רונאלדו נפצע ב-1:1 של יובה, זלאטן כבש בדקה ה-90 והחמיץ פנדל

כריסטיאנו רונאלדו ואנדראה פירלו | FILIPPO MONTEFORTE/AFP via Getty Images

האלופה כבר הריחה ניצחון נגד לאציו, אך קייסדו כבש וקבע תיקו דרמטי. הפורטוגלי הבקיע לפני שהוחלף. השבדי של מילאן בעט לשמיים מהנקודה הלבנה, אך קבע 2:2 נגד ורונה בזכות גול בדקה ה-90. 1:1 בין אינטר לאטאלנטה

(גודל טקסט)

המחזור השביעי בסרייה א' שיצא לדרך כבר ביום שישי ממשיך היום (ראשון) עם לא פחות משישה משחקים, חלקם משחקי צמרת מרתקים במיוחד. במשחק המוקדם לאציו חילצה 1:1 דרמטי נגד יובנטוס עמוק בתוספת הזמן במשחק בו כריסטיאנו רונאלדו נפצע והוחלף. לאחר מכן, אטאלנטה סחטה 1:1 בביתה נגד אינטר, רומא ניצחה 1:3 במקביל את גנואה ונאפולי השיגה 0:1 קטן על גנואה. במשחק שנעל את הערב מילאן חילצה 2:2 נגד ורונה.

לאציו – יובנטוס 1:1

בעונה שעברה הצליחה הקבוצה של סימונה אינזאגי לנצח את הגברת הזקנה 1:3 בקרב על הסופר קאפ האיטלקי וכן במפגש הליגה ביניהן באולימפיקו. הפעם, אחרי פתיחת עונה לא טובה וללא צ'ירו אימובילה, הזוכה בנעל הזהב שנעדר משום שאובחן כחיובי לקורונה – זה היה קשה, אך המארחת זכתה בנקודה יקרה עמוק בתוספת הזמן על אף שהתקשתה להגיע למצבים.

יובנטוס עלתה ליתרון אחרי רבע שעה. מבצע גדול של חואן קוואדראדו הסתיים בכדור רוחב מדויק לרחבה, כריסטיאנו רונאלדו הקדים את כולם ודחק לרשת את שערו השישי בארבעה משחקים העונה. הפורטוגלי היה קרוב להשלים צמד. בדקה ה-37 הוא בעט חזק ליד הקורה ושתי דקות לסיום המחצית בעט חזק למשקוף מתוך הרחבה – חסר מזל. פפה ריינה היה זה שמנע ממנו שער נוסף, כשהדף כדור חופשי מסוכן בתוספת הזמן של המחצית.

כריסטיאנו רונאלדו חוגג עם שחקני יובנטוס | Marco Rosi – SS Lazio/Getty Images

סימונה אינזאגי ראה שקבוצתו מתקשה להגיע למצבים למעט ניסיון לא מספיק טוב של חואקין קוראה וחצי מצב מצד ודאט מוריקי וביצע חילוף משולש בדקה ה-54 כשבין היתר עלו לשחק מנואל לצארי ופיליפה קאיסדו. החילוף המשולש עוד יתברר כקריטי.

כריסטיאנו רונאלדו על הדשא | Giampiero Sposito/Getty Images

למרות שלא כבש או בישל, אלברו מוראטה היה השחקן הטוב ביותר ביובה. בדקה ה-59 הוא הוליך מתפרצת ומסר הצידה לאדריאן ראביו שבעט חזק וסחט הצלה מפפה ריינה. רונאלדו עצמו נפצע בקרסול והוחלף בדקה ה-77 לטובתו של פאולו דיבאלה. עמוק בתוספת הזמן המחליף פיליפה קאיסדו בעט כדור חזק בסיבוב ולא הותיר לווישצ'ך שצ'סני שום סיכוי, 1:1

לואיס אלברטו. לאציו התקשתה להגיע למצבים אך זכתה לנקודה יקרה | Paolo Bruno/Getty Images
שחקני לאציו חוגגים שוויון דרמטי | FILIPPO MONTEFORTE/AFP via Getty Images
שחקני לאציו חוגגים | FILIPPO MONTEFORTE/AFP via Getty Images

מילאן – ורונה 2:2

הרוסורני סיימו את המחזור עם תיקו מפתיע בסן סירו מול הצהובים כחולים, אך עדיין נותרו בפסגה עם נקודה הפרש על ססואלו השנייה. האורחת פתחה טוב יותר ועלתה ליתרון כפול תוך פחות מ-20 דקות כיבוש דחיקה מקרוב של אנטונין באראק בדקה השישית וכיבוש עצמי של דוידה קלאבריה בדקה ה-19.

מילאן חזרה לעניינים כעבור עוד שמונה דקות גם בזכות שער עצמי, פעם של ג'אנג'קומו מניאני והייתה יכולה לחזור למשחק בדקה ה-65 כאשר קיבלה פנדל, אליו ניגש זלאטן איברהימוביץ'. אך השבדי בדרך לא אופניינית בעט לשמיים. למזלו של השבדי ושל מילאן כולה, איברהימוביץ' תיקן בגיחה אדירה בדקה ה-93 לאחר הגבהה של ברהים דיאס.

זלאטן איברהימוביץ' | MIGUEL MEDINA/AFP via Getty Images

אטאלנטה – אינטר 1:1

מיד לאחר התיקו של יובנטוס, אינטר קיבלה הזדמנות גדולה לעקוף את הגברת הזקנה בטבלה, אך לצערו של אנטוניו קונטה, הקבוצה שלו פעם נוספת שמטה נקודות חשובות. הנראזורי התארחו הערב בברגאמו אצל אטאלנטה לדרבי הכחולות-שחורות, למשחק בין שתיים מהקבוצות האטרקטיביות של הליגה.

המשחק לא התעלה לרמה גבוהה במחצית הראשונה, ובדקה ה-59 הגיע הרגע ששבר את הקרח – הגבהה של אשלי יאנג מצאה את ראשו של לאוטרו מרטינז שלא התבלבל, נגח לפינה הרחוקה והעלה את אינטר ליתרון. משחק ההגנה של הקבוצה ממילאנו עשה הכל כדי למנוע מהחוד האדיר של ג'אן פיירו גאספריני את שער השוויון, אבל בדקה ה-79 אלכסיי מיראנצ'וק הכניע את סמיר הנדנוביץ' עם בעיטה חדה לפינה וקבע חלוקת נקודות במשחק.

אלכסיס סאנצ'ס מול שחקני ההגנה של אטאלנטה. איבוד נקודות של אינטר | MIGUEL MEDINA/AFP via Getty Images

גנואה – רומא 3:1

רומא פתחה את העונה נהדר והערב היא עקפה את יובנטוס, אטאלנטה ואינטר בטבלה בזכות ניצחון נהדר אצל גנואה. הג'לארוסי, עם סוף פודגוראנו על הספסל בפעם השנייה, נהנו מערב נהדר של הנריק מחיטריאן שלהט עם שלושער באצטדיון לואיג'י פרארי.

הארמני כבש את שערו הראשון במשחק בתוספת הזמן של המחצית הראשונה עם נגיחה לרשת של מתיה פרין, מרקו פיאצה איזן זמנית בדקה ה-50. בדקה ה-67 מחיטריאן החזיר לקבוצה מבירת איטליה את היתרון, ולאחר מכן הוא קינח ה-85 עם בעיטת יעף נהדרת.

בולוניה – נאפולי 1:0

התכולים התאוששו מההפסד לססואולו עם ניצחון קל בזכות שער מוקדם של ויקטור אוסימן בדקה ה-23. בזכות שלוש הנקודות, החבורה של ג'נארו גאטוסו עלו למקום השלישי.

תוצאות נוספות

טורינו – קרוטונה 0:0

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי