צמד לרונאלדו ב-0:2 של יובנטוס, אימובילה חזר בניצחון לאציו

כריסטיאנו רונאלדו | MIGUEL MEDINA/AFP via Getty Images

אחרי התיקו במחזור הקודם, הפורטוגלי הוביל את האלופה לניצחון קל מול קליארי, ועלה לראש טבלת הכובשים בצוותא עם זלאטן. החלוץ שהיה מושבת במשך שלושה שבועות בשל נגיף הקורונה כבש ובישל בניצחון 0:2 נגד קרוטונה

(גודל טקסט)

המחזור השמיני בסרייה א' יצא לדרך הערב (שבת). במשחק המוקדם גברה לאציו 0:2 על קרוטונה האחרונה במשחק חוץ. מאוחר יותר אטאלנטה נפרדה ב-0:0 מאכזב מול ספציה, ויובנטוס חתמה את היום עם 0:2 קליל נגד קליארי. שחקני כל הקבוצות עלו עם פס אדום צבוע על הלחי השמאלית כדי להביע הזדהות עם המאבק באלימות נגד נשים.

יובנטוס – קליארי 0:2

אלופת איטליה שלא הרשימה מתחילת העונה ופתחה את המחזור במקום השביעי בטבלה, הראתה יכולת טובה וניצחה 0:2 את קליארי מצמד של רונאלדו, שהשתווה לזלאטן בראש טבלת הכיבושים, ובכך עלתה באופן זמני למקום השני. קליארי נותרה במקום ה-11 ותוכל להתדרדר למקום ה-13 בתום המחזור.

הפנומן הפורטוגלי העלה את יובה ליתרון בדקה ה-38, עם בעיטה חדה מ-16 מטרים בתום מבצע אישי יפה אחרי שקיבל את הכדור מאלבארו מוראטה. ארבע דקות אחר כך וזה כבר 0:2 לגברת הזקנה, שוב פעם מרגלו של רונאלדו, שהמשיך מקרוב נגיחה של מריח דמירל. חניכיו של אנדראה פירלו היו קרובים להבקיע את השלישי במהלך המחצית השניה, אך חוסר דיוק של מוראטה השאיר את התוצאה כפי שהיא.

יובנטוס תארח בחמישי הקרוב את פרנצשווארוש בליגת האלופות, וארבעה ימים לאחר מכן תצא למשחק חוץ אצל בנבנטו. קליארי תנסה להתאוש במחזור הבא נגד ורונה.

אלבארו מוראטה, לא מדויק | Valerio Pennicino/Getty Images

קרוטונה – לאציו 2:0

הקבוצה של סימונה אינזאגי ממשיכה את הכושר הטוב שלה לאחרונה עם עשר נקודות בארבעת המשחקים האחרונים. צ'ירו אימובילה, זוכה נעל הזהב בעונה שעברה, חזר סוף סוף למגרשים אחרי שנעדר כשלושה שבועות בשל הקורונה (והחמיץ את משחקי נבחרתו), והגיע רעב במיוחד. בדקה ה-21 הוא עשה את מה שהוא יודע לעשות הכי טוב – לכבוש.

מרקו פרולו הגביהה מצד ימין, אימובילה כהרגלו הקדים את שחקן ההגנה ובזינוק נהדר נגח לרשת, 0:1. בדקה ה-58 לאציו ביססה את היתרון. אימובילה הפעם היה על תקן המבשל, מסר לחואקין קוראה שביצע מהלך יפה על הקו ומזווית קשה הערים על השוער בדרך ל-0:2. בדקה ה-74 פינה אימובילה את מקומו. המארחת, מצידה, איימה 11 פעמים על השער אך זה לא היה היום שלה.

כעת לאציו, שהעפילה זמנית למקום החמישי, תקווה לשפר עמדות בליגת האלופות כאשר תארח באמצע השבוע את זניט סנטפטרסבורג כשבמפעל היוקרתי רשמה שתי תוצאות תיקו רצופות. קרוטונה, האחרונה בטבלה לה שתי נקודות בלבד, תחפש ניצחון בכורה במחזור הבא כשתפגוש את בולוניה.

צ'ירו אימובילה, חזר בסטייל | Marco Rosi – SS Lazio/Getty Images

תוצאה נוספת

ספציה – אטאלנטה 0:0

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי