פיולי על השער המהיר: "עובדים על זה באימונים". רכש בינואר?

שחקני מילאן חוגגים | Andrea Staccioli/LightRocket via Getty Images

מאמן מילאן על הביצוע ההיסטורי של רפאל ליאו: "רצינו לפתוח חזק, יש לנו 4-5 תרגילים מוכנים". הוא מבכה את העדר הקהל: "איתם היינו עפים" ומתייחס לחורף: "נעשה את המיטב". סקודטו? ההיסטוריה מוכיחה שאפשר

קבוצות: מילאן
(גודל טקסט)

רפאל ליאו נחרט בספרי ההיסטוריה כאשר כבש אתמול (ראשון) כבר אחרי 6.7 שניות ובכך הפך לשחקן שכבש את השער הכי מהיר איי פעם בחמש הליגות הבכירות. אבל עם כל הכבוד לשיאים, במילאן שמחו בעיקר מהניצחון 1:2 על ססואולו שהגיע אחרי שתי תוצאות תיקו רצופות. הרוסונרי ממשיכים לאחוז במקום הראשון ויחד עם האלופה יובנטוס הם הקבוצה היחידים שטרם הפסידו העונה בליגה בחמש הליגות הגדולות. הקבוצה של סטפאנו פיולי שוב הסתדרה ללא זלאטן והציבה את ההרכב השני הכי צעיר שלה מאז איסוף הנתונים על ידי Opta. בעוד יומיים הקבוצה תפגוש את לאציו למשחק קשה ותוכל לזכות באליפות החורף.

פיולי התעקש כי מילאן עובדת על שער כזה באימונים. "יש לנו ארבעה או חמישה תרגילים מתוכננים. רצינו לפתוח חזק כי החמצנו משהו במשחקים האחרונים. אני מרוצה מהקאן צ'להאנולו , ברהים דיאס וליאו שעשו את התנועה הנכונה ואפשרו לזה לקרות. כל משחק שווה שלוש נקודות, זה מה שאני תמיד אומר לקבוצה. אנחנו תמיד משחקים כדי לנצח ולא היינו מרוצים מהתקופה האחרונה".

האם הוא מצפה לרכש בינואר: "יש לנו רעיונותב רורים, במועדון יודעים שאם יהיו הזדמנויות טובות לצרף שחקנים – נפיק את המירב מהן, אחרת – נישאר ככה. כרגע חסרים לנו שני בלמים ושני חלוצים. אנחנו צריכים לספק מאמץ אחרון נגד לאציו ללא פרק קסייה המושעה. אם יגיעו שחקנים חדשים עליהם לאמץ את אותה הגישה".

סטפאנו פיולי | Andrea Staccioli/LightRocket via Getty Images

על הקהל שחסר: "האוהדים תמיד תומכים בנו, הם הגיעו למילאנו ואנחנו מעריכים את זה. אולי בהתחלה זה עזר לנו לשחק בלי קהל ככה הלחץ פחת כביכול, אבל עכשיו כמו שזלאטן איברהימוביץ' כבר אמר – אוהדים במגרש היו גורמים לנו פשוט לעוף".

על המגן תיאו הרננדס שסיפק שלושה שערים ושלושה בישולים העונה בליגה, כולל אתמול: "הוא משתפר כל כך, הוא הפך למגן טוטאלי, מוחלט, אני שמח על העבודה הרבה וההקרבה שלו. יש לו הכל כדי להפוך לשחקן צמרת".

לאחר 13 מחזורים, למילאן יש 31 נקודות – מספרים טובים יותר מעונת האליפות האחרונה ב-2010/11 (29 נקודות). באיטליה מפרגנים ובטוחים שהקבוצה תלך עד הסוף. "הבזק של מילאן לעבר הסקודטו – ספרינט של קבוצה גדולה. הרוסונרי חזקים מהבעיות שלהם. השער המהיר באירופה סלל את הדרך", נכתב בשער "גאזטה דלה ספורט". "מילאן המהירה", נכתב ב"קוריירה דלה ספורט". ב"טוטוספורט" הצביעו על המאבק המרתק: "קרב השיאים". מילאן מתהדרת בשער המהיר ביותר איי פעם".

כותרות העיתונים באיטליה | צילום מסך: "גאזטה דלה ספורט", "קוריירה דלה ספורט"

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי