אקס יובנטוס ואינטר: "לוקאקו שחקן משמעותי יותר מרונאלדו"

כריסטיאנו רונאלדו מאוכזב | MARCO BERTORELLO/AFP via Getty Images

רוברטו בונינסניה שיבח את הבלגי לקראת ה'דרבי דה איטליה': "אין לו תחליף, ראינו את זה בשני המשחקים האחרונים. לעומת זאת מוראטה, דיבאלה וקולוסבסקי יכולים לשחק במקום הפורטוגלי, שנמצא בתהליך נסיגה"

קבוצות: אינטר יובנטוס
(גודל טקסט)

מחר (ראשון) ייצא לדרך בסן סירו ה'דרבי דה איטליה' הגדול בין אינטר ליובנטוס שעשוי להכריע את גורל האליפות. הנראזורי ניצבים במקום השני במרחק של שלוש נקודות ממילאן המוליכה, בעוד האלופה בתשע השנים האחרונות, לה משחק חסר, יכולה לצמצם את הפער מאינטר לנקודה במקרה של ניצחון.

המפגש הפיקנטי על הקווים בין אנטוניו קונטה לשחקנו לשעבר אנדראה פירלו, הופך את הקרב הטעון למעניין אפילו יותר, אך בשתי העונות האחרונות המשחק הפך לסוג של קרב אישי בין שני הסקוררים הגדולים כריסטיאנו רונאלדו ורומלו לוקאקו, כאשר עולה כל פעם השאלה מחדש – מי שחקן משמעותי יותר עבור קבוצתו?

שחקן העבר של אינטר ויובנטוס רוברטו בונינסניה, שזכה באליפות עם הנראזורי ועוד שתיים עם הגברת הזקנה התבקש לענות על הסוגיה והתשובה שלו כנראה לא תרצה חלק גדול מכם: "לוקאקו הוא שחקן שאין לו תחליף, בעוד רונאלדו הוא השחקן הטוב בעולם, אך נראה כי הוא נמצא בשלב של דעיכה בקריירה".

רומלו לוקאקו | MIGUEL MEDINA/AFP via Getty Images

בונינסניה המשיך: "חוץ מרונאלדו, יש ליובנטוס גם את אלברטו מוראטה, דיאן קולוסבסקי ופאולו דיבאלה. לאינטר יש פחות עומק בהתקפה וזה הורגש במהלך ההפסד לסמפדוריה כאשר עלה כמחליף וגם במשחק הגביע נגד פיורנטינה. אז לדעתי לוקאקו שחקן משמעותי יותר".

לגבי העדפה שלו למשחק מחר, שחקן העבר היה נחרץ לא פחות: "ביובנטוס זכיתי ביותר תארים מאשר באינטר, אבל תחושת הסיפוק אצל הנראזורי הייתה גדולה יותר. איך ה'דרבי דה איטליה' יסתיים? אני מקווה שאינטר תנצח".

רומלו לוקאקו ושחקני אינטר. החלוץ הציל מהפסד | Claudio Villa – Inter/Inter via Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי