רונאלדו ישוב לסגל אך יפתח על הספסל, מילאן תשמור על הפסגה?

כריסטיאנו רונאלדו
כריסטיאנו רונאלדו | Juventus FC via Getty Images

יובה רוצה לצאת מהמשבר כשתתארח אצל ספציה העולה החדשה. פירלו התייחס לכוכב שחוזר: "הוא לא יהיה בהרכב אבל אלו חדשות גדולות". הרוסונרי, עם דונארומה בשער יתארחו באודינזה. פיולי: "לא מנצחים משחקים על הנייר"

קבוצות: יובנטוס מילאן
(גודל טקסט)

המחזור השישי בליגה האיטלקית שנפתח הערב (שבת) יימשך גם מחר (ראשון) עם לא פחות משבעה משחקים. במוקד, האלופה יובנטוס שרשמה פתיחת עונה מגומגמת תתארח אצל ספציה (16:00) בתקווה לחזור למסלול הניצחונות והיא מקבלת חיזוק: כריסטיאנו רונאלדו. כמו כן, מילאן, שאיבדה את המאזן המושלם במחזור הקודם, תתארח אצל אודינזה כבר ב-13:30. לאציו שסובלת מסגל חסר במיוחד לאור "מכת קורונה בקבוצה", תתארח בטורינו.

ספציה – יובנטוס (16:00)

הגברת הזקנה מגיעה חבולה לאחר תצוגה לא טובה בליגת האלופות,כאשר הפסידה 2:0 לברצלונה ועוד קודם לכן סיימה בשתי תוצאות תיקו ברציפות בליגה מול ורונה וקרוטונה. זוהי פתיחת העונה הגרועה ביותר של יובנטוס בשש השנים האחרונות והיא תשמח מאוד להתחיל רצף ניצחונות חדש על חשבון העולה החדשה.

אנדראה פירלו | MARCO BERTORELLO/AFP via Getty Images

מי שישמח לעזור במשימה הוא כריסטיאנו רונאלדו. אחרי 19 ימים בבידוד שכן אובחן כחיובי לנגיף הקורונה, הפורטוגלי סוף סוף יכול לחזור לעשות את מה שהוא עושה הכי טוב – לשחק כדורגל ולהבקיע. הפנומן הפורטוגלי שכבש העונה שלושה שערים בשני משחקים, קיבל אתמול (שישי) את התוצאה השלילית המיוחלת יעמוד לרשות אנדראה פירלו לקראת המפגש מחר מול ספציה אך צפוי לפתוח על הספסל.

פירלו התייחס לרונאלדו: "אני לא חושב שהוא יפתח אבל זה חשוב מאוד שהוא חזר אלינו, הוא התאמן בבית אמנם אך זה לא דומה לאימונים אצלנו, הוא שחקן כל כך חשוב ולכן יצטרף לסגל". בנוגע להגנה של האלופה, עדיין אין חדש. אלכס סנדרו הפצוע ימשיך להעדר וכך גם מתייס דה ליכט שזקוק לעוד זמן התאוששות וכמוהו גם הקפטן ג'ורג'יו קייליני.

על פאולו דיבאלה שלא נראה היטב בינתיים: "זה רק עניין פיזי. תמיד אמרתי שהוא לא במאה אחוז. הוא ממשיך להתאמן ולהתקדם כדי לחזור לכושר מלא. אני בטוח שהוא לא חושב על עניין החוזה החדש בשנייה שהוא עולה לכר הדשא".

This image has an empty alt attribute; its file name is 1014488

העולה החדשה פגשה את יובה פעמיים בלבד לאורך ההיסטוריה, שתיהן בליגת המשנה בעונת 2006/07, והצליחה לנצח את הביאנקונרי 2:3 בחוץ. במחזור האחרון הובילה 0:2 על פארמה אך סיימה בתיקו 2:2. הקבוצה מדורגת במקום ה-14 עם חמש נקודות בחמשת משחקיה הראשונים.

אודינזה – מילאן (13:30)

הרוסונרי הביסו 0:3 את ספרטה פראג בליגה האירופית ביום חמישי ויכלו לתת למספר שחקנים להתרענן, כמו זלאטן איברהימוביץ' שהוחלף במחצית במהלך מתוכנן. השבדי מוליך את טבלת הכיבושים עם שישה שערים וייפתח בהרכב. מילאן שנמצאת בפסגה עם ארבעה ניצחונות ותיקו, רוצה לחזור לנצח בסרייה א' אחרי ה-3:3 נגד רומא.

סטפאנו פיולי אמר לקראת המשחק: "אני רואה שחקנים שמחים ומרוצים אבל יש לנו עוד הרבה מה לעשות. עלינו להישאר רעבים. זה רגע טוב ועלינו לנצל את ההתלהבות עד תום. יש לי סגל טוב ואני מרוצה, השחקנים השתפרו. אנחנו לא מנצחים משחקים על הנייר. כשהקבוצה עולה למגרש היא נותנת את הרושם שהיא יודעת מה לשחק ואני מרוצה. אני לא חושב על הפסד".

לרוסונרי יש גם חדשות טובות – השוער ג'נלואיג'י דונארומה חוזר לסגל לאחר שני משחקים שכן אובחן כחיובי לקורונה והוא יפתח בין הקורות. אנטה רביץ' החלים מהפציעה וצפוי להשתלב במחצית השנייה.

זלאטן איברהימוביץ'
זלאטן איברהימוביץ' | Emilio Andreoli/Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי