פירלו: "אנחנו לא זקוקים לסטירה כדי להתעורר". בונוצ'י יחמיץ את בארסה?

אנדראה פירלו | Giuseppe Cottini/NurPhoto via Getty Images

יובנטוס שוב לא ניצחה והמאמן התאכזב מהיכולת: "לא היינו אגרסיביים מספיק וחיכינו לשחקני ורונה בשטח שלנו. היינו צריכים להיות טובים יותר". הבלם שפונה מהמגרש לאחר פגיעה בירך בספק לליגת האלופות

קבוצות: יובנטוס
(גודל טקסט)

יובנטוס לקחה סיכון ענק כאשר החליטה למנות את אנדראה פירלו חסר הניסיון למשרת המאמן הראשי במקום מאורציו סארי ואחרי חמישה מחזורים, קשה לומר שהנהלת הגברת הזקנה פעלה היטב.

אמש (ראשון) יובנטוס שעדיין חסרה את כריסטיאנו רונאלדו, חילצה תוצאת תיקו שלישית בארבעת המחזורים האחרונים (השיגה ניצחון טכני מול נאפולי) מול ורונה, שמצידה השלימה משחק שני ברציפות ללא הפסד מול קבוצה אלופה מאז שנת 2000.  מעבר לתוצאות, גם היכולת לא משכנעת – מאז פתיחת העונה לא הצליחה לבעוט יותר מפעמיים למסגרת במחצית הראשונה, וזה דבר שלא אמור להתקבל אצל קבוצה בסדר גודל כזה.

פירלו אמר לאחר המשחק: "במחצית הראשונה לא היינו אגרסיביים מספיק. חיכינו להם בשטח שלנו ובכל זאת אנחנו אלו שייצרנו את המצבים הטובים ביותר. אנחנו לא צריכים לקבל סטירת לחי, כדי להתעורר. כשאתה משחק מול קבוצות כמו ורונה ואטאלנטה זה קשה כי הם שומרים אישית לאורך כל המגרש ויוצרים עימותים רבים. עבדנו קשה כדי למנוע את הלחץ הגבוה שלהם וזה עבד טוב במחצית השנייה, אך יכולנו לעשות זאת טוב יותר".

עדיין חסר. כריסטיאנו רונאלדו | Silvia Lore/Getty Images

המאמן נשאל על הבחירות שלו בהרכב, בהן בחר לפתוח עם פאולו דיבאלה אחרי שלושה חודשים, אך דווקא דיאן קולוסבסקי המחליף היה זה שכבש את השוויון: "קולוסבסקי נח בגלל שהוא שיחק שבעה משחקים ברציפות ודיבאלה היה האופציה היחידה שלנו מהספסל. לא ציפינו שיוכל לשחק 90 דקות, אבל עבדנו קשה על כך שיוכל לשמור על עצמו".

איך תיראה ההתקפה של יובנטוס כאשר רונאלדו יחזור מהסגר: "אנחנו יכולים לשחק עם רונאלדו, עם מוראטה או עם דיבאלה – הכל תלוי בקבוצה שנפגוש. העמדה הקלאסית של רונאלדו היא בצד שמאל, כאשר הוא חותך למרכז המגרש. גם דיבאלה וקולוסבקי יכולים לעשות זאת".

לסיום נשאל המאמן על הפציעה של הבלם לאונרדו בונוצ'י בירך, ימים ספורים לפני המשחק נגד ברצלונה בליגת האלופות: "הוא הרגיש משהו כבר במשחק מול דינמו קייב. הערב זה התחזק, לכן אנחנו נעשה הערכת מצב ביממה הקרובה".

לאונרדו בונוצ'י | Mattia Ozbot/Soccrates/Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי