אינסינייה: "היינו בטירוף לחלוק כבוד ראוי לאליל שלנו"

לורנצו אינסינייה עם החולצה של דייגו מראדונה | SSC NAPOLI/SSC NAPOLI via Getty Images

קפטן נאפולי חגג את השער נגד רומא עם החולצה של מראדונה וריגש גם ברשתות החברתיות: "עבור דייגו - לנצח". המשחק נעצר בדקה העשירית, באיטליה נפעמו: "דייגו ניצח" ו"תראה איזה לילה במגרש שלך". על מה גאטוסו זעם?

קבוצות: נאפולי
(גודל טקסט)

כמה היה חשוב לנאפולי לנצח אתמול (ראשון) במשחק הבית הראשון שלה מאז הבשורות הקשות על מותו של דייגו מראדונה הגדול. הקבוצה של ג'נארו גאטוסו לא רק ניצחה אלא הביסה 0:4 את רומא (השוותה את הניצחון הגבוה ביותר שלה על הג'ילארוסי) במשחק ענק שייזכר בגלל כל המסביב: הטקס המיוחד לפני השריקה במגרש שייקרא על שמו של האגדה הארגנטינאית, העצירה בדקה העשירית והמחווה של לורנצו אינסינייה שחשב על משהו מיוחד בדומה לליאו מסי.

קפטן נאפולי כבש שער נפלא בכדור חופשי וחגג עם החולצה של אלילו. בתזמון כה מדויק, היה זה שער הליגה ה-69 שלו, והוא השתווה ללואיס ויניסיו במקום העשירי בטבלת כובשי המועדון בליגה. אינסינייה אמר לאחר המשחק: "הייתה לנו מוטיבצייה אדירה לחלוק כבוד כראוי לאליל שלנו. האווירה הייתה מרגשת, כל מה שקרה כואב לנו מאוד. אני שמח שסיפקנו הופעה מעולה עבור העיר שסובלת הרבה בין כה". אינסינייה כתב ברשתות החברתיות על רקע תמונה שלו עם החולצה של מראדונה: "עבור דייגו, לנצח" והוסיף סימן של לב.

הקפטן הוסיף: "ניגשנו למשחק בצורה הטובה ביותר, למדנו את רומא עד הסוף. יש לנו הרבה איכות אך לעתים אנחנו מבצעים טעויות ולא מציגים את המנטליות הנכונה. אני מקווה שזה רגע מפנה. אם נשחק ככה, עם רגליים על הקרקע – – נעשה דברים גדולים".

ג'נארו גאטוסו היה מרוצה לאחר המשחק אך היה חשוב לו להבהיר לגבי המצב בטבלה: "מבחינתי יש לנו 18 נקודות ולא 17", אמר ביחס להפסד הטכני נגד יובנטוס. "המצב הזה לא עזר לנו, היינו כבר בשדה התעופה. אני מקווה שייעשה צדק". בנאפולי כמובן מחכים לערעור. על מאבק האליפות אמר: "בעיניי, אינטר היריבה הכי קשה – יש להם איכות וכוח פיזי. יובנטוס כמובן רגילה להיות שם למעלה".

על המשחק: "זו הגישה שאני רוצה לראות, עלינו לשחק בעוצמה בכל פעם, עם האווירה והטירוף הזה באוטובוס הקבוצה ובחדר ההלבשה. אסור לקחת שום דבר כמובן מאליו. אולי זו אשמתי כי אני רך מדי עם השחקנים ולא מלחיץ אותם, אסור להרפות". "יש תחושת עצב ענקית", אמר לגבי דייגו, אבל אני מקווה שהעיר תתאושש, אסור שאנשים יסתובבו ברחוב בלי מסכה. מראדונה אגדה וכולם יודעים זאת".

"ערב גדול של אינסינייה – שער, בישול והחולצה המרגשת", נכתב ב"גאזטה דלה ספורט". "מראדונה ניצח", נכתב ב"קוריירה דלה ספורט". "בעיטה חופשית קסומה של אינסינייה, הקבוצה משתוללת. באצטדיון שייקרא על שמו, נאפולי רקדה עם חולצה כמו של ארגנטינה". "דייגו, איזה לילה במגרש שלך. נאפולי מחצה את רומא", נכתב ב"טוטוספורט".

כותרות העיתונים באיטליה | צילום מסך: "קוריירה דלה ספורט", "טוטוספורט"

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי