יובנטוס חזרה מפיגור לניצחון דרמטי בדרבי, 1:3 לאינטר על בולוניה

ווסטון מקני | Valerio Pennicino/Getty Images

למרות שלא הרשימה, הגברת הזקנה השיגה ניצחון חשוב על טורינו בדקה ה-89 משער ניצחון של בונוצ'י. לוקאקו כבש ראשון, חכימי הוסיף צמד, וינטו רק צימק. 1:2 ללאציו על ספציה, אימובילה הגיע ל-10 שערי ליגה

(גודל טקסט)

המחזור העשירי בליגה האיטלקית יצא לדרך היום (שבת) עם שלושה משחקים. במשחק המוקדם, לאציו חזרה לנצח כשגברה 1:2 על ספציה. לאחר מכן, יובנטוס התארחה אצל טורינו לדרבי לוהט, והשיגה ניצחון דרמטי משער של בונוצ'י בדקה ה-89. אינטר שהשיגה ניצחון חשוב בליגת האלופות באמצע השבוע, המשיכה את המומנטום עם 1:3 על בולוניה.

יובנטוס – טורינו 1:2

לאחר ניצחון 0:3 מרשים בליגת האלופות באמצע שבוע על דינמו קייב, הגברת הזקנה קיוותה שדברים ילכו בקלות בדרבי נגד טורינו, להם לא הפסידו משנת 2015, אך הקבוצה של אנדראה פירלו התקשתה, ולמרות יכולת לא מרשימה במיוחד, הצליחה להשיג ניצחון קריטי ודרמטי בדרבי נגד טורינו, בזכות שער ניצחון של לאונרדו בונוצ'י בדקה ה-89.

דיבאלה ורונאלדו פתחו בהרכב של יובה פירלו, אך למרות זאת, בדקה התשיעית, כדור קרן שטוח פגע במגן של יובנטוס והגיע לאנקולו, שמטווח אפס בעט בעיטה שטוחה לפינה הימנית והעלה את המארחת ליתרון מפתיע. 0:1 לטורינו. מאותו הרגע המשחק היה בשליטה מוחלטת של יובה. בדקה ה-67 חואן קוואדראדו שלח השווה את התוצאה עם בעיטה נהדרת מחוץ לרחבה, אך בדיקת VAR הראתה שהכדור פגע בשחקן בעמדת נבדל והשער נפסל. יובנטוס עדיין בפיגור.

בדקה ה-77, אותו קוואדראדו הרים כדור נפל שמצא את ווסטון מקני. הכוכב הצעיר מאמריקה התרומם מעל ההגנה ונגח את השוויון. 1:1 בדרבי! יובנטוס המשיכה ללחוץ אך לא הצליחה לייצר מצבים, השחקנים התחילו להתייאש אך בדיוק ברגע הנכון, בדקה ה-89, רגע לפני תוספת הזמן, מבשל השער הראשון, קוואדראדו הרים עוד כדור מצוין, והפעם מצא את הבלם הוותיק, לאונרדו בונוצ'י שדחק מקרוב את הכדור לרשת. 1:2 ליובנטוס בסיום! ניצחון דרמטי בדרבי.

בעקבות הניצחון, הגברת הזקנה רושמת משחק שביעי ברציפות ללא הפסד בכל המסגרות ועולה למקום השני בטבלה, לפחות עד למשחק של אינטר נגד בולוניה, והיא רחוקה שלוש נקודות ממילאן, שתשחק מחר. מנגד, טורינו ממשיכה להסתבך בתחתית ועלולה למצוא את עצמה במקום ה-19 בסוף המחזור.

אינטר – בולוניה 1:3

הנראזורי המשיכו את המומנטום החיובי והשיגה ניצחון ליגה שלישי ברציפות, שהחזיר אותה למקום השני על חשבונה של האלופה יובנטוס. הקבוצה של אנטוניו קונטה עלתה על לוח התוצאות כבר בדקה ה-16 כאשר איבן פרישיץ' העביר כדור לרומלו לוקאקו, שתחילה השתלט לא טוב אבל סיים עם כדור מדויק לחיבור.

אשרף חכימי הכפיל את היתרון של אינטר בדקה ה-45, וגם הפעם הבישול הגיע משחקן קרואטי. הפעם היה תורו של מרסלו ברוזוביץ' להעביר כדור ארוך לכיוון הרחבה והמרוקאי סיים במדויק ברגל שמאל. בדקה ה-67 האורחת צימקה בעקבות בלבול בהגנת אינטר ודחיקה מקרוב של עמנואל וינטו, אך התגובה של אינטר הגיעה לאחר שלוש דקות בלבד. חכימי החליט לקחת את המשחק לידיים כאשר נכנס מצד ימין למרכז והשלים צמד דרך בעיטה חזקה ברגל שמאל. בולוניה לא הצליחה לחזור למשחק ורשמה הפסד ראשון אחרי שני ניצחונות רצופים.

אשרף חכימי | Marco Luzzani/Getty Images

ספציה – לאציו 2:1

הקבוצה של סימונה אינזאגי שחווה פתיחת עונה קשה בסרייה א' (ארבעה ניצחונות בלבד בתשעה משחקים עד הערב), שכחה מההפסד הביתי המאכזב 3:1 נגד אודינזה בזכות מחצית ראשונה טובה, אך עדיין רחוקה מהצמרת הגבוהה.

בדקה ה-15 הגיע השער הראשון. סרגיי מילינקוביץ'-סאביץ' שלח מסירת עומק מעולה, צ'ירו אימובילה, מי אם לא הוא, כבש בקלילות לפינה ורשם את שערו העשירי העונה. בדקה ה-33 הקשר הסרבי סובב כדור חופשי נהדר לרשת, 0:2. המארחת לא ויתרה וחזרה למשחק בדקה ה-64: אמבלה אנזולה קיבל כדור בכנף ימין, חתך לאמצע ושלח בעיטה אדירה שלא הותירה סיכוי לשוער, 1:2.שער של אנדראס פריירה נפסל בתוספת הזמן בגלל נבדל.

סרגיי מילינקוביץ'-סאביץ' חוגג עם שחקני לאציו | Marco Rosi – SS Lazio/Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי