0:1 לאינטר על נאפולי, רונאלדו החמיץ פנדל ב-1:1 של יובנטוס

כריסטיאנו רונאלדו מול פלומיניו | Sportinfoto/DeFodi Images via Getty Images

הנראזורי עם ניצחון 5 ברציפות, לוקאקו הכריע. CR7, שכבש ארבעה פנדלים בשני משחקיו האחרונים, בעט חלש מהנקודה והגברת הזקנה סיימה ב-1:1 מול אטאלנטה. מילאן סחטה 2:2 מגנואה, שמרה על הפסגה ונמנעה מהפסד בכורה

(גודל טקסט)

אחרי הדרבי של משפחת אינזאגי אתמול (שלישי), המחזור ה-12 בליגה האיטלקית המשיך הערב עם שבעה משחקים, כשבמוקד שלושה משחקי ענק. אינטר ניצחה 0:1 את נאפולי ורחוקה רק נקודה ממילאן שבפסגה, אשר ניצלה מהפסד ליגה ראשון העונה כשסחטה 2:2 דרמטי מגנואה. מוקדם יותר, יובנטוס סיימה ב-1:1 מול אטאלנטה, כריסטיאנו רונאלדו החמיץ פנדל.

אינטר – נאפולי 0:1

הנראזורי לא רשמו משחק גדול, אך השיגו ניצחון חמישי ברציפות בליגה. כרגע, במאזנם 27 נקודות מתוך 36 והם נמצאים במקום השני עם נקודה אחת פחות ממילאן הראשונה ושלוש יותר מיובנטוס השלישית. זה היה משחק שכמעט לא נרשמו בו מצבים מיוחדים, אך בדקה ה-71 רומלו לוקאקו הצליח להכריע בזכות פנדל מדויק. לורנצו אינסינייה, קפטן נאפולי, היה מאוד עצבני והורחק בעקבות מחאה זועמת כלפי השופט על השריקה לכדור העונשין.

רומלו לוקאקו חוגג | Marco Luzzani/Getty Images

גנואה – מילאן 2:2

ברגע האחרון, הרוסונרי נמנעו מהפסד ראשון העונה כאשר השיגו שער שוויון בדקה ה-83 ושמרו על הפסגה, שכן אם היו מפסידים היו מאבדים את המקום הראשון לאינטר בעקבות הפרש שערים עדיף של היריבה העירונית. מתיאה דסטרו העלה את גנואה ליתרון עם שער קל מול שער ריק בדקה ה-47, ודוידה קלאבריה קבע שוויון עם בעיטה פנטסטית לרשת בדקה ה-62. המארחים חשבו שהם בדרך לניצחון כשדסטרו השלים צמד בדקה ה-60 בנגיחה מצוינת, ואז הגיעה הדקה ה-83. ומי זה שכבש את השוויון עבור מילאן? דווקא פייר קאלולו הצעיר, שדחק מקרוב כדור קרן.

שחקני גנואה חוגגים | FILIPPO MONTEFORTE/AFP via Getty Images

יובנטוס – אטאלנטה 1:1

עוד לפני שהגברת הזקנה עלתה על לוח התוצאות, אלברו מוראטה רשם החמצה מסמרת שיער כשעמד עם גבו לשער הריק בתוך רחבת החמש, אך בעט עם העקב ברשלנות מחוץ למסגרת. בדקה ה-29, זה כבר נראה יותר טוב עבור יובה אחרי שפדריקו קייזה הפציץ מחוץ לרחבה היישר לחיבורים וקבע 0:1.

בדקה ה-57, רמו פרולר איזן את התוצאה אחרי שבעט כדור מפינת הרחבה שפגע באחד משחקני ההגנה ונכנס לרשת. שתי דקות אחר כך יובנטוס יכלה להחזיר את היתרון אחרי שקיבלה פנדל, אך כריסטיאנו רונאלדו בעט חלש בצורה לא אופיינית והשאיר את התוצאה על כנה.

יובנטוס נעצרה לראשונה אחרי ארבעה ניצחונות ברציפות בכל המסגרות, וחניכיו של אנדראה פירלו ימשיכו עם קצב המשחקים הרצחני כשייתארחו אצל פארמה בעוד שלושה ימים. מנגד, חניכיו של גספריני ייצבו את הספינה, ספרו משחק רביעי ללא הפסד וייפגשו את רומא בעוד ארבעה ימים.

פדריקו קייזה חוגג | Mattia Ozbot/Soccrates/Getty Images

תוצאות נוספות

פיורנטינה – ססואולו 1:1
פארמה – קליארי 0:0
ספציה – בולוניה 2:2
ורונה – סמפדוריה 2:1

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי