רונאלדו עקף את רונאלדו הברזילאי, פירלו התמוגג: "מודל לחיקוי"

כריסטיאנו רונאלדו | MIGUEL MEDINA/AFP via Getty Images

אחרי הצמד ב-0:2 של יובנטוס על קליארי, הפורטוגלי העלה את מאזנו לשמונה שערים בחמישה משחקים העונה ו-60 שערי ליגה ב-69 הופעות מאז שהצטרף. מאמנו החמיא: "מקצוען אמיתי". קוודראדו ענד את סרט הקפטן והתרגש

קבוצות: יובנטוס
(גודל טקסט)

בזמן שליאו מסי רושם את פתיחת העונה הגרועה ביותר שלו מאז 2005, כריסטיאנו רונאלדו נראה בלתי ניתן לעצירה. הפנומן הפורטוגלי הפציץ אתמול צמד ב-0:2 של יובנטוס על קליארי והעלה את מאזנו העונה בליגה האיטלקית לשמונה שערים בחמישה משחקים. נתון פשוט מדהים. אחרי שלוש תוצאות תיקו בארבעה מחזורים, האלופה השיגה שלוש נקודות חשובות והורידה זמנית את הפער ממילאן, שתתארח הערב (ראשון) אצל נאפולי, לנקודה אחת.

הצמד אתמול העלה את המאזן של רונאלדו ל-60 שערי ב-69 הופעות וכמובן שאף שחקן לא כבש יותר ממנו בליגה האיטלקית מאז שהוא הצטרף ליובנטוס. לשם השוואה, רונאלדו הברזילאי הבקיע 58 שערים ב-89 הופעות בסרייה א'. "כריסטיאנו הוא מקצוען אמיתי, מוסר העבודה שלו לא מפסיק להפתיע אותי", החמיא המאמן אנדראה פירלו. "באימונים ובמשחקים, הוא מהווה דוגמא לכל הסובבים אותו. העצה היחידה שאוכל לתת לו היא להמשיך כך".

"השחקנים יכולים להשתנות, אבל סגנון הכדורגל שלנו חייב להישאר זהה", הוסיף פירלו, שהביע שביעות רצון מכך שיובנטוס שמרה על רשת נקייה בפעם השנייה בלבד העונה. "היינו זקוקים להופעה כזו כדי להגביר את הביחון והאמונה העצמית של הקבוצה. המחצית הראשונה שלנו הייתה טובה מאוד. אף פעם לא קל לחזור מפגרת נבחרות, אבל עלינו בגישה הנכונה מהרגע הראשון ואני מרוצה מההופעה שלנו הערב".

על ארתור הברזילאי, שהציג יכולת גבוהה: "הוא השחקן שציפינו לו. הוא הגיע מהליגה הספרדית, שהיא שונה לגמרי מהאיטלקית. הוא היה זקוק לזמן להסתגל. יש הרבה איכות בסגל שלנו, אבל לא תמיד זה מספיק. על מנת לשלוט במשחק, עליך להזיז את הכדור במהירות מצד לצד ולמצוא את הפירצה. השחקנים נהנים מהסגנון הזה. כשאתה מחזיק בכדור ודוחף את היריבה לאחור, אתה אפילו זוכה לנוח עם הכדור".

חואן קוודראדו, שענד את סרט הקפטן, לא הסתיר את ההתרגשות: "אחרי הרבה שנים כאן, אני מרגיש שטורינו היא הבית שלי. אני גאה לענוד את הסרט. אני מנסה להנהיג את הקבוצה על המגרש ומחוצה לו. יש בסגל הזה כל כך הרבה שחקנים שהם קפטנים וכולם תורמים למאמץ".

קוודראדו סיכם: "המשחק הראשון אחרי הפגרה תמיד קשה, כך שאני שמח מהתוצאה. ראינו קבוצה שנחושה להשיג ניצחון. אנחנו נהנים מהכדורגל שלנו תחת אנדראה פירלו, שמבקש מאיתנו להחזיק בכדור ואני חושב שאנחנו מתתחילים להתרגל להסגנון החדש שלו. הדבר החשוב ביותר הוא לנצח גם כשאתה פחות טוב".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי