שבת באיטליה: דיבאלה ורונאלדו יפתחו בדרבי, אינטר מול בולוניה

כריסטיאנו רונאלדו חוגג עם פאולו דיבאלה. יובה מצפה לשיתוף הפעולה שלהם נגד ליון | MARCO BERTORELLO/AFP via Getty Images

האלופה תארח את טורינו (19:00) ותקווה לצמק זמנית את הפער ממילאן, הארגנטינאי לצד הפורטוגלי, מוראטה ייעדר. לפני הקרב מול שחטאר: קונטה שוקל לבצע רוטציה, לוקאקו יקבל מנוחה? וגם: לאציו תתארח אצל ספציה

(גודל טקסט)

המחזור העשירי בליגה האיטלקית ייצא לדרך מחר (שבת) עם שלושה משחקים. במוקד: יובנטוס תארח את טורינו לדרבי הגדול של העיר (19:00) ותקווה לצמק זמנית את הפער מהמוליכה מילאן לשלוש נקודות. בנוסף, לאציו תתארח אצל ספציה (16:00) ואינטר תפגוש את בולוניה (21:45).

יובנטוס – טורינו (19:00)

אחרי 0:3 חלק על דינמו קייב ולפני המשחק האחרון בשלב הבתים של ליגת האלופות מול ברצלונה, יובנטוס תארח את טורינו לדרבי ה-161 בתולדות העיר, בו האורחת תקווה לחולל סנסציה ולנצח את יריבתה לראשונה מאז 2015. האלופה תגיע להתמודדות מהמקום הרביעי בטבלה, כשבמאזנה חמש תוצאות תיקו בתשעה משחקים והיא רחוקה כבר שש נקודות ממילאן המוליכה.

מבחינה מקצועית, יובנטוס תיאלץ להסדתר ללא אלברו מוראטה שהורחק במחזור שעברה ונראה שפאולו דיבאלה יפתח בחלק הקדמי לצד כריסטיאנו רונאלדו, כשגם פדריקו קייזה ודיאן קולוסבסקי צפויים להיות בהרכב. מנגד, הקבוצה של מרקו ג'מפאולו שקועה עמוק בבוץ כשבמאזנה שש נקודות בלבד ושלושה משחקים רצופים ללא ניצחון. היא תמשיך עם שלושה בלמים, כשבחוד אמורים לשחק אנדראה בלוטי וסימונה זאזה.

כריסטיאנו רונאלדו | VINCENZO PINTO/AFP via Getty Images

אינטר – בולוניה (21:45)

ארבעה ימים לפני הקרב המכריע מול שחטאר דונייצק, בו ניצחון יעלה את אינטר לשמינית גמר ליגת האלופות, החבורה של אנטוניו קונטה תנסה לחבר ניצחון ליגה שלישי ברציפות שיבסס את מעמדה במקום השני בטבלה ויעביר את הלחץ ליריבה העירונית, מילאן.

מבחינת ההרכב, לא מן הנמנע שקונטה יבצע רוטציה ואלכסיס סאנצ'ס מועמד לפתוח על חשבון רומלו לוקאקו הפנטסטי, שעשוי לקבל מנוחה. אשרף חכימי, שעלה מהספסל באמצע השבוע מול בורוסיה מנשנגדלבאך, עשוי לשוב ל-11 על חשבון מתאו דרמיאן. מנגד, בולוניה תחסר את ריקרדו אורסוליני שנפצע והמאמן סינישה מיכאילוביץ' ימשיך בהרכב עם גארי מדל ורודריגו פלאסיו הוותיקים. האורחת תגיע לסן סירו במצב רוח טוב לאחר שני ניצחונות ליגה רצופים ותקווה להפתיע ולהתבסס במרכז הטבלה.

ספציה – לאציו (16:00)

שלושה ימים לפני משחק על כל הקופה מול קלאב ברוז' בליגת האלופות, לאציו תנסה להתאושש מההפסד לאודינזה במחזור שעבר ותעלה אל כר הדשא בידיעת שכל תוצה פרט לניצחון תרחיק אותה מחבורת הצמרת. אחרי תשעה מחזורים, הקבוצה מהבירה ניצבת במקום התשיעי בלבד עם 14 נקודות ומאזן שערים שלילי. צ'ירו אימובילה יובל את החלק הקדמי. סרגיי מילינקוביץ'-סאביץ' ולוקאס לייבה אמורים לפתוח. ספציה, שתגיע לאחר שלושה משחקי ליגה ללא הפסד, תנסה להדהים.

צ'ירו אימובילה | Marco Rosi – SS Lazio/Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי