לא יכולה בלי רונאלדו: רק 1:1 ליובנטוס אצל בנוונטו

פאולו דיבאלה | Giuseppe Maffia/NurPhoto via Getty Images

הפורטוגלי קיבל מנוחה, אלופת איטליה שוב איבדה נקודות בליגה ופספסה הזדמנות לצמק את הפער ממילאן. מוראטה כבש ראשון במשחק, לטיזיה איזן. קודם לכן, אינטר רשמה 0:3 על ססואולו. אטאלנטה הפסידה לוורונה בבית

(גודל טקסט)

בצל מותו של דייגו ארמנדו מראדונה, המחזור התשיעי בליגה האיטלקית נפתח הערב (שבת) עם שלושה משחקים. אינטר רשמה 0:3 על ססואולו במשחק המוקדם.לאחר מכן, יובנטוס פספסה הזדמנות גדולה לצמק את הפער ממילאן עם 1:1 מאכזב אצל בנוונטו. במשחק הנעילה של היום, אטאלנטה הפסידה 2:0 בבית נגד ורונה.

בנוונטו – יובנטוס 1:1

לאלופת איטליה יש בעיה ברורה – כשהיא ללא כריסטיאנו רונאלדו, היא פשוט לא מצליחה לנצח. אחרי שתי תוצאות תיקו לא אופייניות נגד ורונה וקרוטונה, כאשר הכוכב הגדול היה בבידוד בעקבות הקורונה, הערב הוא קיבל מנוחה מאנדראה פירלו אשר שילם על כך עם שתי נקודות שהשאיר בדרום איטליה.

באמצע השבוע רשמה יובנטוס 1:2 נגד פרנצווארוש, במשחק חלש מבחינה התקפית, בו רונאלדו כבש לאחר שהקבוצה שלו נקלעה לפיגור. מי שאיישו את החוד הערב הם פאולו דיבאלה ואלברו מוראטה, כאשר ארון ראמזי שיחק בקישור עם פדריקו קייזה, אדריאן ראביו וארתור. בתום 20 דקות של משחק עלתה הגברת הזקנה ליתרון במשחק, זאת לאחר שקייזה סידר למוראטה את שערו השלישי העונה בליגה.

אכזבה גדולה בקרב יובנטוס | Francesco Pecoraro/Getty Images

בנוונטו של פיליפו אינזאגי ידועה העונה בתור קבוצה שלא מצליחה לחזור מפיגור בדרך כלל, אבל דווקא נגד הביאנקונרי השחקנים באדום-צהוב עשו זאת. לאחר מספר התקפות מסוכנות ליד שערו של ווייצ'ך שצ'סני, המגן גייטנו לטיזיה הכניע את השוער הפולני עם בעיטה מהאוויר מקצה הרחבה. פירלו הגיב, שלף מהספסל את דיאן קולוסבסקי ופדריקו ברנרדסקי, אך שום דבר לא עזר ליובה הערב.

ססואולו – אינטר 3:0

אחרי ההפסד הכואב לריאל מדריד בליגת האלופות שצמצם את סיכוייה להעפיל לשלב הבא, אינטר התאוששה הערב על חשבון ססואולו כאשר ניצחה 0:3 משערים של אלכסיס סאנצ'ס, רוברטו גליארדיני ועצמי של ולאד קיריקש.

זהו ניצחונה השני מתוך שלושה משחקים מאז החזרה מהפגרה, וביום שלישי מצפה לה מפגש חשוב מאוד נגד בורוסיה מנשנגלדבאך, שעתיד להכריע את עתידה באירופה. בשבת הבאה הבא תארח את בולוניה במסגרת המחזור העשירי בליגה. ססואולו פתחה את המחזור במקום השני בטבלה, מרחק שתי נקודות ממילאן המוליכה, אך בעקבות ההפסד היא ראתה את הנראזורי חולפים על פניה, וכעת שתי הקבוצות עם 18 נקודות.

גליארדיני חוגג עם לאוטרו. ניצחון נהדר של אינטר | onathan Moscrop/Getty Images

אטאלנטה – ורונה 2:0

דווקא לאחר הניצחון הגדול שלה באנפילד נגד ליברפול, אטאלנטה חזרה הערב לברגאמו ורשמה הפסד מאכזב מאוד מבחינתה. ורונה של המאמן איבן יוריץ' חווה עונה טובה מבחינתה, והערב היא דאגה להסתגר היטב מאחורה ולרדת להפסקה עם שער נקי. במחצית השנייה היא גם ידעה לעקוץ – בדקה ה-60 האורחת יצאה להתקפה נדירה והצליחה לסחוט פנדל, אותו כבש מיגל ולוסו. בדקה ה-83 ולוסו שוב היה מעורב בשער, כשהפעם הוא סידר למתיאה זקאני שער קליל עבורו וניצחון גדול לוורונה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי