילאן (19:00)

הנראזורי שואפים לקרוא תיגר על האליפות גם העונה, אך בינתיים אלה דווקא הרוסונרי שמגיעים לדרבי במאזן מושלם ועם רשת נקייה בשלושת המשחקים הראשונים, בעוד הקבוצה של אנטוניו קונטה שמטה שתי נקודות לאחר שסיימה ב-1:1 מול לאציו לפני היציאה לפגרת הנבחרות. אינטר, שלא נוצחה בתשעת משחקי הדרבי האחרונים, נפגעה קשות מנגיף הקורונה ותחסר את מילאן שקריניאר, אשלי יאנג, ראג'ה נאינגולן, רוברטו גליארדיני ויונוט ראדי, שאובחנו כחיוביים בשבועיים האחרונים. אם לא די בכך, סטפאנו סנסי ומתיאס וסינו הפצועים ייעדרו גם הם ואלכסיס סאנצ'ס בספק.

למזלה של אינטר, צמד החלוצים רומלו לוקאקו ולאוטרו מרטינס בכושר נפלא וכל אחד מהם כבש שלושה שערי ליגה עד כה, כשהאחרון הבקיע ובישל במדי ארגנטינה ב-1:2 על בוליביה השבוע. "הדרבי מביא איתו קשיים גדולים יותר הפעם, אך כל משחק חשוב מעכשיו ועד סוף העונה ואני מצפה מאיתנו להיראות טוב בכולם", אמר קונטה, שיוכל להפוך למאמן הראשון בתולדות אינטר שמנצח את שלושת הדרבים הראשונים שלו. האיטלקי התייחס גם לכך ששחקניו רק חזרו מפגרת הנבחרות: "הייתי מעדיף שיהיה לנו עוד יום להתכונן, אבל נכבד את לוח המשחקים הבינלאומי ונתאים את עצמנו. ננסה לעשות את המקסימום מבלי לסכן את השחקנים שזה עתה חזרו".

קונטה עדיין לא נוצח בדרבי | MB Media/Getty Images

בצד האדום-שחור, החדשות הטובות הן שזלאטן איברהימוביץ' החלים מווירוס הקורונה ואמור לפתוח בהרכב, בתקווה לעזור למילאן לרשום את ניצחונה ה-1400 בליגה האיטלקית ובכך להפוך לקבוצה השלישית בלבד שעושה זאת, יחד עם יובה ואינטר. אגב, הפעם האחרונה שבה הרוסונרי פתחו עונה עם ארבעה ניצחונות רצופים הייתה ב-1995/96. מי שלא יעמדו לרשותו של סטפאנו פיולי הם אנטה רביץ', מתאו מוסאקיו ואנדראה קונטי הפצועים, כמו גם ליאו דוארטה ומתאו גאביה שנמצאו חיוביים לקורונה. בראהים דיאס עשוי לפתוח בהתקפה לצדו של "איברה".

"זהו מבחן חשוב וקשה", אמר פיולי לקראת המשחק, "אנחנו מכבדים את היריבה, שנחשבת למועמדת לאליפות. היריבות מורגשת למרות שהאוהדים לא יהיו, לצערנו. ניצחון על אינטר יכניס בנו התלהבות, אבל אנחנו מתקדמים ממשחק למשחק ושואפים להמשיך להשתפר". על מצבו של זלאטן הוסיף המאמן: "כמו תמיד, הוא חייכן ונחוש. זה ברור שהיה לו רק שבוע אחד להתאמן, אבל הוא מוכן לשחק".

קרוטונה – יובנטוס (21:45)

כריסטיאנו רונאלדו שנדבק בקורונה ייעדר, אך נראה כי ארתור, הרכש מברצלונה, יעלה לראשונה העונה בהרכב הביאנקונרי וכמוהו גם פדריקו קייזה שהגיע מפיורנטינה ועדיין לא לבש את מדי הגברת הזקנה שבמחזור שעבר כלל לא שיחקה וניצחה 0:3 טכני את נאפולי שלא התייצבה למשחק עקב מקרי קורונה בסגלה.

במפגש הקודם בין השתיים באפריל 2018, הצליחה קרוטונה לחלץ נקודה מיובנטוס של מאוריציו סארי, אולם העולה החדשה הובסה בכל משחקיה העונה והיא במקום האחרון בליגה, כך שספק אם החבורה של אנדראה פירלו תמעד שוב כפי שקרה לה במשחק האחרון בו שיחקה – להבדיל, זה היה באולימפיקו נגד רומא והסתיים ב-2:2.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי