רונאלדו לא סובל מפציעה, פירלו ביקר את שחקני יובנטוס

אנדראה פירלו מאוכזב | Paolo Bruno/Getty Images

המאמן כעס אחרי ה-1:1 הדרמטי נגד לאציו: "באליפות זוכים רק אם דואגים לכל פרט, לא היינו חכמים". דיבאלה חטף על איבוד הכדור שלו: "לא בכושר, טעות בלי נסלחת". הפורטוגלי ישחק במדי נבחרתו והשווה שיא מועדון

(גודל טקסט)

כל אוהד יובנטוס יגיד בפה מלא שפעם הקבוצה שלו הייתה מנצחת משחק כמו אתמול (ראשון). הגברת הזקנה הוליכה בביטחה 0:1 על לאציו באולימפיקו אך ספגה שער לא אופייני בתוספת הזמן, סיימה ב-1:1 והחמיצה את המקום השני בטבלה. לאונרדו בונוצ'י פתח בהרכב בפעם ה-400 במדי הביאנקונרי אך לבטח לא ירצה לזכור את המשחק הזה. אשתקד, לשם השוואה, למאוריציו סארי היו 19 נקודות בחלוף שבעה משחקים.

מי שכן מספק את הסחורה הוא כריסטיאנו רונאלדו שכבש שער קל מתוך הרחבה, היה קרוב להשלים צמד אך הוחלף. רונאלדו השווה את שיאו של פאולו דיבאלה מעונת 2017/18 כשכבש בכל ארבעת משחקי הליגה הראשונים שלו. לצערו, על אף ששת השערים שהבקיע – זה הספיק לניצחון בודד.

בכל מקרה, ביובה יכולים לנשום לרווחה. הפורטוגלי כלל לא הזכיר את הפציעה שלו בפוסט שפרסם ברשתות החברתיות: "עם הראש מורם, אנחנו מאמינים בעבודה שאנחנו עושים". באיטליה טוענים שרונאלדו ביקש לא לצאת ("אני חייב להתחלף?") ויהיה כשיר למשחקי נבחרת פורטוגל.

כותרות העיתונים באיטליה | צילום מסך: "טוטוספורט", "קוריירה דלה ספורט"

פירלו היה מתסוכל לאחר המשחק כמובן: "שיחקנו נהדר, הם לא התקרבו לשער השוויון. אבל באליפות זוכים אם דואגים לכל פרט ופרט. לא היינו חכמים עם הכדור בשניות האחרונות ונענשנו. הכי חשוב להישאר חזקים מנטאלית, אסור לך להיות עם גישה לא חיובית. הגיע לנו יותר וזה חבל. חסרה לנו קילריות כדי להשיג תוצאות טובות".

על רונאלדו: "הוא שחקן חשוב, בוודאי, לא רק עבורנו אלא עבור כל הקבוצות בהן שיחק. הוא סבל מבעייה בקרסול ונאלץ לצאת. המחליפים עשו עבודה טובה. לצערי בכל משחק חסרים לנו שחקנים (מתייס דה ליכט, אלכס סנדרו וג'ורג'יו קייליני זו רשימה חלקית) אך זה לא יכול להוות תירוץ".

מי שאיבד את הכדור היה פאולו דיבאלה שגם נותר מחוץ לסגל של נבחרת ארגנטינה בשל בעיות פיזיות, אך בונוצ'י סירב להאשים אותו: "זו לא אשמתם של אלה שנכנסו, ארבעה או חמישה מאיתנו טעות". בכלי התקשורת דווקא תקפו אותו: "טעות בלתי נסלחת, הוא עדיין לא בכושר" ו"המחלוקת של דיבאלה", נכתב בכותרות העיתונים. על יובנטוס נכתב: ,רונאלדו ולא יותר".

הבלן אמר על המשחק: "היינו סולידיים בהגנה, לאציו יצרה אפס הזדמנויות ואז ספגנו שער שהיינו חייבים למנוע. כמובן שגם אני הייתי צריך לעשות יותר. עלינו להשתפר לחלוטין כדי להגיע ליעדים שלנו. מה שקרה חייב לדחוף אותנו לתת יותר. יש רגעים במשחק שאתה חייב לדעת לבעוט את הכדור מחוץ למגרש".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי