מספרים של עונת הטרבל: חכימי ולוקאקו לוהטים, אריקסן שוב בכותרות

אשרף חכימי | Claudio Villa - Inter/Inter via Getty Images

אינטר ניצחה 1:3 את בולוניה ונצמדה לפסגה, שם ניצבת יריבה העירונית מילאן, קונטה החמיא לשני הכוכבים שכבשו: "אשרף נמצא בקבוצה שהכי מתאימה לו ועם המאמנים הנכונים יהפוך לטוב בעולם"

קבוצות: אינטר
(גודל טקסט)

משחק שלישי ברציפות שאינטר כובשת בו שלושה שערים. אחרי ה-0:3 על סאסואולו וה-2:3 הדרמטי בגרמניה על מנשנגלדבאך בליגת האלופות, גם אתמול (שבת) הנראזורי מצאו את הרשת שלוש פעמים וניצחו בביתם 1:3 את בולוניה, ובכך שמרו על יתרון נקודה מיובנטוס וצימקו זמנית את הפער מהמוליכה מילאן, שתשחק הערב נגד סמפדוריה, לשתי נקודות בלבד.

רומלו לוקאקו כבש את הראשון והיה זה שערו השמיני העונה בתשעה משחקים, אבל מי שגנב את ההצגה היה אשרף חכימי, מגן נבחרת מרוקו שנרכש הקיץ מריאל מדריד והפך לשחקן ההגנה הצעיר ביותר שכובש צמד העונה בחמש בליגות הבכירות באירופה.

בכלל, אינטר של אנטוניו קונטה מלהיבה בכל הנוגע להתקפה והיא סופרת לזכותה כבר 26 שערים העונה ב-10 מחזורי הפתיחה בסרייה A, הכי הרבה שערים שהנראזורי כבשו בפתיחת עונה בליגה מאז 2009/10 – העונה בה אינטר זכתה בטרבל היסטורי תחת ז'וזה מוריניו.

אשרף חכימי | Claudio Villa – Inter/Inter via Getty Images

קונטה שיבח את חכימי בסיום: "הבחור הזה כבר בגיל 20 שיחק בדורטמונד, הוא עובד קשה ומזמין את ההבדל בין הליגה הגרמנית לליגה האיטלקית. זה ברור שהוא מגיע ממקום הרבה פחות טקטי, בו היריבות פחות לומדות אותך אלא מתרכזות בעצמן, אבל אני חושב שעכשיו הוא הגיע לקבוצה שהכי מתאימה לו ושעם המאמנים הנכונים הוא יהפוך לאחד המגנים הטובים בעולם".

על לוקאקו אמר קונטה: "אני מאמין שהוא רק יהיה חזק יותר עם הזמן. הגדרתי אותו כשהוא הגיע כיהלום שצריך ללטש ואני מרגיש שעם העבודה שלו פה הוא כבר אחד החלוצים הטובים בעולם. הוא במסלול הנכון, יש לו את כל מה שצריך – פיזיות, מהירות ועוצמה כמו של קוורטר-בק. אני מאושר עבורו".

רומלו לוקאקו | Claudio Villa – Inter/Inter via Getty Images

כמעט כמו בכל משחק, אולי היחיד שעזב את האצטדיון כשהוא מתוסכל זהו הקשר הדני כריסטיאן אריקסן, שזה לא סוד שאינו נמצא בתוכניות של קונטה. הקשר שנרכש מטוטנהאם לפני פחות משנה בדרך החוצה ואחרי משחק נוסף בו רק עלה בדקה ה-87 כדי להעביר את השניות, נצפה בשריקת הסיום ממהר לחדר ההלבשה, מבלי לחגוג כלל עם חבריו את הניצחון. העונה יש לאריקסן 10 הופעות בלבד כל המסגרות ובסך הכל כבש ארבעה שערים ובישל שלושה ב-36 משחקים.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי