לאוטרו שחרר אגרופים לספסל, קונטה: "אריקסן לא מספיק אינטנסיבי"

לאוטרו מרטינס | MARCO BERTORELLO / Contributor

חלוץ אינטר השתולל בצורה חריגה לאחר שהוחלף ב-0:2 על גנואה. מאמנו התרגז על עיתונאי, ששאל על קשר הדני: "אתה מנסה לגרום לי לדבר עליו במקום להתמקד בשאר, זה לא הוגן". וגם: מחמאות ללוקאקו

קבוצות: אינטר
(גודל טקסט)

אחרי שלושה משחקים רצופים ללא ניצחון בכל המסגרות, אינטר חזרה למסלול עם 0:2 חשוב על גנואה וטיפסה לפחות זמנית למקום השלישי בליגה האיטלקית בתום חמישה מחזורים. זה הלך קשה, אבל שערים מאוחרים של רומלו לוקאקו (62) ודנילו דאמברוסיו (79) העניק לנראזורי שלוש נקודות יקרות וקצת שקט לפני המשחק החשוב מול שחטאר דונייצק ומנור סולומון בשלב הבתים של ליגת האלופות (שלישי ב-19:55), אליו תגיע הקבוצה של אנטוניו קונטה אחרי תיקו מאכזב מול בורוסיה מנשנגלדבאך וכשבאופק ממתינים לה צמד מפגשים מול ריאל מדריד.

אירוע חריג נרשם אתמול בדקה ה-73, כאשר לאוטרו מרטינס הוחלף על ידי קונטה והגיב בצורה חסרת תקדים. החלוץ השתולל מזעם ושחרר שלושה אגרופים חזקים לכיסא המחליפים. מאמנו סירב להתייחס לתקרית בסיום. מי שזכה למרבית המחמאות היה כמובן לוקאקו, שהבקיע העונה עשרה שערים בתשעה משחקים בכל המסגרות. "הוא שחקן שונה לגמרי מזה שהגיע לאינטר לפני כשנה", הסביר קונטה. "תמיד הצהרתי שהוא יהלום שצרייך ליטוש ושרציתי לעבוד איתו. הוא השתפר בכל אלמנט של המשחק, מהדרך בה הוא זז על המגרש ועד הצורה בה הוא מקבל את הכדור".

כשקונטה נשאל על כריסטיאן אריקסן שהוחלף בדקה ה-58, הוא התעצבן על העיתונאי: "אתה מתמקד באריקסן יותר מידי, מדגיש אותו ושואל עליו ללא הפסקה מאז ינואר. הוא חלק מהסגל, כמו כולם. כשמגיע לו הוא משחק וכשלא אז לא. אני מנסה להפיק ממנו את המיטב, אבל אני לא אוהב שאתה מנסה לגרום לי להגיד עליו דברים רעים במקום לשבח את האחרים. הוא חלק מאיתנו וזו לא בעיה. זה בלתי נמנע, עלינו למצוא את הדרך הנכונה להפיק ממנו יותר. אנחנו צריכים לעבוד איתו ולגרום לו להגביר את האינטנסיביות. הוא מנסה, נותן את הכל, אבל אנחנו לא יכולים להמשיך לנתח ולהדגיש רק אותו בכל פעם שהוא מוחלף, זה לא הוגן כלפי שאר השחקנים".

על המשחק עצמו הוסיף קונטה: "שלטנו מהרגע הראשון והכתבנו את הקצב. לפעמים אתה מצליח לפרוץ בשלב מוקדם, בפעמים אחרות, כמו אתמול, לוקח לך קצת יותר זמן. אנישמח שבסוף זה נכנס. נגד בורוסיה מנשנגלדבאך בליגת האלופות, שתי בעיטות למסגרת שלנו הובילו לשני שערים. היום, לשמחתי, גנואה לא בעטה לנו למסגרת ואני מרוצה מכך ששמרנו על רשת נקייה. אני חושב שהקבוצה מודעת מאוד ליתרונות שלה והשתמשנו בזה היום כדי לשחק עם ביטחון. אני חושב שהקבוצה שלנו מאוזנת וחזקה".

כריסטיאן אריקסן | Jonathan Moscrop / Contributor

דאמברוסיו, שחגג את שערו השני העונה בליגה, הוסיף: "אין משחקים קלים בסרייה א'. אני חושב שאף קבוצה לא הייתה טובה מאיתנו העונה בשום משחק. שלטנו במשחק הערב לכל אורכו, השגנו את השערים שלנו, שמרנו על רשת נקייה והבאנו את הנקודות בצדק".

על המשחק החשוב מול שחטאר דונייצק: "הולך להיות לנו ערב קשה מאוד באוקראינה. אם נגיע לשם ונחשוב שננצח בקלות, זו תהיה טעות ענקית שעלולה לעלות לנו ביוקר. ניצחנו אותם בעונה שעברה, אך לא נוכל להניח מראש שזה יקרה שוב. יש להם הרבה איכות ועוצמה פיזית, עלינו להגיע מוכנים ודרוכים".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי