2:6 ענק לאינטר על קרוטונה, שלושער ללאוטרו

לאוטרו מרטינס חוגג | MIGUEL MEDINA/AFP via Getty Images

הנראזורי רשמו ניצחון ליגה שמיני ברציפות בזכות יום גדול של הארגנטינאי, שכתש את הגנת העולה החדשה. גם לוקאקו כבש

(גודל טקסט)

אחרי פגרה בת עשרה ימים, הליגה האיטלקית שמציגה בינתיים קרב אליפות על טהרת הדרבי של מילאנו – חזרה ובגדול עם המחזור ה-15. לא פחות מעשרה משחקים נערכו היום (ראשון) כאשר כבר במשחק המוקדם קיבלנו 2:6 מדהים של אינטר על קרוטונה.

אינטר – קרוטונה 2:6

התקפה מפחידה לעומת הגנה מסננת, זוהי אינטר מודל 2020/21. בכל מקרה, אינטר נכנסה לזון ואי אפשר לעצור אותה. היא התעשתה די מהר, ביצעה מהפך והשיגה ניצחון ליגה שמיני ברציפות. הפרס: המקום הראשון בטבלה. קרוטונה הקטנה הביכה את ההגנה של המארחת שוב ושוב והגיעה לשלושה מצבים קורצים ברבע השעה הראשונה. סמיר הנדנוביץ' הציל בפעם הראשונה אך בדקה ה-12 ניקולו זאנלטו עלה גבוה ונגח לרשת מבישול של ג'וניור מסיאס.

בדקה ה-20 רומלו לוקאקו גבר על השומר שלו, העביר כדור עומק נהדר ולאוטרו מרטינס בעט מכל הלב לרשת, 1:1. בדקה ה-31 ארתורו וידאל חילץ כדור, ניקולו בארלה העביר כדור רוחב ולאוטרו בעט לרשת והשלים מהפך. בהמשך הוחלט "לגנוב" לו את השער שנרשם כשער עצמי – לוקה מרונה.

This image has an empty alt attribute; its file name is 1025293

החגיגות של אינטר נעצרו בדקה ה-35, כאשר לאחר צפייה ב-VAR השופט הצביע על הנקודה הלבנה משום שווידאל דרך על שחקן היריבה. ולדימיר גולמיץ' דייק בפנדל וקבע 2:2. בדקה ה-41 לאוטרו החמיץ באחד על אחד מול השוער, אבל הוא עוד לא אמר את המילה האחרונה.

זה קרה בדקה ה-57: לאוטרו קיבל מסירה טובה ממרסלו ברוזוביץ' שהצטרף לעמדה קדמית והקפיץ נהדר לרשת. כעבור שבע דקות הגיע תורו של לוקאקו שכבש שער אופייני אחרי שגבר על שחקן ההגנה בקלילות ובעט לרשת, 2:4.

הבלגי השתווה לכריסטיאנו רונאלדו בראש טבלת המבקיעים עם 12 שערים. לאחר מכן הוא הוחלף בשל פגיעת שריר אבל אנטוניו קונטה חזר לחייך כשלאוטרו השלים שלושער כשכבש מקרוב בדקה ה-79. את החגיגה השלים אשרף חכימי בבעיטה ברגל שמאל בדקה ה-88. זה היה השער ה-40 של אינטר העונה בליגה ב-15 משחקים בלבד.

גולמיץ' חוגג שוויון זמני. ההגנה של אינטר צריכה להשתפר | Marco Luzzani/Getty Images

במחזור הבא, כבר באמצע השבוע, כאשר ייפגשו מילאן ויובנטוס לקרב גדול, אינטר תוכל להיות מרוצה, בהנחה שתעשה את העבודה במשחק נגד סמפדוריה.

תוצאות נוספות

ספציה – ורונה 1:0
פיורנטינה – בולוניה 0:0

רומלו לוקאקו | MIGUEL MEDINA/AFP via Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי