אטאלנטה נכנעה 3:1 לסמפדוריה, אינטר ניצחה 0:2 את גנואה

רומלו לוקאקו | Claudio Villa - Inter/Inter via Getty Images

הקבוצה מברגאמו רשמה הפסד שני ברציפות ואיבדה גובה. קוואליארלה כבש שער אדיר והחטיא מהנקודה. ת'ורסבי הכפיל, יאנקטו חתם, ספאטה רק צימק. שערים של לוקאקו ודאמברוסיו העלו את הנראזורי למקום השלישי

(גודל טקסט)

אחרי המשחק המטורף בין ססואולו לטורינו, שהסתיים ב-3:3 סופר דרמטי, המחזור החמישי בליגה האיטלקית הבכירה נמשך היום (שבת) עם שלושה מפגשים מסקרנים. אטאלנטה המלהיבה פתחה את משחקי היום עם הפסד מאכזב לסמפדוריה. מאוחר יותר אינטר חזרה למסלול הניצחונות הודות ל-0:2 בחוץ על גנואה החלשה. את הערב נעלה לאציו, שממשיכה את המומנטום מליגת האלופות לאחר 1:2 על בולוניה.

גנואה – אינטר 2:0

למרות פתיחת עונה מאכזבת במיוחד של יובנטוס, אינטר הנחשבת למועמדת השנייה בטיבה לזכות בסקודטו מתקשה לעלות לפסגה, בשל תיקו 1:1 מול לאציו ועוד הפסד 2:1 בדרבי למילאן. הערב פגשה את גנואה באצטדיון לואיג'י פראריס וגם הפעם לא הרשימה, אך החבורה של אנטוניו קונטה יצאה עם מלוא הנקודות בזכות 0:2 על היריבה החלשה ועלתה באופן זמני למקום השלישי.

אחרי מחצית מאופסת מפלס הלחץ עלה באינטר, למזלה מלך שערי הקבוצה רומלו לוקאקו כבש את החמישי שלו העונה בדקה ה-64 לאחר שקיבל כדור עומק מניקולו בארלה, עבר את השומר שלו ובעט תוך כדי החלקה. השני של אינטר הגיע 11 דקות לפני תוספת הזמן – כדור קרן של כריסטיאן אריקסן פגש את אנדראה ראנוקיה שנגח לכיוונו של דנילו דאמברוסיו והאחרון כבש מקרוב את השני שלו העונה וקבע את תוצאת המשחק.

רומלו לוקאקו | Claudio Villa – Inter/Inter via Getty Images

אטאלנטה – סמפדוריה 3:1

אחרי 0:4 חלק על מיידטלנד בפתיחת שלב הבתים של ליגת האלופות, אטאלנטה חזרה לסרייה א', איבדה נקודות לראשונה העונה באצטדיונה הביתי ורשמה הפסד שני ברציפות, אחרי שבמחזור שעבר הובסה 4:1 בחוץ על ידי נאפולי. מי אם לא פאביו קוואליארלה בן ה-37 מצא את הרשת בפעם הרביעית העונה במסגרת הליגה והעלה את סמפדוריה ליתרון בדקה ה-13 לאחר שהטעה שחקן הגנה וירה טיל בשמאל לרשת הגבוהה. רגע לפני הירידה להפסקה החלוץ הוותיק קיבל הזדמנות להכפיל את תוצאה, אך החמיץ פנדל וזה רק 0:1 בהפסקה. למזלו, מורטן ת'ורסבי הנורבגי הכפיל (59). דובאן ספאטה המחליף צימק עם בעיטה מדויקת מהנקודה הלבנה (80), אך המילה האחרונה הייתה שייכת ליאקוב יאנקטו הצ'כי שחתם עמוק בתוך תוספת הזמן והעניק לקלאודיו ראניירי שלוש נקודות יקרות.

אחרי חמישה מחזורים בסרייה א', אטאלנטה איבדה גובה לקראת המשך מאבקי הצמרת ובמאזנה תשע נקודות בלבד מתוך 15 אפשריות. באמצע השבוע (שלישי ב-22:00) היא תארח את אייאקס במחזור השני של ליגת האלופות, ארבעה ימים לאחר מכן היא תתארח אצל קורטונה (שבת ב-16:00) והטירוף יגיע לשיאו שלושה ימים לאחר מכן במשחק ביתי מול ליברפול החזקה (שלישי ב-22:00). מנגד, סמפדוריה רשמה ניצחון שלישי ברציפות, כאשר היא השיגה שלוש נקודות לאחרונה גם מול פיורנטינה ולאציו ובמחזור הבא מצפה לה משחק ביתי מול גנואה (שבת ב-21:45).

פאביו קוואליארלה | MIGUEL MEDINA / Contributor

לאציו – בולוניה 1:2

הקבוצה מבירת איטליה מינפה את התצוגה המרשימה מול דורטמונד בליגת האלופות עם עוד ניצחון ביתי, שהיה הראשון שלה אחרי שלושה מחזורי סרייה א'. דווקא הפתיחה הייתה שייכת לבולוניה שכבשה ראשונה בדקה ה-13 לאחר בעיטה מרחוק של מתיאס סוואנברג השבדי, אך ה-VAR פסל את הגול בטענה לעבירה בתחילת המהלך. לאציו התעוררה בחצי השני ועלתה ליתרון בדקה ה-54 בתום סללום נפלא של לואיס אלברטו, שהימם את לוקאש סקורופסקי עם פצצה למרכז השער.

מחזיק נעל הזהב, צ'ירו אימובילה סגר את הסיפור עם השני שלו העונה, לאחר שהגיע לכדור רוחב מרשים של מוחמד סלים פארס ממספרת והכפיל בנגיחה. בתוספת הזמן לורנצו דה סילבסטרי הספיק לכבוש שער ניחומים בתוספת הזמן, אך כאמור זה לא עזר לבולוניה, ששקועה בתחתית לאחר שלושה הפסדים רצופים.

לואיס אלברטו | Giuseppe Maffia/NurPhoto via Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי