מאבד אמונה? פיולי: "יהיה נהדר להגיע לליגת האלופות"

סטפנו פיולי | Filippo MONTEFORTE / AFP) (Photo by FILIPPO MONTEFORTE/AFP via Getty Images

מאמן מילאן, שסיימה בתיקו שני ברציפות (והפעם 2:2 נגד גנואה), תקף את ההגנה: "אנחנו סופגים יותר מדי שערים. מתנה לפני חג המולד? הופעות טובות נגד ססואולו ולאציו ושני ניצחונות". וגם: השיא שנשבר

קבוצות: מילאן
(גודל טקסט)

קשים החיים בלי זלאטן איברהימוביץ. בהעדרו של החלוץ שטרם חזר לכשירות, מילאן אמנם עדיין שמרה על הפסגה אך סיימה אתמול (רביעי) בתיקו שני ברציפות, הפעם 2:2 נגד גנואה. והפעם במשחק החוץ נגד גנואה. כעת הרוסונרי מובילים את הטבלה בפער של נקודה בלבד על חשבון היריבה אינטר. ובכל זאת היו גם דברים טובים: מילאן עדיין ללא הפסד העונה והקבוצה קבעה שיא היסטורי בסרייה א' – יחד עם שני משחקי הסיום בעונה שעברה, הרוסונרי כבשו שני שערים לפחות 14 מחזורים ברציפות והאפילו על השיא שהיה שייך לטורינו – 13 משחקים ב-1948.

לאחר המשחק היה סטפנו פיולי מאוכזב מההגנה: "אנחנו סופגים יותר מדי באופן כללי. היריבה כבשה גם הפעם בלי להגיע להרבה מצבים. זה תיקו מסובך במגרש קשה שהקשה עלינו לדייק ברמה הטכנית. יכולנו להוביל במחצית הראשונה והכל היה משתנה ברמה הטקטית. נתנו הכל והשגנו נקודה חשובה".

המאמן השתמש כמובן במכת הפציעות שחווה הקבוצה כתירוץ. מעבר לזלאטן, גם סימון קר לא משחק וכך גם איסמעל בנאסר ומתאו גביה. "כשיש לך חמישה או שישה שחקנים מחוץ לפעילות הרי שהקבוצה משתנה. בעבר היו לנו פחות פציעות ומי ששיחק הצליח לעשות עבודה טובה".

לפני פגרת חג המולד תפגוש מילאן את ססואולו ולאציו. פיולי מתעקש שהמשחקים האלה לא יצביעו על מדד האיכות של מילאן: "אני לא חושב שהתוצאות האלה יכריעו מה נוכל להשיג. המטרה שלנו היא לשפר את מה שעשינו אשתקד. זה יהיה נהדר להעפיל לליגת האלופות. כמובן שנרצה לנצח, אנחנו בעומס משחקים. עלינו להמשיך ככה ולא ליפול לעייפות. מתנה לחג המולד? הופעות חיוביות בשני המשחקים הבאים ולהשיג את המקסימום. כך יהיה לנו חג שקט".

בסיום נשאל המאמן שוב האם הוא מצפה להארכת חוזהו. "אני שמח להיות המאמן של הקבוצה הזו ונראה מה יקרה בעתיד", סיכם. "מילאן שוב מאבדת שתי נקודות אך נותרה על הרגליים ונמנעה מהפסד", נכתב ב"גאזטה דלה ספורט". "פייר קלולו הציל את מילאן", נכתב ב"טוטוספורט".

דוידה קלבריה היה זה שהשווה עבור הרוסונרי חמש דקות אחרי שנלקעו לפיגור. הוא דיבר על השיפור מהעונה שעברה: "המשכיות, אמונה ורצון להתקדם הניעו אותי כל הזמן. אני מרגיש טוב נפשית ופיזית, המאמנים סומכים עליי וזה מה שרציתי. זה לא קל, כל אחד חייב לתת מעצמו יותר למען הקבוצה כדי שנילחם עד הסוף, זה מה שהמאמן רוצה. בכנות, הייתי אומר שהמגרש היה רע. היו הרבה היעדרויות אך היה עלינו לנצל את המצבים שיצרנו".

שחקני מילאן | Paolo Rattini/Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי