מילאן עדיין בפסגה, אינטר ניצחה, ואטאלנטה דרסה את רומא

שחקני מילאן חוגגים | Alessandro Sabattini/Getty Images

הרוסונרי כבשו את השער המהיר בתולדות הסרייה א' וגברו 1:2 על ססואולו. הנראזורי הכניעו את ספציה בתוצאה זהה, הקבוצה מברגאמו חזרה מפיגור ל-1:4, ללא פאפו גומס. 0:2 חשוב ללאציו על נאפולי

(גודל טקסט)

אחרי הניצחון הגדול של יובנטוס על פארמה, המחזור ה-13 בסרייה א' ננעל היום (ראשון) עם שבעה משחקים, חלקם איכותיים ומסקרנים במיוחד. במשחקים המוקדמים, טורינו איבדה יתרון וסיימה רק ב-1:1 מול בולוניה, ולאחר מכן קיבלנו רגע היסטורי כאשר מילאן ניצחה 1:2 את ססואולו, במשחק בו נכבש השער המהיר ביותר בתולדות הליגה האיטלקית. במקביל, אינטר ניצחה 1:2 את ספציה. מאוחר יותר, אטאלנטה השלימה מהפך גדול בדרך ל-1:4 על רומא ללא פאפו גומס. במשחק האחרון של הערב, לאציו השיגה 0:2 חשוב על נאפולי.

ססואולו – מילאן 2:1

רגע היסטורי נרשם היום באצטדיון "מאפיי" של ססואולו. רפאל לאאו הברזילאי של מילאן מצא את הרשת של אנדראה קונסילי, ולמעשה כבש את השער המהיר ביותר בהיסטוריה של הליגה האיטלקית. השיא הקודם היה שייך לפאולו פוג'י, שכבש בשנת 2001 בתוך 8.1 שניות לרשתה של פיורנטינה.

ובחזרה למשחק שנערך בדרום איטליה. ססואולו של רוברטו דה זרבי פתחה את העונה כשהיא מבקיעה מספר רב של שערים, אך במשחקים האחרונים נראה שהתחמושת אזלה בחלק ההתקפי, וגם הערב החוד הירוק פשוט התקשה לפצח את ההגנה האורחת.

לאאו חוגג. שער היסטורי בליגה האיטלקית | Alessandro Sabattini/Getty Images

בדקה ה-26 תאו הרננדז בישל לאלכסיס סאלמאקרס הבלגי את השער שהכפיל את התוצאה. לצערה של ססואולו, היא התעוררה מאוחר מדי עם כדור חופשי מוצלח של דומניקו ברארדי, אך לא מעבר עבור המארחת, שיצאה מהמשחק בידיים ריקות.

אינטר – ספציה 1:2

אינטר עדיין סוחבת על גבה את האכזבה הגדולה לאחר ההדחה מליגת האלופות, אך במסגרת הליגה היא עומדת כעת על רצף של שישה ניצחונות לאחר הניצחון הערב בסן סירו נגד העולה החדשה. בהחלט אפשר לומר שהקבוצה של אנטוניו קונטה לא משחקת כדורגל מרשים, אך אי אפשר להתווכח עם תוצאות.

לאחר מחצית מאופסת, המגן אשרף חכימי שבר את הקרח במשחק בדקה ה-51, לאחר מהלך קבוצתי. עשרים דקות בדיוק לאחר מכן רומלו לוקאקו קיבל הזדמנות לצמק את הפער מכריסטיאנו רונאלדו בטבלת מלכות השערים, והבלגי לא נכשל מהנקודה הלבנה וכבש את שערו ה-11 העונה, רחוק שער אחד מהפורטוגלי. ספציה כבשה שער מצמק בדקה ה-94 מרגלו של רוברטו פיקולי, אז לא מעבר.

לוקאקו חוגג. מתקרב לרונאלדו | MARCO BERTORELLO/AFP via Getty Images

אטאלנטה – רומא 1:4

התוצאה של המפגש בין הגדולות לא הייתה הסיפור הערב בברגמו, אלא דווקא אי הכללתו בסגל של קפטן הקבוצה המארחת, פאפו גומס, בעקבות הסכסוך המתמשך עם מאמנו ג'יאן פייר גספריני. למרות הדרמה מאחורי הקלעים, הכחולים שחורים הצליחו לגלות אופי, השלימו מהפך מדהים על חשבון הקבוצה מהבירה במחצית השנייה, ועלו למקום השביעי עם 21 נקודות. מנגד, רומא הגיעה אחרי שבוע מעולה עם שני ניצחונת ושמונה כיבושים, אך נעצרה ונותרה במקום הרביעי עם 24 נקודות, מרחק שבע ממילאן המוליכה.

השער הראשון במשחק נכבש על ידי אדין דזקו כבר בדקה השלישית. החלוץ הבוסני המשיך מסירה של הנריק מחיטריאן היישר לרשת והעלה את מאזן הכיבושים שלו העונה לחמישה. בדקה ה-59, דובאן זפאטה קיבל כדור מיוסיפ איליצ'יץ' ובעט כדור עוצמתי שזעזע את המשקוף בדרך לרשת והשווה את התוצאה. המהפך הושלם כעשר דקות אחר כך, אחרי שרובין גוסנס ניצל יציאה רעה של שוער האורחת אנטוניו מירנטה ונגח לרשת את השני. לא חלפו שתי דקות, ולואיס מוריאל שנכנס עם חידוש המשחק, כבש את השלישי בנגיעתו הראשונה, ואיליצ'יץ' כבש את הרביעי בדקה ה-85 וסגר את המשחק.

דובאן זפאטה חוגג עם יוסיפ אילצ'יץ' | Jonathan Moscrop/Getty Images

לאציו – נאפולי 0:2

אחרי שצברה נקודה בלבד בשני המשחקים האחרונים שלה בליגה, לאציו חזרה לנצח ועשתה זאת נגד מחזיקת הגביע האיטלקי, שרשמה הפסד שני רצוף ופספסה הזדמנות לעלות למקום הרביעי על חשבון רומא. המארחת עקפה את ורונה ומדורגת שמינית בטבלה. כוכב הניצחון היה צ'ירו אימובילה, באופן לא מפתיע בכלל. החלוץ כבש את שערה הראשון של לאציו בדקה התשיעית והוסיף בישול ללואיס אלברטו, שהכפיל את היתרון בדקה ה-56 וקבע את תוצאת הסיום.

אימובילה חוגג שער עם חבריו | Matteo Ciambelli/DeFodi Images via Getty Images

טורינו – בולוניה 1:1

טורינו הייתה בטוחה שהיא בדרך לניצחון ליגה שני העונה, אך רובטרו סוריאנו (78) מחק יתרון של סימונה ורדי המחליף (69) וקבע חלוקת נקודות. המארחת נותרה עמוק מתחת לקו האדום עם שבע נקודות מ-39 אפשריות, כשהפער בינה לבין פיורנטינה שבמקום ה-17 עומד על ארבע נקודות. האורחת אמנם רשמה משחק רביעי ברציפות ללא ניצחון, אבל יכולה להתעודד מכך שהיא חזרה מפיגור בפעם השניה ברציפות, אגרה נקודה יקרה ונותרה במרכז בטבלה.

בלוטי מאוכזב. רק תיקו לטורינו | Valerio Pennicino / Stringer

תוצאות נוספות: בנוונטו – גנואה 0:2, קליארי – אודינזה 1:1

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי