קונטה: "הנקודות האלה שוות כפול". לוקאקו השתווה לכריסטיאנו

רומלו לוקאקו, לאוטרו מרטינס | Emilio Andreoli - Inter/Inter via Getty Images

המאמן שהפך לשלישי בתולדות של אינטר שמנצח לפחות 32 פעמים ב-50 משחקי הליגה הראשונים', מרוצה מה-0:1 על נאפולי: "היה משחק טקטי קשה מאוד נגד מועמדת לאליפות". החלוץ כבש מספר דו ספרתי של שערים כבר תשע שנים

קבוצות: אינטר
(גודל טקסט)

ההתעוררות של אינטר בחודש האחרון לא הספיקה לה כדי להצליח את העונה האירופית שלה, אבל חלום הסקודטו הראשון מאז עונת הטרבל עם ז'וזה מוריניו ב-2009/10 בהחלט חיי וקיים. הנראזורי ניצחו אתמול (רביעי) 0:1 את נאפולי במשחק חשוב וניצלו עוד מעידה של היריבה העירונית מילאן. כעת הפער ביניהן עומד על נקודה בלבד. זה היה ניצחון ליגה חמישי ברציפות, מה שלא קרה מאז סיום העונה שעברה ותחילתך העונה הנוכחית.

כובש שער הניצחון היה איך לא, רומלו לוקאקו, שדייק מהנקודה הלבנה. הוא הגיע לעשרה שערי ליגה העונה ב-11 משחקים. בזכות השער, לוקאקו הפך לשחקן היחיד חוץ מרוברט לבנדובסקי וכריסטיאנו רונאלדו שכובש בכל תשע העונות האחרונות בדאבל-פיגרס בחמש הליגות הבכירות באירופה. הוא עשה זאת בווסט ברומיץ', אברטון, מנצ'סטר יונייטד וכאמור באינטר.

קונטה היה מאושר: "זה היה משחק טקטי קשה מאוד, הנקודות האלה שוות כפול עבורנו. ניצחון כזה עושה לך דברים טובים, זה מה שאמרתי לבחורים. נאפולי קבוצה נהדרת שהקשתה עלינו, שני הצדדים העריכו זה את זה. השגנו נקודות נגד קבוצה שאפתנית וחזקה שרוצה גם כן לזכות באליפות".

שער "גאזטה דלה ספורט" | צילום מסך: "גאזטה דלה ספורט"

על הנסיגה ביכולת בדקות האחרונות על אף ששיחקה נגד עשרה שחקנים לאחר הרחקתו של לורנצו אינסינייה, אמר המאמן: "הקבוצה הרגישה את חשיבות המשחק, היה לו משקל. משחקים מהסוג הזה חשובים לנו לצמיחה כקבוצה. עלינו ללמוד לסבול במצבים כאלה גם אם היינו מעדיפים לסבול פחות. כמובן שזה סימן טוב. ניסינו ללחוץ גבוה במחצית הראשונה אבל זה לא עזר לנו כי הם מניעים כדור נהדר". בזכות הניצחון נרשם קונטה לרשימה מכובדת. הוא המאמן השלישי בסך הכל בהיסטוריה של אינטר שניצח לפחות 32 פעמים ב-50 משחקיו הראשונים בסרייה א'. רק לאלדו אוליביירי וז'וזה מוריניו שניצחו 34 פעמים – מאזן מרשים משלו.

מתיאו דרמיאן היה מרוצה מהפנדל שנשרק: "ראיתי את הכדור באמצע הדרך, הגעתי אליו והשוער אוספינה נגע בי, זה פנדל הוגן כמובן. אני תמיד מנסה להיות מוכן ונחוש. ידענו שזה יהיה משחק קשה וכל פרט יעשה את ההבדל". על מצבו הנוכחי אמר: "ידעתי שאני מגיע למועדון גדול והתחרות קשה, אני נותן הכל. מנצ'סטר יונייטד עזרה לי לצמוח כשחקן וכאדם, היא נתנה לי אחריות".

הקפטן סמיר הנדונביץ' זכה לשבחים על יכולתו וקיבל את הציון 8 ב"גאזטה דלה ספורט". השוער הדף הכל, לוקאקו כבש בפנדל ואינטר מכוונת לפסגה אחרי ניצחון עם דפיקות לב". "רק קונטה צוחק עכשיו", נכתב ב"קוריירה דלה ספורט", שם הזכירו כי השופטים שוב תחת אור הזרקורים ושלורנצו אינסינייה הורחק באדום שנוי במחלוקת.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי