קונטה: "הכל קשה כאן. צריך להפוך את השליליות למקור מוטיבציה"

אנטוניו קונטה | Andrea Staccioli/LightRocket via Getty Images

אינטר השיגה ניצחון ליגה שני ברציפות לראשונה מאז המחזור השני (0:3 על ססואולו), המאמן: "עבדתי בקבוצות גדולות ולא ראיתי מעולם כזה אנטי". המשחק: "מרוצה מהנחישות אבל לא מהאיכות". וגם: הסיבה ליכולת המשופרת

קבוצות: אינטר
(גודל טקסט)

אינטר הצליחה להשאיר מאחור את התצוגה הנרפית נגד ריאל מדריד מאמצע השבוע כשהביסה אתמול (שבת) 0:3 את ססואולו בחוץ. לראושנה מאז פתיחת העונה חיברה הקבוצה של אנטוניו קונטה שני ניצחונות ליגה רצופים שהקפיצו אותה למקום השני בטבלה במרחק שתי נקודות מהמוליכה מילאן לה משחק חסר. "אינטר חזרה", בישרה הכותרת ב"גאזטה דלה ספורט", שם נכתב על נקודת מפנה והחמיאו ללאוטרו מרטינס. "קונטה גילה מחדש את אינטר", נכתב ב"קוריירה דלה ספורט".

לאחר המשחק הבהיר המאמן האיטלקי כי אצל הנראזורי תמיד הכל הולך קשה. הפעם, הוא היה יכול לנשום לרווחה בשלב מוקדם. לראשונה מאז מרץ 2018 (במשחק נגד ורונה), אינטר עלתה ליתרון כפול אחרי רבע שעה בלבד. מנגד, הנראזורי מיעטו לגעת בכדור. לראשונה מזה שמונה שנים הקבוצה ניצחה במשחק בו החזיק בכדור פחות מ-35% מהזמן. איבן פרישיץ' רשם ציון דרך עם הופעת הליגה ה-150 שלו באינטר והוא השחקן היחיד שרשם לפחות 130 משחקי ליגה גם בגרמניה וגם באיטליה.

קונטה חזר לאחר המשחק על עקרונות המשחקים החשובים לו ביותר: "אנחנו תמיד מנסים לתת את המיטב ולעתים זה מצליח. חשוב לי שתמיד ניתן מאה אחוז, גם כשהתוצאות לא טובות. הכי חשוב לרדת מכר הדשא עם חולצה ספוגה בזיעה".

בתקשורת מחמיאים: "אינטר חזרה" | צילום מסך: "גאזטה דלה ספורט"

האם זה היה המשחק הכי טוב של הקבוצה העונה: "בהחלט לא. זו לא התוצאה הטובה ביותר שלנו העונה והיו הופעות טובות בהרבה, אבל התוצאה נוטה להשפיע על מה שאומרים. אם נדבר על מוטיבצייה ונחישות אז כן – היינו טובים, אבל איכות הכדורגל? זה עניין אחר. האידיאל הוא לשלב היטב את שני האלמנטים הללו. עלינו להיות מוכנים להסתגל לכל דבר".

עוד אמר: "שום דבר לא קל כאן באינטר. מנסים להפיל אותנו. עבדתי במועדונים גדולים בעבר אבל לראות כזו שליליות, בכל מחיר – קשה להתנהל ככה. עלינו להשתמש בזה כמוטיבצייה נוספת. זה נכון, אמרתי דברים קשים לפני שלושה חודשים. אם דברים הולכים קשה אי אפשר להטיל את כל האשמה על המאמן והשחקנים. החלפת מאמן היא פיתרון אחד אך לא היחיד. אם יש סירה בים סוער אתה צריך לכל הידיים על הסיפון כדי להתייצב".

רוברטו גליארדיני שכבש את השער השלישי, ניתח: "לא יכולנו להרשות לעצמנו לטעות. נכנסנו למשחק בגישה הנכונה ושלטנו במשחק. נתנו ליריבה כבוד אבל הראינו את האיכות על כר הדשא. יש רגעים קשים, אין מה לומר". גליארדיני היה מרוצה מהשימוש בניקולו בארלה כקשר שלישי: "אנחנו מכירים את המערך הזה מהעונה שעברה, זה הקל עלינו".

מי שקיבל מנוחה חלקית היה החלוץ רומלו לוקאקו שפתח על הספסל ועלה מהספסל בדקה ה-79. הוא יחזור להרכב במשחק ביום שלישי נגד בורוסיה מנשנגלדבאך בגרמניה. הנראזורי, שטרם ניצחו העונה בליגת האלופות, מדורגים במקום האחרון בשלב הבתים ויקוו להשיג לפחות את הכרטיס לליגה האירופית. סיכוייהם להעפיל לשמינית הגמר נמוכים מאוד.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי