קסאנו חימם את האווירה לקראת הדרבי: "זלאטן יותר טוב מלוקאקו"

רומלו לוקאקו, זלאטן איברהימוביץ' | Marco Canoniero/LightRocket via Getty Images

איטליה נרגשת לקראת הערב ("לגעת בשמיים, כמו פעם"), חלוץ העבר ששיחק גם במילאן וגם באינטר ניתח את יחסי הכוחות: "איברה השחקן הטוב בסרייה א', אי אפשר להשוות לאף אחד". על המירוץ לסקודטו: "קונטה חייב לזכות"

קבוצות: אינטר מילאן
(גודל טקסט)

איטליה נרגשת לקראת הדרבי הראשון העונה בין אינטר ומילאן הערב (שבת) בשעה 19:00. "הוד רוממותו הדרבי מגיע כדי לגרום לכם להסתחרר", נכתב ב"גאזטה דלה ספורט". "לגעת בשמיים, כמו בימים הטובים", נכתב עוד בעיתון הגדול במדינה שם התמקדו בעיקר בצמד החלוצים רומלו לוקאקו וזלאטן איברהימוביץ' – "תקראו להם 'איברקו – אלוהי המטרות'". מי שעוד חימם את האווירה לקראת המשחק הוא חלוץ העבר אנטוניו קסאנו (38) האיטלקי ששיחק בשתי הקבוצות וגם ברומא ובריאל מדריד. הוא התייחס לחלוצים וניתח את יחסי הכוחות.

קסאנו דיבר על מאבק האליפות: "עוד מוקדם להעריך אבל אינטר בהחלט הקבוצה שיש לה הכי הרבה מה להפסיד. באמת חשבתי שאנטוניו קונטה יעזוב אחרי ההתפרצות בסיום העונה שעברה, כעת הוא נשאר ואסור לו להיכשל, הוא חייב לזכות בסקודטו אחרי שצירף את ארתורו וידאל ואשרף חכימי ולאוטרו מרטינס נשאר. זו קבוצה חזקה. אצל יובנטוס, אנדראה פירלו בשנה הראשונה כך שזה הזמן לסיים את רצף הזכיות שלהם".

איברהימוביץ' או לוקאקו: "זלאטן הוא השחקן הטוב בסרייה א'. לוקאקו צעיר ומוכשר אבל אין מה להשוות. בגיל 39 הרי שכוח פיזי לא מספיק, אתה צריך איכות. לאיברה יש הרבה מזה. אני חושב שאחרי רונאלדו "המקורי" (הברזילאי) ואחרי מרקו ואן באסטן –ישנו איברה". נזכיר כי קסאנו שיחק עם זלאטן במשך שנתיים במדי הרוסונרי

שער "גאזטה דלה ספורט". איטליה בטירוף לדרבי | צילום מסך: "גאזטה דלה ספורט"

על מילאן: "סטפנו פיולי היה ראוי להמשיך מכיוון שהוא רשם סיום עונה נהדר והגיע לאירופה. ראלף רנגניק לא זכה בשום תואר. הייתי מציע לפיולי להשתמש ב-4:2:3:1 כדי לגרום לאינטר בעיות באגפים".

הפייבוריטית לדרבי: "אינטר פייבוריטית אבל איברה יכול להפוך את המצב בהנחה שהעובדה שחלה בקורונה לא גזלה ממנו את כוחו הרב. אני חושב שלאוטרו השתפר והוא מזכיר את סרחיו אגוארו".

האיטלקי התייחס גם לכריסטיאן אריקסן: "קונטה לא אוהב את סוג השחקנים הזה, הוא מעדיף את האינטנסיביות של וידאל במרכז השדה כי הוא מאוד דינמי, אבל אריקסן נהדר, שחקן איכותי והוא אלוף".

זלאטן וקסאנו במדי מילאן | GIUSEPPE CACACE/AFP via Getty Images

לסיום החלוץ שסיפר תמיד על אהדתו לאינטר, חלוק לקראת המשחק הקרוב. כשנשאל מי הוא רוצה שתנצח אמר: "זכיתי בסופר קאפ האיטלקי ובעיקר באליפות עם מילאן אבל מעל הכל אני חייב את חיי למועדון הזה, הם חילצו אותי ממוות כשהייתה לי בעיה בלב. סילביו ברלוסקוני ואדריאנו גליאני התייחסו אליי כמו אל בן". עוד הוסיף כי לאחר מכן לא קיבל הצעה לחוזה חדש ונאלץ לחתום בשורות אינטר.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי