דיווח באיטליה: ריאל מדריד תדרוש מאינטר להחזיר את חכימי

ב'קוריירה דלו ספורט' טוענים שהתשלום הראשון מתוך על המרוקאי טרם הגיע לבלאנקוס ולאור המצב הכלכלי הרעוע בהנהלת הנראזורי, המגן עשוי לשוב לבירת ספרד אחרי חצי עונה. ריאל הוציאה הודעה רשמית והכחישה את הדיווח

(גודל טקסט)

אין ספק שאשרף חכימי הוא אחד משחקני הרכש המוצלחים ביותר של עונת 2020/21. המגן המרוקאי שב לריאל מדריד אחרי שתי עונות השאלה מוצלחות בבורוסיה דורטמונד ונמכר לאינטר בסכום של 40 מיליון יורו. אולם נראה שהעסקה מול הנראזורי רחוקה מלהיות גמורה והקבוצה מבירת ספרד מתחילה לאבד את הסבלנות.

על פי דיווח של 'קוריירה דלו ספורט', אינטר חילקה את התשלומים על חכימי לארבעה כאשר הראשון היה אמור להיות להגיע בדצמבר 2020 ונדחה בסופו של דבר לחודש מארס, לאור אי הוודאות בצמרת המועדון וניסיונותיו של הנשיא הסיני סטיבן ג'אנג למכור את הקבוצה.

הבלנאקוס מסתכלים בדאגה על המתרחש בעיר האופנה ודורשים את התשלום עבור המגן באופן מיידי ואף נשקלת אפשרות להחזיר את חכימי לריאל מדריד תמורת מחיקת החוב.  אם אכן אינטר תאבד את השחקן מסיבות כלכליות זוהי תהיה מכה עצומה עבורה. כאמור לעיל, ההצלחה של חכימי הורגשה כבר מהרגע הראשון ולמרות שמשחק בעמדה אחורית הוא הספיק לכבוש שישה שערי ליגה ולחלק ארבעה בישולים נוספים.

אשרף חכימי | Giuseppe Maffia/NurPhoto via Getty Images

ללא קשר לעסקת חכימי, הדיווחים האחרונים על המתרחש בהנהלת הנראזורי לא מבשרים טובות וזאת דווקא בתקופה בה אינטר נאבקת על תואר האליפות. ימים יגידו אם הבעלים הסיני יוביל את הקבוצה מפשיטת רגל – עזיבתו של חכימי יכולה להיות רק הסנונית הראשונה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי