מחיטריאן בעונת שיא: "עדיין מוקדם לדבר על אליפות"

5379 |

רומא רחוקה ארבע נקודות ממילאן אחרי 1:3 על טורינו, הארמני שוב כבש והפך לקשר שמעורב בהכי הרבה שערים בחמש הליגות הבכירות: "זה לא הזמן לצאת בהצהרות". המאמן פונסקה: "מרוצים מהמיקום בטבלה"

קבוצות: רומא
(גודל טקסט)

העונה החלומית של הנריק מחיטריאן נמשכה אתמול (חמישי), כשרומא גברה 1:3 על עשרה שחקני טורינו ורשמה ניצחון ליגה שני ברציפות בדרך למקום הרביעי בטבלה. הקבוצה מהבירה רחוקה כעת ארבע נקודות בלבד ממילאן המוליכה וכבר ביום ראשון מצפה לה מבחן אופי לא פשוט בדמות משחק חוץ בברגאמו מול אטאלנטה.

מחיטריאן, שפרץ אתמול את הסכר בדקה ה-27, מעורב ב-12 שערי ליגה העונה (שבעה גולים וחמישה בישולים), יותר מכל קשר אחר בחמש הליגות הבכירות באירופה. בארבע וחצי עונות בפרמיירליג, כוכב נבחרת ארמניה הבקיע 13 שערים. ב-33 משחקים בסרייה א', מאזנו עומד על 15 שערים – ממוצע של כמעט שער כל שני משחקים.

מחיטריאן עצמו סיכם: "אנחנו משתפרים ממשחק למשחק. ידענו שיהיה קשה, אבל התכוננו היטב והגיע לנו לנצח. ברבע השעה האחרונה, כשהיינו ביתרון 0:3, הורדנו את הרגל מהגז כי טורינו הייתה עם שחקן פחות וחשבנו שאנחנו יכולים להעביר את הזמן עד הסיום, אבל הם יצרו עבורנו כמה בעיות ואנחנו עשינו טעויות שאסור שיחזרו".

על המשחק הקרוב מול אטאלנטה: "יש לנו כמה ימים להתכונן ולנתח את היריבה. זה לא יהיה קל, אבל בליגה הזו אין משחקים קלים. אליפות? יש עוד הרבה משחקים ואני חשוב שזה מוקדם לומר אם אנחנו יכולים להתמודד על הסקודטו. זו עונה מוזרה וכל הקבוצות בצמרת די צמודות, אבל עדיין מוקדם כדי לצאת בהצהרות".

מאמן רומא פאולו פונסקה הוסיף: "שלוש הנקודות היו הדבר החשוב ביותר מבחינתנו וידענו שזה לא יהיה פשוט, אבל שלטנו במשחק, כבשה שלושה שערים וניצחנו בצדק. אני מרוצה מההופעה שלנו באופן כללי, אך ספגנו שער בעשרה שחקנים ולא אהבתי את זה. לא שלטנו במשחק בדקות האחרונות ואפשרנו לטוריניו להגיע להזדמנויות".

על המצב בצמרת אמר פונסקה: "אנחנו מרוצים מהמיקום שלנו בטבלה כרגע, אבל אנחנו מאוד רחוקים מסוף העונה. עלינו להמשיך לקחת את זה ממשחק למשחק ולהתחיל להתכונן לקרב מול אטאלנטה ביום ראשון".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי