מפלת בכורה: יובנטוס הובסה 3:0 מול פיורנטינה בביתה

לאונרדו בונוצ'י מאוכזב, שחקני פיורנטינה חוגגים | MARCO BERTORELLO/AFP via Getty Images

דווקא נגד הוויולה שלא ניצחו כבר שמונה מחזורים, רשם פירלו את הפסדו הראשון העונה אחרי תצוגה נרפית. ולאחוביץ' כבש בהקפצה בדקה השלישית, קוואדראדו הורחק (18), סנדרו כבש שער עצמי וקאסרס קבע את תוצאת המשחק

(גודל טקסט)

המחזור ה-13 הגיע לסופו הערב (שלישי) עם שני משחקים. האלופה יובנטוס רשמה הפסד בכורה העונה כשהובסה 3:0 נגד פיורנטינה בביתה וכעת מילאן נותרה היחידה שטרם נוצחה העונה. אין ספק שאנדראה פירלו צריך להיות מודאג. קרוטונה גברה 1:2 על פארמה בקרב התחתית.

יובנטוס – פיורנטינה 3:0

הביאנקונרי חשבו שהם יצאו לדרך חדשה אחרי הרביעייה נגד פארמה במחזור הקודם אך הם טעו ובגדול. בשעות הערב הוחלט באיטליה לבטל את הניצחון הטכני של הגברת הזקנה על נאפולי ובהמשך האלופה רשמה תבוסה גדולה נגד קבוצה במשבר שלא ניצחה חודשיים שלמים (שמונה משחקים). יובה מדורגת רק במקום הרביעי במרחק שבע נקודות מהפסגה, לא פחות, מצב שהיא ממש לא רגילה אליו, והיא יוצאת לפגרת החורף בטעם מר.

האורחת לא יכלה לחלום על פתיחה טובה יותר. דושאן ולאחוביץ' העלה את פיורנטינה ליתרון כבר בדקה השלישית עם הקפצה נפלאה מעל שצ'נסני אחרי מסירה של פרנק ריברי. הצרות של אנדראה פירלו העמיקו בדקה ה-18 כאשר חואן קוואדראדו ביצע עבירה עבירה גסה עם רגל גבוהה וספג אדום ישיר. המאמן הכניס את דנילו במקומו של ארון ראמזי.

חואן קוואדראדו | Jonathan Moscrop/Getty Images

כריסטיאנו רונאלדו התאמץ וניסה שלוש פעמים להשוות את התוצאה אך לאחר מבצע נהדר ברחבה כשהטעה שני שחקנים – פגש רק את הרשת החיצונית. בדקה ה-71 פדריקו קייזה בעט חזק וסחט הצלה יפה משוער פיורנטינה. לאחר דקה ביצע פירלו חילוף התקפי כשהכניס את דיאן קולוסבסקי בעוד פאולו דיבאלה נותר על הספסל.

בדקה ה-76 פיורנטינה היממה את שער שני. כריסטיאנו בריגי הרים מצד שמאל, אלכס סנדרו ניסה להרחיק אבל הגיע לא טוב לכדור וכבש שער עצמי אומלל. הגברת הזקנה הרימה ידיים לחלוטין. בדקה ה-81 זה כבר הפך להשפלה כאשר מרטין קאסרס דחק לרשת בקלילות כשהקדים את מתייס דה ליכט אחרי מסירה של בריגי וקבע 0:3.

פרנק ריברי חוגג עם שחקני פיורנטינה | Mattia Ozbot/Soccrates/Getty Images
כריסטיאנו רונאלדו | MARCO BERTORELLO/AFP via Getty Images

קרוטונה – פארמה 1:2

המארחת השיגה נקודות חשובות מאוד בקרב התחתית. קרוטונה עדיין מדורגת מתחת לקו האדום אך התקרבה לפארמה שרשמה משחק חמישי ברציפות ללא ניצחון. זה היה היום של קשר הכנף הברזילאי ג'וניור מסיאס שכבש צמד במחצית הראשונה (24 ו-44), השני יפה במיוחד עם הקפצה אדירה מעל השוער. פארמה השיגה שער מצמק בדקה ה-57 בזכות יוראי קוצקה אך לא מעבר לכך.

שחקני קרוטונה חוגגים | Maurizio Lagana/Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי