אינסינייה מירר בבכי וחטף מהתקשורת: "הגמר הוכרע ע"י הכוכבים"

קפטן נאפולי החמיץ פנדל שלישי בקריירה נגד יובנטוס ופספס הזדמנות להשוות. הוא לקח קשה את מה שקרה אך זכה להגנה מצד חבריו. פטאנייה: "הוא הקפטן שלנו, אלוף אמיתי". גאטוסו: "הוא לא אחראי, זה קרה גם למראדונה"

קבוצות: נאפולי
(גודל טקסט)

לפני שבעה חודשים נאפולי גברה על יובנטוס בגמר הגביע אחרי דו-קרב פנדלים דרמטי. אתמול (רביעי) הקבוצה של ג'נארו גאטוסו לא הצליחה לגבור על האלופה והפסידה 2:0 בסופר קאפ האיטלקי. זה היה הפסד שני שלה בארבע השתתפויות במעמד. הכל היה יכול להיות אחרת אם הקפטן לורנצו אינסינייה לא היה מחמיץ את הפנדל בדקה ה-80 ומפספס הזדמנות להשוות. הקשר האיטלקי חסר מזל או קרס תחת הלחץ – הוא החמיץ את כל שלוש הבעיטות נגד יובנטוס בכל המסגרות (במהלך המשחק הרגיל ולא בדו-קרב פנדלים).

בתמונה קורעת לב, הקפטן בכה לאחר החמיץ הפנדל. המאמן ג'נארו גאטוסו שחלם על תואר שני כמאמן – הגן על חניכו כמובן. "הוא לא צריך להרגיש אחראי, כמובן שאפשר להחמיץ פנדלים. אני האחראי הראשון להפסד. זו בטח לא אשמתו אם הפסדנו". עוד אמר: "כואב לי לראות אותו בוכה, הוא היה יכול לכבוש את השער המאה שלו במועדון ולשלוח את המשחק להארכה אך גם דייגו מראדונה ופלה החמיצו". הקשר קיבל את הציון הנמוך 5.5 בסיקור "גאזטה דלה ספורט".

עוד אמר המאמן: "אני צריך להודות לשחקנים שלי שעבדו קשה. הם היו קצת חסרי תוקפנות במחצית הראשונה אך הגיבו אחרי השער. אני מברך אותם על המאמץ שלהם. אולי יכולנו לעשות יותר אבל זה לא פשוט לשחק בגמר. אנחנו מנצחים ומפסידים כקבוצה. שתי הקבוצות כיבדו זו את זו, זה היה משחק שחמט של טקטיקה. לאף קבוצה לא היו הרבה מצבים להבקיע. לא היה לנו מזל, אני חושב שההצלה מול הירבינג לוסאנו הייתה מדהימה".

עד כמה המשחק היה דומה לגמר הגביע: "אני חושב שהמגרש היה במצב נוראי, אבל זה לא תירוץ, שתי הקבוצות סבלו מהתנאים. זה היה בהחלט דומה לגמר הגביע. אני חושב שהיינו דווקא בלחץ גדול יותר לפני שבעה חודשים בהשוואה למשחק הלילה (אתמול). אני לא זוכר בעיטות של יובה למסגרת. אנחנו יודעים שיש להם קבוצה גדולה שמנוסה במעמדים האלה ולעתים חלק מרגישים את הלחץ יותר מאחרים".

החלוץ אנדראה פטאנייה אמר: "הייתה לנו הזדמנות גדולה להוביל עם המצב של לוסאנו, אם הכדור היה נכנס כל המשחק היה משתנה. לדעתי היינו קומפקטיים על המגרש ופגשנו יריבה נהדרת. אולי לא דחפנו מספיק לעתים אבל במשחקים האלה סובלים. אני מצטער על הפנדל שהוחמץ אך יותר מכל על הדמעות שלו. הוא נאפוליטני בדם, ברור לנו עד כמה הוא מאוכזב. הוא הקפטן שלנו, אלוף ותמיד יהיה המנהיג שלנו".

ג'נארו גאטוסו | Giuseppe Maffia/NurPhoto via Getty Images

בתקשורת העבירו ביקורת על קפטן נאפולי. "אינסינייה טועה וראה את שצ'סני ורונאלדו חותמים את הניצחון. הקפטן הכחול בזבז פנדל. ברגע המכריע – רונאלדו ניצל מצב אחד, אינסינייה לא הצליח לפתוח את המשחק מחדש. שחקן לא נשפט לפי פנדל אך הגמר הוכרע, לטוב ולרע, לפי הכוכבים", סיכמו ב"גאזטה דלה ספורט". "הפנדל הכריע את המשחק", נכתב ב"קוריירה דלה ספורט".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי