בדיוק בזמן: יובנטוס הנחילה למילאן הפסד בכורה העונה עם 1:3

פדריקו קייזה ושחקני יובנטוס חוגגים נגד מילאן | Alessandro Sabattini/Getty Images

זו אלופה אמיתית: הקבוצה של פירלו ניצחה בסן סירו במשחק גדול וצימקה את הפער לשבע נקודות כשיש לה משחק חסר. קייזה להט עם צמד, בישול מבריק לדיבאלה. קלאבריה השווה זמנית לרוסונרי שנכנעו אחרי 27 משחקי ליגה

קבוצות: מילאן יובנטוס
(גודל טקסט)

אל תספידו את יובנטוס. כמעט חצי עונה חיכו באיטליה לקרב הזה: המוליכה מילאן, הקבוצה היחידה בחמש הליגות הגדולות שטרם הפסידה העונה – נגד האלופה ה"נצחית" יובנטוס שזכתה בתשע אליפויות ברציפות. בצהריים נכנעה אינטר לסמפדוריה והכל היה מוכן עבורן. עשר נקודות הפרידו בין הרוסונרי לביאנקונרי ערב המשחק (לאלופה משחק חסר) והערב (רביעי) הקבוצה של אנדראה פירלו חזר למאבק ובגדול עם ניצחון 1:3. עבור מילאן נטולת זלאטן היה מדובר בהפסד ליגה ראשון מזה 27 משחקים.

גיבור המשחק לא היה כריסטיאנו רונאלדו, כי אם פדריקו קייזה שכבש צמד ראשון במדי הגברת הזקנה, בדיוק בזמן. בדקה ה-16 האיטלקי אותת על כוונותיו עם פצצה לקורה הימנית. שתי דקות אחר כך הוא היה מעט יותר מדויק כאשר קיבל בישול מבריק מפאולו דיבאלה בעקב והכניע את ג'יאנלואיג'י דונארומה, 0:1 ליובנטוס.

שחקני יובנטוס חוגגים | Daniele Badolato – Juventus FC/Juventus FC via Getty Images
גיבור הערב. קייזה | MIGUEL MEDINA/AFP via Getty Images

לאחר מצב מסוכן של רפאל ליאו, שנמצא בכושר מצוין, קייזה כמעט השלים צמד אך דונארומה הדף. ארבע דקות למחצית הגיע השוויון: ליאו יצא קדימה במהירות ומסר אל עבר דוידה קלאבריה שפתח בעמדה קדמית יותר וכבש שער ענק, 1:1 בדיוק בזמן, שער שגם איברהימוביץ' היה גאה בו.

שחקני מילאן חוגגים. שוויון זמני בלבד | Sportinfoto/DeFodi Images via Getty Images

פירלו שקל להחליף את קייזה אך השאיר אותו על המגרש בכל זאת ובדקה ה-62 האיטלקי כבש מכל הלב והעלה את יובה ליתרון 1:2. לאחר מכן הוחלף בדיאן קולוסבסקי, כאשר גם דיבאלה פינה את מקומו לווסטון מקני, שבדקה ה-71 היה חייב להכריע את המשחק אחרי מסירה מבריקה של רונאלדו, אבל לא הצליח לכבוש מתוך הרחבה. בצד הרוסונרי עלה לשחק ברהים דיאס בתקווה למנוע הפסד.

הרוסונרי שהסתדרו העונה גם בזמן בו זלאטן היה פצוע – התקשו להגיע למצבים במחצית השנייה וחסרונו של החלוץ השבדי הורגש. בדקה ה-76 המשחק הוכרע. קולוסבסקי ביצע דריבל ענק ברחבה והוציא כדור רוחב בדיוק בזמן – מקני דחק לרשת בשער שכל-כולו החילופים של פירלו – 1:3 ליובנטוס ואפשר לומר שהסיפור נגמר. רונאלדו שבלט עם צמד נגד אודינזה כשעקף את פלה, רשם ערב די שקט.

רונאלדו. ערב שקט יחסית | Stefano Guidi/Getty Images

תשע דקות לסיום גם דניאל מאלדיני, הבן של האגדה פאולו, ניסה לעזור למילאן כאשר עלה מהספסל כחלק מחילוף משולש אך למרות שתקפה עם כל כוחותיה – היא לא התקרבה לשער מצמק. למילאן אין זמן רב כדי "להתאבל" על ההפסד. כבר בעוד שלושה ימים הקבוצה של סטפאנו פיולי תארח את טורינו במשחק ביתי נוסף בתקווה לחזור למסלול הניצחונות. האלופה יובנטוס תמתין ביום ראשון לססואולו החמישית.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי