פירלו: "מילאן ואינטר פייבוריטיות". רונאלדו ביקר את חבריו

כריסטיאנו רונאלדו
כריסטיאנו רונאלדו | MARCO BERTORELLO / Contributor

מאמן יובנטוס אחרי המפלה מול פיורנטינה: "הראש של השחקנים היה בחופשה". על כך שהניצחון הטכני על נאפולי בוטל: "היו קבוצות ששיחקו במצבים קשים יותר, מאוכזב עבורן. זה לא הוגן". הכוכב: "היינו גרועים במיוחד"

קבוצות: יובנטוס
(גודל טקסט)

הלם בשורות יובנטוס, שהובסה אמש (שלישי) 3:0 על ידי פיורנטינה ורשמה את ההפסד הגדול ביותר שלה בבית מאז שעברה לשחק באצטדיון החדש בספטמבר 2011. זה היה ההפסד הראשון של גברת הזקנה העונה בסרייה א' והפער ממילאן המוליכה עומד כבר על שבע נקודות. אם לא די במפלה, אתמול נקבע כי הניצחון הטכני של הביאנקונרי על נאפולי בוטל לאחר שהערעור שהגישה הקבוצה מדרום איטליה התקבל והמשחק ביניהן ייערך במועד שייקבע בהמשך, כך שאפשר לומר שאנדראה פירלו וחניכיו הפסידו שש נקודות בערב אחד.

כזכור, בארבעה בחודש אוקטובר היה אמור להיערך משחק ענק בין יובנטוס לנאפולי, אך התכולים שסבלו באותה עת מהידבקות שחקנים בנגיף הקורונה הודיעו שלא יוכלו להגיע להתמודדות ואחרי מחצית ביזארית במיוחד בה שחקני יובנטוס עמדו לבדם על הדשא, נפסק לזכותם ניצחון טכני 0:3 ואילו לנאפולי הורדה נקודה.

פירלו נשאל כיצד יובנטוס הושפעה מהפסיקה שקבעה כי היא תצטרך לשחק מול נאפולי בחודש הבא, כשההודעה התקבלה כאשר הקבוצה נסעה לכיוון האצטדיון: "אין לנו שום בעיה לשחק את המשחק. אני מאוכזב יותר עבור הקבוצות האחרות שנסעו ושיחקו בלי הרבה יותר שחקנים שהיו להם קורונה והן גילו הוגנות רבה בכך שהן שיחקו בסגלים חסרים. אני לא אגיד אם הפסיקה נכונה או לא, אבל זה לא נראה הוגן לשאר הקבוצות ששיחקו במצבים קשים יותר מזה שהיה בנאפולי".

אנדראה פירלו | Alessandro Sabattini / Stringer

"התחלנו את המשחק עם גישה לא מספיק טובה, אבל זה משהו שיכול לקרות במשחק האחרון לפני חג המולד כשהראש של השחקנים כבר בחופשה. היינו איטיים ולא מרוכזים", הודה פירלו המאוכזב בסיום והתייחס להרחקה המוקדמת של חואן קוודראדו, שהותירה את יובנטוס בעשרה שחקנים: "אנחנו לא באמת יכולים לדבר על טקטיקות או על ביצועים טכניים כשאנחנו בעשרה שחקנים אחרי עשר דקות. עשינו כל מה שיכולנו כדי להישאר במשחק".

על החלטות השיפוט אמר פירלו: "התמונות ברורות, הכרטיס האדום של קואדרדו היה מאוד ברור. היו יכולות להיות שריקות אחרות לטובתנו, אבל אני לא מרגיש צורך להגיב. אחרי הכל, כולם יכולים לראות את הצילומים. עכשיו אנו יוצאים לחופשה בת מספר ימים כדי להטעין את האנרגיות שלנו מחדש ואז נוכל להתחיל להסתכל על השגיאות שביצענו ולבדוק כיצד אנחנו יכולים להשתפר ולהמשיך את הפרויקט שלנו".

על הפער ממילאן: "אנחנו מרגישים שאנחנו קבוצה חזקה, אבל אם מילאן ואינטר נמצאות במקומות הראשונים בטבלה, זה אומר שהן עשו עבודה טובה יותר מאיתנו עד כה. בואו לא נתכחש לכך שהן הפייבוריטיות בשלב זה".

על היכולת שהציג בונוצ'י ופציעתו של דה ליכט: "היו לו יום רע, אבל הוא הקפטן שלנו ויש לנו אמונה גדולה בו. מצבו של דה ליכט? נראה שזה עומס על השרירים, שזה נורמלי אחרי כל כך הרבה משחקים ברציפות. נהיה חכמים יותר בהמשך השבוע".

לאונרדו בונוצ'י
לאונרדו בונוצ'י | MARCO BERTORELLO / Contributor

כוכב הקבוצה, כריסטיאנו רונאלדו, שסיים ערב מתסכל אתמול, כתב לאוהדים באינסטגרם: "דווקא עם ביצועים גרועים ותוצאה שרחוקה מלהיות מקובלת – סגרנו את שנת 2020. זו הייתה שנה מיוחדת במובנים רבים – אצטדיונים ריקים, פרוטקולים של קורונה, משחקים שנדחו, עצירות ארוכות ולוח שנה צפוף מאוד. אבל זה לא תירוץ לשום דבר! אנחנו יודעים שעלינו לתת יותר מעצמנו כדי לשחק טוב יותר ולהיות עקביים יותר. אנחנו יובנטוס ואנחנו פשוט לא יכולים לקבל שום דבר פחות ממצוינות על המגרש".

עוד אמר: "אני מקווה שהפגרה הקצרה הזו תעזור לנו לחזור חזקים ומאוחדים מתמיד מכיוון שהעונה עדיין רחוקה מלהסתיים ובסופו של דבר אני מאמין שנחגוג שוב. האמינו בנו, סמכו על הקבוצה שלנו כמו שאנחנו סומכים עליכם!".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי