אניילי: "דיבאלה קיבל הצעה נהדרת". אינטר תארח את נאפולי

פאולו דיבאלה וכריסטיאנו רונאלדו | Nicolò Campo/LightRocket via Getty Images

יובנטוס שנמצאת בכושר מצוין תארח את אטאלנטה, הנשיא העביר מסר לחלוץ: "מצפים לתגובתו, בעיקר על המגרש". הקבוצה של קונטה תפגוש את השלישית, ויירי טוען: "לוקאקו טוב מלבנדובסקי". זלאטן עדיין בחוץ נגד גנואה

(גודל טקסט)

המחזור ה-12 בסרייה א' ייצא לדרך כבר היום (שלישי) ועיקר תשומת הלב היא לגבי משחקי מחר. האלופה יובנטוס שנמצאת בכושר טוב תארח את אטאלנטה שאומנם לא בשיאה אך קבוצה מסוכנת, ובנוסף בסן סירו ייערך קרב גדול בין השנייה אינטר לשלישית נאפולי. המוליכה מילאן, עדיין ללא זלאטן איברהימוביץ', תתארח בגנואה.

אינטר – נאפולי (21:45)

הקבוצה של אנטוניו קונטה סיימה את דרכה באירופה בצורה מאכזבת אך בליגה היא רשמה כבר ארבעה ניצחונות רצופים (שבעה משחקים ללא הפסד) שהקפיצו אותה עד למקום השני בטבלה במרחק שלוש נקודות מיריבתה העירונית. מה שחסר לקבוצה של קונטה הוא ניצחון במשחק גדול. אינטר נכנעה 2:1 בדרבי למילאן ולא ניצחה גם בקרבות נגד לאציו ואטאלנטה (1:1).

ארתורו וידאל נמצא בספק למשחק וככל הנראה גם אשרף חכימי בחוץ גם הוא ויוחלף במתאו דרמיאן. כריסטיאן אריקסן ישוב לספסל. בינתיים, חלוץ העבר של המועדון, כריסטיאן ויירי, שיבח את רומלו לוקאקו: "אם הוא היה משחק בבאיירן מינכן הוא היה כובש כמו רוברט לבנדובסקי, אבל אם זה היה הפוך – אני לא חושב שהפולני היה כובש כמו לוקאקו באינטר". לחלוץ יש 13 שערים ב-15 הופעות העונה.

לוקאקו. מחמאות מוויירי | Claudio Villa – Inter/Inter via Getty Images

הקבוצה של גנ'ארו גאטוסו קיבלה חדשות לא פשוטות – ויקטור אוסימן, שחקן הרכש היקר בתולדותיה, ייעדר לפחות עד אחרי פגרת חג המולד. הוא נסע לבלגיה להמשיך את הטיפול בפציעתו. עד עתה רשם רק 560 דקות במדי הקבוצה. נאפולי תנסה להסתדר שוב בלעדיו. היא הפגינה כוח עם הרביעייה נגד רומא, שיחזרה את הניצחון נגד קרוטונוה ובמחזור האחרון גברה 1:2 על סמפדוריה. הירבינג לוזאנו, שכבש כשעלה מהספסל ביום ראשון, אמור לחזור להרכב.

גנואה – מילאן (21:45)

הרוסונרי נחלצו מהפסד ביתי לפארמה במחזור האחרון (תיקו 2:2) ויקוו לחזור למסלול הניצחונות גם ללא זלאטן איברהימוביץ' (שלפי הדיווחים האחרונים באיטליה עדיין פצוע) והבלם סימון קר. באופן מפתיע, כל תוצאות התיקו של מילאן העונה היו דווקא בסן סירו בעוד במשחקי החוץ בליגה המאזן מושלם – חמישה ניצחונות. אנטה רביץ' ייפתח בחוד ההתקפה בהעדרו של השבדי הענק.

מעבר לאיברה, עוד שחקן שמציג עונה טובה הוא המגן השמאלי תיאו הרננדס שכבש צמד נגד פארמה ולא החמיץ אף דקת משחק בסרייה א'. "אני לא יודע אם בריאל מדריד מצטערים שעזבתי", אמר בראיון. "הגעתי צעיר מאוד לקבוצה ולא קיבלתי דקות, זה היה מסובך. לא האמינו בי. אני מרגיש נהדר במילאן ולא רואה את עצמי חוזר לריאל".

תיאו הרננדס חוגג | Sportinfoto/DeFodi Images via Getty Images

המארחת מדורגת במקום הלפני אחרון בטבלה עם ניצחון בודד העונה. בארבעת משחקי הליגה האחרונים השיגה נקודה בלבד. זו תהיה משימה קשה מאוד עבור גנואה שתיאלץ להסתדר ללא שבעה שחקנים פצועים. מה שכן, דווקא גנואה היא האחרונה שהצליחה לנצח את מילאן בליגה – 1:2 במרץ האחרון בסן סירו – משערים של גוראן פאנדב ופרנצ'סקו קסטה.

יובנטוס – אטאלנטה (19:30)

הקבוצה של אנדראה פירלו נמצא בכושר הטוב ביותר שלה העונה, עם ארבעה ניצחונות רצופים בהם ספגה פעמיים בלבד. כעת היא תרצה להמשיך להתקדם במעלי הטבלה ולצלוח אתגר גדול בדמות אטאלנטה, אותה ניצחה רק פעם אחת בחמשת המשחקים האחרונים בכל המסגרות.

ג'ורג'יו קייליני ומריח דמירל הפצועים ימשיכו להיעדר ופרט לכך המאמן יוכל להשתמש בשאר הסגל. ייתכן וחואן קוואדראדו ישחק בעמדה קדמית יותר הפעם – בקישור, ודנילו יחליפו כמגן ימני. השאלה הגדולה היא האם פאולו דיבאלה, שכבש שער ראשון בליגה במהלך ה-1:3 על גנואה, ישמור על מקומו לצד כריסטיאנו רונאלדו או שיוחלף באלברו מוראטה.

לגבי דיבאלה, נשיא המועדון, אנדראה אניילי, התייחס לעתידו של החלוץ במהלך הענקת פרס "גולדן בוי" אתמול (שני) ואמר: "הוא קיבל הצעה נהדרת שתציב אותו בין עשרים השחקנים שמרוויחים הכי הרבה באירופה ואנחנו מצפים לתגובתו". אניילי הוסיף: "הכי חשוב שיוכיח את עצמו על המגרש. כולנו רוצים שיהיה אחד מחמשת השחקנים המובילים ביותר באירופה והוא עדיין לא שם והוא מודע לכך".

שחקני יובנטוס חוגגים. האלופה בכושר מצוין | Massimiliano Ferraro/NurPhoto via Getty Images

הנשיא התייחס גם לעונה הנוכחית: "אהבנו את הרעיונות של פירלו, יש עבודת צוות נהדרת, אנחנו רואים זאת כפרויקט ארוך טווח. רונאלדו? כולם רואים אותו כגיבור על. אני רואה אותו כשחקן נהדר עם חוש הומור".

היריבה אטאלנטה מגיעה למשחק בכושר טוב עם שלושה ניצחונות בחמשת המשחקים האחרונים בכל המסגרות, בין היתר היא גברה 0:2 על ליברפול באנפילד וכן השיגה 0:1 חשוב על אייאקס בחוץ והעפילה לשמינית הגמר, אולם בליגה המקומית היא מדורגת רק במקום השמיני. יש לה משחק חסר אך עדיין היא בפיגור של עשר נקודות מהפסגה.

המאמן ג'יאן פיירו גספריני התעלם מהדיווחים על פיצוץ גדול בינו לפאפו גומס. "ניצחנו באמסטרדם ואנחנו נפגוש את ריאל, מחר יש לנו את יובנטוס. צריך לתת כבוד לשחקנים, עלינו למצוא את הפיתרון הטוב ביותר. אנחנו זקוקים למשחק נהדר ועלינו לשחק בביטחון. אין לנו זמן רב להתכונן".

גאספריני אמר שיוסיפ איליצ'יץ' בספק גדול למשחק: "אני לא יודע אם הוא יתאושש, עד אתמול הוא לא התאמן בשל כאבים חריפים בגרון. על גומס, שלא שותף ב-0:3 על פיורנטינה, אמר: "האם הוא יחזור להרכב? יכול להיות, אם לא יקרו דברים אחרים. יש לי מספיק אפשרויות לבחור". בינתיים לואיס מוריאל הוא מלך שערי הקבוצה עם שישה כיבושים. בשנה שעברה, אגב, אטאלנטה הובילה פעמיים בטורינו אך רונאלדו השווה פעמיים מהנקודה הלבנה, כולל שער בדקה ה-90.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי