לראשונה העונה: דה ליכט ישחק במדי ביובנטוס ויפתח מול קליארי

מתייס דה ליכט | Daniele Badolato - Juventus FC/Juventus FC via Getty Images

הבלם שב לכשירות ויעלה בהרכב של הגברת הזקנהבשבת בעקבות הפציעות של קייליני ובונוצ'י. מוראטה לצד רונאלדו בחוד, דיבאלה חזר לאימונים אך יחל על הספסל, כמו גם קייזה

קבוצות: יובנטוס
(גודל טקסט)

יובנטוס אמנם עדיין בלתי מנוצחת העונה בליגה האיטלקית, אך ממש לא הולך לה בקלות. בשבעה משחקים, הגברת הזקנה אספה 13 נקודות מתוך 21 אפשריות, כאשר ניצחה שלוש פעמים ועוד ארבע פעמים סיימה בתיקו. מחר (שבת) האלופה תארח את קליארי למשחק במסגרת המחזור השמיני של הסרייה A ותנסה לחזור לנצח, אחרי שבמשחק האחרון שלפני הפגרה נפרדה ב-1:1 דרמטי מלאציו.

שלושה שחקנים יחסרו למאמן אנדראה פירלו – ארון ראמזי וצמד הבלמים הוותיקים, ג'ורג'יו קייליני ולאונרדו בונוצ'י. בעקבות היעדרותם של השניים האחרונים, מתייס דה ליכט יעלה בהרכב ויערוך את הופעתו הראשונה העונה. הבלם ההולנדי בן ה-21 היה פצוע עד כה, אפילו לא נכלל בסגל ומשחקו האחרון נערך באוגוסט בהפסד לליון בגומלין שמינית גמר ליגת האלופות.

נראה שדה ליכט מתרגש לקראת החזרה למגרשים, ובחשבון האינטסגרם שלו הוא העלה תמונה עם כיתוב חד, ברור, קצר וקולע: "מוכן". מחר הוא יפתח כחלק משלישיית בלמים שתכלול גם את מריח דמיראל הטורקי ודנילו, שישחק כבלם שלישי. אלכס סנדרו צפוי לשחק באגף השמאלי בזמן שחואן קוודראדו ירוץ על כל הקו הימני.

בחוד, אלברו מוראטה ישחק לצד כריסטיאנו רונאלדו. פאולו דיבאלה, שמעמדו ויכולתו נמצאים בנסיגה, שוב יפתח על הספסל, אך הפעם גם מכיוון שהיה בספק להתמודדות. רק אתמול הוא חזר לאימונים מלאים, יחד עם פדריקו קייזה, והשניים לא יעלו בהרכב.

יובנטוס ודאי זוכרת היטב את המשחק האחרון שלה מול קליארי, כאשר הפסידה 2:0 ליריבה הצנועה במחזור ה-37 של העונה הקודמת, אשר נערך בסך הכל בסוף חודש יולי האחרון. אז, לוקה גליאנו וג'ובאני סימאונה כבשו את השערים. הראשון אמנם הושאל, אך השני פתח את העונה בצורה מצוינת עם חמישה שערים בשבעה מחזורים וינסה שוב להדהים את הגברת הזקנה.

כריסטיאנו רונאלדו | Nicolò Campo/LightRocket via

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי