רונאלדו ולוקאקו יחזרו להרכב, קונטה: "התחלנו לסגור את הפער"

כריסטיאנו רונאלדו, אנטוניו קונטה | Giuseppe Cottini/NurPhoto via Getty Images

הדרבי ד'איטליה הגיע: אינטר תפגוש את יובה. רונאלדו נזאריו השווה בין החלוצים שישובו ל-11. מאמן הנראזורי: "היריבה הזו היא המדד לכל הקבוצות כאן". פירלו הודה: "בזכותו החלטתי לאמן". דיבאלה ודה ליכט בחוץ

קבוצות: אינטר יובנטוס
(גודל טקסט)

המחזור ה-18 בסרייה א' יימשך מחר (ראשון) כשבארץ המגף קיים טירוף גדול לקראת הדרבי ד'איטליה – אינטר של אנטוניו קונטה, השנייה בטבלה, תארח בסן סירו את האלופה יובנטוס (21:45) שמדורגת במקום הרביעי. למעשה, אנטוניו קונטה שאימן שלוש שנים את אנדראה פירלו – יפגוש מחר את חניכו. פירלו אמר במסיבת העיתונאים לקראת המשחק כי קונטה השפיע עליו במחשבה להיות מאמן. בשני המשחקים בעונה שעברה ניצחה הגברת הזקנה שמגיעה בכושר טוב מאוד למשחק.

פירלו אמר: "אני מצפה לראות אינטר אגרסיבית שרוצה לקבוע את קצב המשחק, אך אנחנו יובנטוס, ונגיע לסן סירו עם הסגנון שלנו, ללא לחץ. אסור שיהיה פחד לקראת המשחק. אנחנו רגילים לזה שיש עלינו לחץ. ניצחון יתן לנו דחיפה אמיתית שהיא מעבר לשלוש נקודות. שתי הקבוצות יילחמו על התואר עד סוף העונה".

על קונטה, שהיה זה שהחל את רצף האליפויות של יובנטוס: "יש לנו אופי שונה מאוד וזו כנראה הסיבה שהסתדרנו תמיד ממש טוב. דיברנו לפני תחילת העונה, נשארה בינינו הרבה הערכה וכבוד. הוא עשה היסטוריה ביובה ולמדתי ממנו המון, תמיד אהיה אסיר תודה. הוא האיש הראשון שגרם לי לרצות להיות מאמן".

מחר הם יריבים. קונטה ופירלו | Marco Luzzani/Getty Images

האלופה תחסר את מתייס דה ליכט, אלכס סנדרו וחואן קווארדאדו שחלו בקורונה. ג'ורג'יו קייליני צפוי לפתוח במרכז ההגנה שוב, כפי שהיה במהלך הגביע. פירלו הבהיר כי הוא לא חושב על משהו מיוחד כיצד לעצור את אשרף חכימי. "יש לנו את ארון ראמזי וגם ווסטון מקני, מחר נראה מי ישחק".

כריסטיאנו רונאלדו שקיבל מנוחה חלקית בגביע נגד גנואה, יחזור להרכב כמובן ויפתח לצד אלברו מוראטה בזמן שפאולו דיבאלה פצוע. הפורטוגלי מוליך את טבלת הכיבושים בליגה עם 15 שערים ב-13 הופעות. החלוץ ינסה לעזור ליובה לצמק את הפער מהמוליכה מילאן, לפחות זמנית, לארבע נקודות בלבד. הגברת הזקנה מחפשת ניצחון ליגה רביעי ברציפות, מה שלא קרה לה מאז חודש יוני.

מן העבר השני, אנטוניו קונטה אמר: "זה הולך להיות משחק בין שתי קבוצות עם שאיפה להילחם על הסקודטו. כל משחק הוא חשוב. באופן בלתי נמנע, יובנטוס מהווה נקודת התייחסות לכולן כי היא שלטה בליגה בשנים האחרונות. כשקבוצה רוצה להבין באיזו רמה היא נמצאת – נקודת ההתייחסות היחידה באיטליה היא יובנטוס. אני לא רוצה לדבר על פייבוריטית אלא לכבד קבוצה ששולטת בליגה כבר תשע שנים. סגרנו את הפער מהם בשנה שעברה ואני מקווה שנעשה את אותו הדבר, זה לא היה טוב כשיובה הובילה ב-20-25 נקודות על זו שמאחוריה".

רומלו לוקאקו | Andrea Staccioli/LightRocket via Getty Images

עוד אמר: "אף קבוצה לא יכולה להגיד שהיא סגרה לחלוטין את הפער מיובה אך אנחנו מתקרבים. אני חושב שגם השנה הם הביאו שחקנים מצוינים ובכל שנה הם משתפרים". כשנשאל מה חסר לאינטר, אמר: "אנחנו יכולים וחייבים לשפר את המנטליות שלנו, את הנחישות, להרגיש את הדם הרותח ולהרוג משחקים. זה חלק מההתקדמות והצמיחה של הבחורים האלה והם עובדים קשה להשתפר".

רומלו לוקאקו יחליף בהרכב את אלכסיס סאנצ'ס ויהווה את האיום הגדול על הגנת הביאנקונרי. הנראזורי חייבים לשפר את התוצאות נגד היריבות הגדולות שכן הם לא הצליחו לנצח את רומא, לאציו ואטאלנטה נגדן סיימו בתוצאות תיקו, ונכנעו למילאן. החלוץ הבלגי הבקיע העונה כבר 12 פעמים בליגה והוא מדורג שני יחד עם צ'ירו אימובילה.

רונאלדו נזאריו, אגדת העבר, ניסה להשוות בין לוקאקו לכריסטיאנו. "אני לא יודע אם רונאלדו ישחק עד אותו גיל כמו זלאטן אבל אני בטוח שהוא ינסה, הוא שונה מהשחקן שראיתי בריאל מדריד. הוא יודע לנהל את עצמו היטב. נגד ססואולו ראינו שגם אם הוא נעלם למשחק שלם – הוא מסוגל להבקיע ברגע אחד. אני חושב שהוא ולוקאקו שונים מאוד אבל יש להם משהו משותף מעבר לגולים – קשה מאוד לא להיות תלוי בהם".

היגואין כובש בעונה שעברה. יובה ניצחה פעמיים ב-2019/20 | Daniele Badolato – Juventus FC/Juventus FC via Getty Images

האם אינטר פייבוריטית לסקודטו: "יש להם מאמן נהדר וצוות עם זהות, בנוסף לכך שהם לא משחקים באירופה. אני לא אתפלא אם אינטר תשיג יותר נקודות בחודש מרץ לדוגמא. הם החתימו את אשרף שהוא שחקן נהדר, זו הייתה טעות של ריאל לוותר עליו. לעתים אני חושב – 'רוני, דמיין אותך משחק יחד איתו, היינו יכולים להקשות על כל הגנה עם המהירות שלנו'". עוד אמר על חשיבות המשחק: "זה לא יהיה משחק שיכריע את הסקודטו. ניצחון יהיה טוב לביטחון ואסור לפסול את מילאן".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי