רונאלדו השווה שיא מ-1961. פירלו: "זו היובנטוס שאני רוצה לראות"

כריסטיאנו רונאלדו | Nicolò Campo/LightRocket via Getty Images

הפורטוגלי שכיכב עם צמד ב-0:4 על פארמה, הפך לראשון מאז אומר סיבורי שמבקיע 32 שערי סרייה א' בשנה קלנדרית: "הוא שוב הראה כמה הוא אוהב לכבוש", אמר מאמנו. וגם: ציון דרך משמעותי למוראטה

קבוצות: יובנטוס פארמה
(גודל טקסט)

המהלך של הנהלת יובנטוס למנות את אנדראה פירלו חסר הניסיון לתפקיד המאמן, גרר ביקורות רבות שחלקן נמשכות עד היום. אבל כעת אף אחד לא יתפלא אם הגברת הזקנה תצליח לשמור על הסקודטו שנה עשירית ברציפות. אמש (שבת) דרסה באצטדיון אניו טרדיני את פארמה בתוצאה של 0:4 והעלתה את מפלס הלחץ אצל שתי המילאנזיות – מילאן ואינטר, אשר תופסות את שני המקומות הראשונים בהתאמה.

האיש של יובנטוס, כריסטיאנו רונאלדו, שוב לקח את המשחק לידיים וכיכב עם צמד אשר העלה אותו לפסגת טבלת כובשי השערים בסרייה א' עם 12 שערים – שניים יותר מזלאטן איברהימוביץ' ורומלו לוקאקו וקבע ציון דרך היסטורי.

הכוכב הפורטוגלי הפך לשחקן החמישי בלבד בליגה האיטלקית שכובש לפחות 32 שערים בשנה קלנדרית והאחרון שעשה זאת מאז אומר סיבורי ב-1961. אגב בראש הרשימה מופיע אקס יובנטוס, פליצ'ה בוראל, שכבש לא פחות מ-41 שערי ב-1933. שחקן נוסף שרשם הישג משל עצמו הוא אלברו מוראטה שכבש ובישל פעמיים ולראשונה בקריירה היה מעורב בשלושה שערים משחק אחד.

כריסטיאנו רונאלדו חוגג | Jonathan Moscrop/Getty Images

המאמן אנדראה פירלו דיבר לאחר המשחק וכמובן היה מרוצה מהיכולת של קבוצתו: "זו היובנטוס שאני רוצה לראות. היינו צריכים לנצח את המשחק הזה. החלוצים שלנו, כריסטיאנו ואלברו, היו צריכים לחזור להבקיע והיינו חייבים לעשות את זה יחד. גם לארון ראמזי היה משחק מצוין ולאט לאט אנחנו מגיעים למה שכולנו רוצים, לא רק אני, גם השחקנים".

"אני אוהב שאנחנו לוחצים גבוה כשהכדור לא בשליטתו, אנחנו יכולים להחזיר את השליטה במהירות וזה עוזר לנו להחזיק יותר בכדור. הרוח הזאת נכנסת לשחקנים ואנחנו משתפרים ממשחק אחר משחק. כעת אנחנו מודעים לכך שאנחנו בדרך הנכונה, שתהיה לנו את הגישה הזו בכל משחק גם אם מדובר בפארמה או בברצלונה. עלינו להיות אגרסיביים ולזכות בכמה שיותר מאבקים".

על ההופעה של כריסטיאנו רונאלדו: "הוא מאוד כעס על עצמו ובצדק לאחר שהחמיץ פנדל נגד אטלאנטה, אך למרבה המזל היה לו הרבה זמן להתבשל בתוך עצמו והראה הערב מיד כמה הוא אוהב להבקיע שערים".

מרוצה מהיכולת של קבוצתו. אנדראה פירלו | Nicolò Campo/LightRocket via Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי