אריקסן: "תשאלו את קונטה למה אני לא משחק"

כריסטיאן אריקסן | Marco Canoniero/LightRocket via Getty Images

קשר אינטר, שהגיע בינואר הקודם לנראזורי ככוכב ולא מצליח להשתלב, ביקר באופן מרומז את המאמן. רומלו לוקאקו ייעדר מהמפגש מול פארמה (שבת, 19:00). אטאלנטה תחזור לנצח מול קרוטונה?

קבוצות: אינטר אטאלנטה
(גודל טקסט)

המחזור השישי של הליגה האיטלקית ייצא מחר (שבת) לדרך עם שלושה משחקים, כאשר במוקד המפגש של אינטר מול פארמה בסן סירו (19:00). כמו כן, אטאלנטה של ג'אן פיירו גאספריני תצא למשחק חוץ מול קרוטונה (16:00) ובולוניה תארח את קליארי (21:45).

אינטר – פארמה

הנראזורי לא הצליחו לגבור ביום שלישי על שחטאר דונייצק ומנור סולומון וסיימו עם אלופת אוקראינה ב-0:0 במסגרת ליגת האלופות. מחר, הקבוצה תנסה לחבר ניצחון ליגה שני ברציפות ולהיצמד למילאן במקום הראשון בטבלה, כאשר הרוסונרי ישלימו את המשחק החסר שלהם ביום ראשון. זה לא יהיה פשוט, כי רומלו לוקאקו ייעדר מהמשחק.

כריסטיאן אריקסן, באופן לא מפתיע, שוב לא יפתח בהרכב. הקשר הדני, שהגיע בינואר לאינטר אחרי שהפך לאחד השחקנים הבולטים באירופה במדי טוטנהאם, פשוט השתלב רע מאוד, לא מוערך על ידי המאמן אנטוניו קונטה והלך כמה צעדים אחורה בקריירה דווקא כשהיה צריך לעשות את הצעד קדימה לעבר הטופ העולמי.

כריסטיאן אריקסן | Nicolò Campo/LightRocket via Getty Images

רק לפני מספר ימים קונטה אמר על השחקן בן ה-28 שהוא "לא מספיק אינטנסיבי", וכעת אריקסן עצמו 'החזיר' למאמן כשהתארח אתמול במפגש שאלות-תשובות שערכה ההתאחדות לכדורגל בדנמרק. אחד האוהדים שאל אותו מדוע הוא לא משחק באופן קבוע תחת אנטוניו קונטה, ואריקסן השיב: "תשאל אותו. תתקשר אליו ותדבר איתו, כי הוא זה שמקבל את ההחלטות. תמיד יש עליות וירידות כדורגל, יש רק כמה בודדים שהם כל הזמן נמצאים בעליות".

"נהיית טוב יותר בלקבל ביקורת, כי לכולם יש דעה", המשיך הקשר. "במיוחד כשעברתי לאיטליה, כי שם לכולם יש דעה. צריך לסמוך על הסובבים אותך ולא לשמוע לשאר". בהמשך, אריקסן גילה שהוא עשוי לסיים בעתיד את הקריירה שלו באודנסה ממולדתו, בה גדל: "אני לא פוסל את זה. קניתי שם בית ואם הם ירצו אותי אולי אפרוש שם".

קרוטונה – אטאלנטה

האורחת מגיעה אחרי שני הפסדים רצופים במסגרת הליגה ואחרי שסיימה ב-2:2 במשחקה האחרון, מול אייאקס בליגת האלופות. חניכיו של ג'אן פיירו גספריני דווקא החלו מצוין את העונה עם שלושה ניצחונות בשלושת מחזורי הפתיחה, אך לאחר מכן נכנעו לנאפולי וסמפדוריה והתרחקו מהפסגה. כעת הם ינסו לשוב למסלול הניצחונות מול העולה החדשה, שנמצאת במקום האחרון אחרי שצברה נקודה אחת בלבד מתוך 15 – ארבעה הפסדים ותיקו.

אנטוניו קונטה | Stanislav Vedmid/DeFodi Images via Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי