רונאלדו ינסה להמשיך בכושר האדיר מול פיורנטינה, מיליק יצטרף?

כריסטיאנו רונאלדו | Jonathan Moscrop/Getty Images

כוכב יובנטוס כבש שישה שערים בארבעת המשחקים האחרונים ובשלישי מצפה לו מפגש מול הסגולים, מוראטה צפוי לפתוח לצדו. דיבאלה בספסל. בקבוצה מנסים לבשל טרייד: ברנרדסקי לנאפולי תמורת החלוץ

(גודל טקסט)

יובנטוס אמנם בלתי מנוצחת עד כה העונה בליגה, אך היא ממש לא יציבה. ב-13 משחקים במסגרת הסרייה A, הגברת הזקנה רשמה שבעה ניצחונות ושישה משחקים היא סיימה בתיקו. היא רחוקה ארבע נקודות ממילאן שבפסגה, ומחר (שלישי) ב-21:45 היא תארח את פיורנטינה, כאשר ניצחון יעלה אותה זמנית למקום השני.

במחזור האחרון יובה רשמה 0:4 חלק על פארמה, כאשר כריסטיאנו רונאלדו המשיך בכושר האדיר שלו, כבש צמד והגיע ל-12 שערי ליגה בתשע הופעות בלבד, והוא ניצב בראש טבלת מלכי השערים של הליגה האיטלקית. מחר הוא ינסה להמשיך בכושר האדיר שלו, שכן הוא כבש שישה שערים בארבעת משחקיו האחרונים.

לצדו של הפורטוגלי בהתקפה צפוי לפתוח אלברו מוראטה, שנמצא גם הוא בכושר מצוין. לעומתו, מי ששוב יתחיל על הספסל הוא פאולו דיבאלה, שמתאושש מפציעה וגם ככה לא כשיר במאת האחוזים, אבל בלי קשר נראה שהוא מתקשה למצוא את מקומו ב-11 הראשונים של אנדראה פירלו. בתקשורת האיטלקית ניתחו: "לדיבאלה מאפיינים שונים מאלו של רונאלדו ומוראטה ולכן כרגע הוא רק החלופה הראשונה שלהם ומקבל מעט הזדמנויות".

פאולו דיבאלה | Alberto Gandolfo/NurPhoto via Getty Images

בשורות טובות יובנטוס קיבלה בגזרת ההגנה. ג'ורג'יו קייליני ומריח דמיראל, שבילו בשנת 2020 יותר בטיפולים מאשר על כר הדשא, אמורים לחזור לסגל. שניהם לא יפתחו, אך אלו בכל זאת בשורות מעודדות עבור הגברת הזקנה.

בנושא אחר, בארץ המגף מדווחים כי פירלו רוצה להתחזק בחלוץ בינואר, אך התקציב די דל והוא יצטרך למצוא מישהו במחיר זול. אחת האפשרויות שעלו היא צירופו של ארקדיוש מיליק מנאפולי (אותו יובה רצתה כבר בקיץ) בעסקת טרייד תמורת פדריקו ברנרדסקי וסכום כסף נוסף.

ומה קורה בגזרת פיורנטינה? הסגולים נמצאים במקום ה-16 בטבלה, ארבע נקודות בלבד מעל הקו האדום, ולא ניצחו כבר שמונה משחקי ליגה רצופים. המאמן, צ'זרה פראנדלי, אמר לקראת המשחק: "אנחנו צריכים לתקוף בתעוזה ובחוצפה בכל פעם שתהיה לנו הזדמנות קטנה ביותר לעשות את זה. צריך להתחיל במנטליות הזו. המטרה היא להגיע ל-40 נקודות העונה".

ארקדיוש מיליק | Marco Canoniero/LightRocket via Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי