מילאן ממשיכה לשבור שיאים, זלאטן מרוצה מהגעתו של מנדז'וקיץ'

זלאטן איברהימוביץ' חוגג עם שחקני מילאן | Emanuele Perrone/Getty Images

בזכות ה-0:2 על קליארי, הרוסונרי שברו את שיא משחקי החוץ ללא הפסד ואף השוו את שיא השערים מחוץ לסן סירו. איברהימוביץ' שכיכב עם צמד אמר: "עכשיו יהיו שני שחקנים שיפחידו את היריבים". סאלמאקרס התנצל בסיום

קבוצות: מילאן
(גודל טקסט)

יממה לאחר ה'דרבי דה איטליה' שהסתיים בניצחון מרשים של אינטר על יובנטוס, היריבה העירונית מילאן חשפה את הנשק שלה. זלאטן איברהימוביץ' חזר אמש (שני) להרכב של הרוסונרי לאחר חודשים במשחק החוץ נגד קליארי וכצפוי המשיך בקצב הכיבושים המדהים שלו עם צמד נוסף, שהעניק 0:2 יקר אשר הגדיל את הפער מאינטר השנייה בחזרה לשלוש נקודות.

זלאטן שרק משתבח עם השנים, שבר אתמול את שיאו האישי לאחר שכבש במשחק ליגה תשיעי ברציפות בו פתח בהרכב וממשיך להוכיח מדוע הוא עדיין נחשב לאחד השחקנים הטובים בעולם בגיל 39. גם מילאן ממשיכה לעשות היסטוריה עם השוואת רצף משחקי החוץ בהם מצאה את הרשת (19) ורושמת את כמות המשחקים הגדולה ביותר ללא הפסד מחוץ לסן סירו מאז 1995 (16).

איברהימוביץ' כהרגלו ממשיך לספק תוצאות מחוץ למגרש עם ציטוטים נפלאים: "הייתי צריך להבקיע עוד אחד, אבל לא שיחקתי 57 ימים והיה משחק קשה. אני מצטער, זה יכול לקרות. השחקנים הצעירים רק מניעים אותי, הם מאתגרים אותי כל פעם מחדש. אני לא מוכן לוותר להם ומוכיח להם שאני יכול לרוץ כמוהם".

זלאטן איברהימוביץ'
זלאטן איברהימוביץ' | ALBERTO PIZZOLI / Contributor

לגבי הגעתו של מריו מנדז'וקיץ' אמר: "אני שמח שהוא מגיע, עכשיו יהיו שני שחקנים שיפחידו את היריבים שלנו. חוץ ממנו גם סואליהו מייטה הצטרף וייתכן שיגיעו עוד, אני באמת לא יודע".

האם ימשיך במילאן גם בעונה הבאה: "זה יהיה תלוי בפאולו מאלדיני. אני מאוד שמח במילאן. החזרה למילאנו שינתה אותי מאוד".

המאמן סטפאנו פיולי הוסיף: "אנחנו צריכים לתת את המיטב בכל משחק. אני תמיד מבקש מהשחקנים שלי להיות מוכנים ועד כה עמדנו בכל מבחן. אני מודה לאוהדים על תמיכתם, הקבוצה תעשה הכל כדי להמשיך לחשוב שכל משחק יהיה החשוב ביותר עבורה".

מריו מנדז'וקיץ'
מריו מנדז'וקיץ' | Tullio M. Puglia/Getty Images

על מנדז'וקיץ' אמר: "לאור המטרות הרבות שלנו, אנחנו זקוקים לעוד שחקנים. כשהמועדון הציע לי אותו, השבתי מיד בחיוב. יצא לי לדבר איתו, הוא מלא מוטיבציה ו-ווינר אמיתי".

חוץ מאיברהימוביץ', השחקן שתפס את הכותרות בארץ המגף ולאו דווקא מהסיבות החיוביות היה הקשר הבלגי בן ה-21 אלכסיס סאלמאקרס, שעלה מהספסל בדקה ה-66 והורחק בשני צהובים לאחר שמונה דקות בלבד.

פיולי סיפר שסאלמאקרס התנצל בפני חבריו לאחר המשחק והוסיף: "הוא שבור מזה. אני לא רוצה להגן עליו, אבל שתי העבירות שלו לא היו שוות הרחקה, אך הוא חייב להיות מרוכז יותר ולא להיגרר לסיטואציה כזאת בעתיד. הוא עשה טעות דומה גם נגד נאפולי – אבל מאוד אהבתי את הגישה שלו אחרי המשחק".

אלכסיס סאלמאקרס | Emanuele Perrone/Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי