יוכרע על הדשא: הניצחון הטכני של יובנטוס על נאפולי בוטל

שחקני נאפולי עם החולצה לזכרו של דייגו מראדונה | SSC NAPOLI/SSC NAPOLI via Getty Images

הערעור של מחזיקת הגביע עבד: ההפסד הטכני 3:0 שנגזר על התכולים בעקבות אי הופעתם למשחק נגד האלופה בוטל, והמשחק בין השתיים ייערך במועד שייקבע בהמשך. וגם: השינויים בטבלה

(גודל טקסט)

סוף לפארסה: בית הדין האולימפי באיטליה קבע הערב (שלישי) כי העונש שהוטל על נאפולי בעקבות היעדרותה מהמשחק נגד יובנטוס בוטל, וה-3:0 הטכני שנקבע לזכות האלופה נמחק וייערך משחק חוזר בין השתיים. מחזיקת הגביע ערערה על הפסיקה הראשונה והרוויחה. תאריך ההתמודדות טרם נקבע.

כזכור, בארבעה באוקטובר היה אמור להיערך משחק ענק בין יובנטוס לנאפולי, אך התכולים שסבלו באותה עת מהידבקות שחקנים בנגיף הקורונה הודיעו שלא יוכלו להגיע להתמודדות, ואחרי מחצית ביזארית במיוחד בה שחקני יובנטוס עמדו לבדם על הדשא, נפסק לזכותם ניצחון טכני ולנאפולי הורדה נקודה.

נאפולי טענה כי רשות הבריאות המקומית לא אישרה להם לצאת למשחק בעקבות הידבקותם של שניים משחקני הקבוצה אחרי המפגש מול גנואה, לה היו אז יותר מ-12 שחקנים שנדבקו בנגיף. מנהלת הליגה האיטלקית לא קיבלה את ההסבר וטענה שהקבוצה לא עמדה בנהלי הקורונה ולכן הטילה עליה את העונש, אך כעת, לאחר שני ערעורים הטיעון התקבל והמשחק ישוחק בשנית, הפעם בנוכחות שתי הקבוצות.

בעקבות ביטול העונש, הקבוצה של ג'נארו גאטוסו קיבלה את הנקודה שהורדה לה וכעת יש לה 24 נקודות, מה שהעלה אותה מהמקום השישי לשלישי. מנגד, הגברת הזקנה איבדה את שלוש הנקודות שהועונקו לה וירדה למקום הרביעי עם 24 נקודות במאזנה גם כן.

כריסטיאנו רונאלדו, יפגוש את נאפולי על הדשא | Jonathan Moscrop/Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי