טוב שחזרת: צמד לרונאלדו, 1:4 ליובנטוס. זלאטן כבש במספרת

כריסטיאנו רונאלדו חוגג עם פדריקו קייזה | Danilo Di Giovanni/Getty Images

הפנומן החלים מקורונה ועזר לאלופה להביס את ספציה. שער ענק לחלוץ מילאן, שנותרה בפסגה עם 1:2 על אודינזה. 3:4 ללאציו על טורינו. פודגוראנו נכלל בסגל רומא ולא שותף ב-0:2 על פיורנטינה. נאפולי הפסידה לססואולו

(גודל טקסט)

המחזור השישי בסרייה א' יצא לדרך אתמול (שבת) ויגיע היום (ראשון) לסיומו עם שישה משחקים. במשחק המוקדם של היום מילאן גברה 1:2 על אודינזה בזכות הצגה נוספת של זלאטן איברהימוביץ'. לאחר מכן, כריסטיאנו רונאלדו חזר לראשונה מאז שנדבק בקורונה וכיכב עם צמד ב-1:4 של יובנטוס על ספציה. כמו כן, לאציו רשמה 3:4 משוגע על טורינו אחרי שכבשה שני שערים בתוספת הזמן, רומא ניצחה 0:2 את פיורנטינה וססואולו המשיכה להרשים עם 0:1 על נאפולי. בהמשך, סמפדוריה נגד גנואה (21:45).

ספציה – יובנטוס 4:1

אחרי שתי תוצאות תיקו ברציפות בליגה, הגברת הזקנה שבה לנצח. וזה לא היה כל כך קל עד שנכנס למגרש ה-איש שלה, כריסטיאנו רונאלדו. וכמה שאלופת איטליה התגעגעה אליו. הפנומן הפורטוגלי שב לסגל אחרי שהתאושש מהקורונה, ופתח על הספסל. חבריו מאוד התקשו במחצית הראשונה, ולמרות שאלברו מוראטה העניק 0:1 בדקה ה-14, תומאסו פובגה השווה בדקה ה-32. בדקה ה-56 רונאלדו נשלח למערכה, וכבר אחרי שלוש דקות החזיר את היתרון ליובה כשקיבל כדור ממוראטה, חלף על פני השוער וקבע 1:2.

בדקה ה-67 אדריאן ראביו קיבל כדור עומק מפדריקו קייזה, ביצע מהלך אישי פנטסטי ברחבה וכבש מקרוב את השלישי. רונאלדו השלים צמד בפנדל מדויק בדקה ה-76 עם פאננקה יפהפייה אל הרשת – וסוף סוף הביאנקורי חזרו לטעום את טעם הניצחון ועלו למקום השני בטבלה.

כריסטיאנו רונאלדו חוגג | Danilo Di Giovanni/Getty Images

אודינזה – מילאן 2:1

עד הדקה ה-18 האורחת התקשתה ליצור מצבים ודווקא אודינזה יצאה למתפרצות לא רעות, אם כי לא סיכנה את ג'ינלואיג'י דונארומה שחזר לעמוד בין הקורות אחרי שאובחן כשלילי לקורונה. ואז זלאטן איברהימוביץ' נכנס לפעולה. החלוץ קיבל כדור ארוך ברחבה, עצר באומנות, חיכה והסיט לאחור עם הרבה רגש. פרנק קסייה הגיע בתנופה ובעט פצצה למשקוף ופנימה – 0:1. בדקה ה-22 המארחת יצאה למתפרצת מהירה, ג'רארד דאולופאו קיבל את הכדור אבל בעט ברשלנות מעל השער.

החלוץ שכבש העונה צמד בכל אחד ממשחקי הליגה שלו היה קרוב להבקיע בדקה ה-40 אך סחט הצלה גדולה מהשוער. לקראת סיום המחצית הוא גם עזר בהגנה כשירד לרחבה שלו בכדור חופשי וחסם את החלוץ סטפנו אוקאקה בגופו. בפתיחת המחצית השנייה הכל השתנה. אלסיו רומניולי הפיל את איגנסיו פוסטו ברחבה והשופט הצביע על הנקודה הלבנה. רודריגו דה פול בעט חזק ולא הותיר לדונארומה סיכוי, 1:1.

זלאטן כובש במספרת | ANDREAS SOLARO/AFP via Getty Images

ברהים דיאס וסנדרו טונאלי עלו מהספסל בדקה ה-57 כדי לשדרג את המשחק של הרוסונרי ובהמשך נכנס לשחק גם אנטה רביץ' (72), אך הם פחות נחוצים כשיש את זלאטן. צוחק מי שצוחק אחרון. בדקה ה-84 הוא כבש במספרת אחרי הרחקה לא טובה של סבסטיאן די מריו וניצל יציאה מהוססת של השוער כדי לקבוע 1:2 למילאן. זה היה שערו השביעי בארבעה משחקי ליגה.

אומנם אחרי שלושה צמדים רצופים זלאטן הסתפק רק בשער בודד אך בזכותו הרוסונרי שומרים על הפסגה. וגם הוא שומר על הפסגה – בראש טבלת המבקיעים. זה היה המשחק השישי ברציפות בו הבקיע, שיא שרק אנדריי שבצ'נקו הצליח להשיג חוץ ממנו.

זלאטן איברהימוביץ' חוגג | ANDREAS SOLARO/AFP via Getty Images

רומא – פיורנטינה 0:2

לראשונה, סוף פודגוראנו נכלל בסגל של הג'אלורוסי. השחקן בן ה-18 שעבר הקיץ ממכבי חיפה לקבוצת הנוער של רומא ומצליח להרשים נותר על הספסל במשך 90 דקות וימשיך לחלום על הופעתו הראשונה בסרייה A. בינתיים, הקבוצה משחק ליגה חמישי ברציפות ללא הפסד וטיפסה למקום השביעי בזכות שערים של לאונרדו ספינאצולה בדקה ה-12 ופדרו בדקה ה-70. בדקה ה-89 לוקאס מרטינס קוארטה מפיורנטינה הורחק. הסגולים רשמו הפסד שלישי בחמשת משחקי הליגה האחרונים ונותרו במקום ה-11.

שחקני רומא חוגגים | ALBERTO PIZZOLI/AFP via Getty Images

נאפולי – ססואולו 2:0

העונה הנפלאה של ססואולו נמשכת. מלבד יובנטוס ומילאן שטרם הפסידו העונה, גם הקבוצה של רוברטו דה זרבי טרם נוצחה העונה בסרייה A, והערב היא השיגה תוצאה אדירה עבורה עם ניצחון אצל נאפולי בסן פאולו. הדרומיים, שמלבד הפסד טכני ליובנטוס, ניצחה בשני המחזורים האחרונים שלה בליגה. החבורה של ג'נארו גאטוסו ללא ספק הייתה הקבוצה העדיפה במשחק, כאשר איימה עלה שער של אנדראה קונסילי כמעט 20 פעמים, אך לא הצליחה להכניע את השוער. בדקה ה-58 הגיע הרגע שהכריע את ההתמודדות כאשר ג'יאנלוקה די לורנצו גלש מאוחר לרגליו של ג'יאקומו ראספדורי ולמעשה הכשיל את החלוץ ברחבה. מנואל לוקאטלי ניגש לנקודה הלבנה וכבש. מקסים לופס קבע את תוצאת המשחק בדקה ה-90+5.

טורינו – לאציו 4:3

איזה משחק משוגע וסופר דרמטי, שהסתיים עם מהפך ענק בתוספת הזמן. מסכת השערים נפתחה בדקה ה-15 אחרי מהלך קבוצתי יפה בסיומו אנדראס פריירה קבע 0:1 ללאציו. בדקה ה-19 גלייסון ברמר איזן את התוצאה עם נגיחה מכדור קרן. המהפך הראשון במשחק הושלם בדקה ה-21 כאשר אנדראה בלוטי קבע 1:2 לטורינו מהנקודה הלבנה. בדקה ה-49 סרגיי מילינקוביץ'-סאביץ' קבע 2:2 עם כדור חופשי נהדר.

הדרמה הגדולה החלה לאחר שבדקה ה-87 עלתה טורינו ליתרון 2:3 משער של סשה לוקיץ' שניצל טעות קשה בהגנת האורחת. המארחת חשבה שהיא כבר בדרך לניצחון, פנדל של צ'ירו אימובילה בדקה ה-95 ושער של פליפה קייסדו בדקה ה-98 קבעו מהפך מדהים. לאציו עלתה זמנית למקום השביעי בטבלה עם עשר נקודות וביום רביעי מצפה לה מפגש חוץ קשה בליגת האלופות מול זניט. טורינו המאוכזבת נשארת עם נקודה אחת בלבד וסוגרת את הטבלה בצוותא עם קרוטונה.

תוצאות נוספות

סמפדוריה – גנואה 1:1

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי