רונאלדו סימן מטרות, דיבאלה תקף: "מנסים לגרום לקהל לשנוא אותי"

כריסטיאנו רונאלדו | Jonathan Moscrop/Getty Images

הפורטוגלי חגג מאה משחקים במדי יובה (79 שערים) וניפץ עוד שיאים והבהיר: "לא יכול לחכות לשער המאה ולתארים בסיום העונה". הארגנטינאי שבר שתיקה: "תמיד הייתי נאמן ליובה, בתקשורת משקרים". וגם: החיבוק עם פירלו

קבוצות: יובנטוס
(גודל טקסט)

זה היה השבוע של יובנטוס. הביאנקונרי הביסו 0:3 את ברצלונה בקאמפ נואו בדרך למקום הראשון בשלב הבתים ובין-לבין רשמו שני ניצחונות ליגה רצופים לראשונה העונה, כשאמש (ראשון) ניצחו 1:3 את גנואה. כעת, האלופה בתשע השנים האחרונות צימקה את הפער מהמוליכה מילאן לארבע נקודות בלבד. ביום רביעי תפגוש יובה את אטאלנטה החזקה. בינתיים היא יכולה להיות מרוצה משער הבכורה של פאולו דיבאלה בסרייה א' העונה וכמובן מהצמד של כריסטיאנו רונאלדו.

הפורטוגלי רשם ציון דרך נפלא עם משחקו המאה במועדון. רונאלדו הספיק לכבוש 79 שערים בזמן הזה ולבשל עוד 17. העונה יש לו 14 שערים ב-11 משחקים. שני שעריו, כמו בליגת האלופות, הגיעו מהנקודה הלבנה. רק שני שחקנים מהגברת הזקנה החזיקו ברקורד טוב ממנו – עומר סיבורי שכבש 84 שערים במאה המשחקים הראשונים שלו בקבוצמה, ופליסה בורל שהבקיע 80 שערים. מעבר לכך, רונאלדו חגג את ניצחונו ה-400 בשלוש הליגות הגדולות באירופה – השחקן היחיד שעשה זאת בשנות ה-2000. ליאו מסי דולק אחריו עם 365 ניצחונות.

לאחר המשחק כתב רונאלדו באינסטגרם על רקע שלוש תמונות: "אין דרך טובה יותר לחגוג את המשחק המאה שלי ביובנטוס מאשר לכבוש פעמיים עבורה. אני גאה להגיע למספר משחקים כזה במועדון כה גדול, אבל נחשו מה: אני כבר לא יכול לחכות לשער המאה שלי וגם לתארים בסוף העונה". עם עשרה שערי ליגה העונה, רונאלדו השתווה לזלאטן איברהימוביץ' בפסגה.

גם דיבאלה סחט כותרות. הארגנטינאי שבר שתיקה לאחר המשחק ודיבר על עתידו: "תמיד רציתי להישאר ביובנטוס, אני אוהב את המועדון, יש לי קשר טוב עם כולם. אני נאמן וכולם יודעים את זה. מה שאומרים עליי (דרישות השכר לחוזה החדש) נעשה במטרה לגרום לקהל להיות נגדי. נאמרו כל כך הרבה דברים לא נכונים. הסוכן שלי היה בטורינו הרבה זמן ולא הזמינו אותו לשיחה. זה מאכזב אותי לשמוע את המספרים שרצים באוויר.

"כמובן ששערים חשובים מאוד עבור חלוצים, זה נותן לנו ביטחון והייתי זקוק לזה. במשך הרבה משחקים לא הרגשתי רגוע, לא בזמן הבעיטה או כשהייתי צריך לשלוט בו היטב. הרגשתי שאני זה לא אני, בכל משחק שעבר. החמצתי הרבה ואני מקווה שכעת אצא לדרך חדשה. הייתה לי עונה מדהימה אשתקד ולאחר מכן הכל הלך הפוך. עברו לי אלף מחשבות וזו הטעות הגדולה ביותר".

החלוץ חגג את השער עם חיבוק גדול למאמנו אנדראה פירלו: "יש לי קשר נהדר איתו, אנחנו מדברים כל הזמן, והוא מישהו שלעתים נדירות מדבר בכלל. אז זה מיוחד שיש לנו את השיח הזה". כעת יהיה מעניין לראות האם דיבאלה ישמור על מקומו בהרכב גם במשחק הבא בזמן שאלברו מוראטה נראה נהדר מפתיחת העונה ומפציץ בעיקר בליגת האלופות.

פאולו דיבאלה, אנדראה פירלו | Daniele Badolato – Juventus FC/Juventus FC via Getty Images

פירלו: "הגישה שלנו הייתה הדבר החשוב ביותר, היינו צריכים לשכוח מהמשחק נגד ברצלונה. פגשנו יריבה שרצתה להתגונן והיה עלינו להיות סבלניים כדי לפרוץ את הדרך ומצד שני להעפיל עליהם לחץ. התאוששנו מהשער המעצבן שספגנו. אנחנו עובדים מתחילת העונה על שיפור מרכז השדה שלנו – להיות אגרסיביים, ללחוץ על היריבה, להחזיר אותו במהירות. אין לנו שחקן קלאסי למרכז השדה אך יש לנו שחקנים שיכולים לקחת על עצמם כמה תפקידים".

על דיבאלה: "הוא היה זקוק לשער כדי לפרוץ איזה מחסום פסיכולוגי. הוא הצליח ואנחנו שמחים בשבילו. היכולת שלו השתפרה לאחרונה והוא ראוי לכך". באיטליה בירכו. "שובו של התכשיט", נכתב ב"טוטוספורט" על דיבאלה שכבש בליגה לראשונה מזה חמישה חודשים, וכן על הצמד של רונאלדו. "יובה הפגינה כוח עם הניצחון בגנואה".

שחקני יובנטוס חוגגים. העסק מתחיל להתחבר? | Jonathan Moscrop/Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי