חכימי השוותה למייקון. קונטה התייחס לסוגיות הרכש בחלון הקרוב

אשרף חכימי | Giuseppe Maffia/NurPhoto via Getty Images

המרוקאי כבש את השישי שלו בליגה, הישג שאף שחקן הגנה של אינטר לא רשם מאז הברזילאי האגדי. המאמן אמר בסיום: "אנחנו לא רוצים חיזוק, תשכחו מאיתנו בינואר". וגם: התגובות של מאמן רומא והנתון המרשים של מחיטריאן

קבוצות: אינטר רומא
(גודל טקסט)

אחרי שאיבדה נקודות לראשונה אחרי חמישה מחזורים, אינטר קיוותה אתמול (ראשון) לצמצם בחזרה את הפער ממילאן המוליכה לנקודה בלבד, אבל שוב נעצרה נגד רומא השלישית אחרי שנפרדה ב-2:2 סוער באולימפיקו.

לורנצו פלגריני העלה את הג'יאלארוסי כבר בדקה ה-17 אחרי בישול של הנריק מחיטריאן, שממשיך להדהים את איטליה. במאזנו של הארמני שמונה שערים לצד שמונה בישולים, מספרים אליהם הגיעו בחמש הליגות הבכירות רק שחקן אחד והוא חלוצה של טוטנהאם הארי קיין, שאמנם כבש (10) ובישל (11) יותר ממחיטריאן, אבל דבר זה לא מוריד אפילו במעט מהיכולת הנפלאה של הקשר.

בהמשך מרסלו ברוזוביץ' עזר לנראזורי להשלים מהפך לאחר שני בישולים למילאן שקריניאר ולאשרף חכימי, כאשר האחרון גם רשם הישג נאה. המרוקאי בן ה-22 הפך למגן הראשון באינטר שכובש לפחות שישה שערי ליגה מאז מייקון האגדי שהיה חלק מהזכייה האחרונה של המועדון בליגת האלופות.

מייקון | Giuseppe Bellini/Getty Images

לאחר המשחק אמר מאמן אינטר אנטוניו קונטה: "אני חושב שהיה משחק טוב, גם במחצית הראשונה. אל תשכחו שלרומא יש אותן המטרות כמו לנו, הם רק שלוש נקודות מאחורינו וזה לא פשוט לשחק כאן נגדם".

על החילופים אמר: "ארתורו וידאל נפצע לכן הוחלף על ידי רוברטו גליארדיני, לאוטרו נתן לנו כל כך הרבה ב-75 הדקות הראשונות, אבל רציתי לחזק את ההגנה בדקות האחרונות. חכימי גם השקיע המון, אבל איבד יותר מדי כדורים. שיחקנו שלושה משחקים השבוע וכל השחקנים האלו שיחקו, בשביל זה יש לנו את החילופים".

לגבי חיזוק בינואר: "אין צורך בעוד החתמות. האסטרטגיה ברורה מאוד, אני לא רוצה אף אחד. אני עובד עם השחקנים האלה, יש לנו נקודות חזקות יותר וגם חלשות, אבל זה מי שאנחנו. תשכחו מאינטר בקשר לחלון העברות הקרוב".

אנטוניו קונטה | Giuseppe Bellini/Getty Images

מאמן רומא פאולו פונסקה אמר מנגד: "קשה לי לסכם את המשחק הזה. הייתה לנו מחצית ראשונה טובה, אבל פשוט לא היינו אותה קבוצה במשך 15-20 דקות. אחרי שאינטר כבשה את השני, פתאום חזרו לעצמנו. למרבה הצער, הזמן הזה היה קריטי עבורנו. הקבוצה איבדה אינטנסיביות וגם לא הייתה אגרסיבית, וככה קשה להתמודד מול קבוצה כמו אינטר".

על הדרבי מול לאציו ביום שישי הקרוב הוסיף המאמן הפורטוגלי: "זה משחק שאנחנו חייבים להגיע אליו מוכנים. יהיה משחק קשה, לאציו היא קבוצה נהדרת ועלינו להתמקד במה שאנחנו יכולים לשפר".

פאולו פונסקה | Giuseppe Maffia/NurPhoto via Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי