אטאלנטה הביסה 0:3 את מילאן, אינטר החמיצה את הפסגה עם 0:0

זלאטן איברהימוביץ' מאוכזב, שחקני אטאלנטה חוגגים | MIGUEL MEDINA/AFP via Getty Images

המוליכה הושפלה בסן סירו מול חניכיו של גאספריני שנהנו משערים של רומרו, איליצ'יץ' בפנדל וספאטה, אך למזלה הקבוצה של קונטה לא הצליחה לכבוש, לראשונה העונה, וסיימה בתיקו נגד אודינזה. 3:4 משוגע לרומא

(גודל טקסט)

לאחר שבנוונטו וטורינו נפרדו ב-2:2, המחזור ה-19 בסרייה A נמשך הערב (שבת) עם לא מעט משחקים מסקרנים. המשחק שפתח את היום סיפק דרמה גדולה כאשר. רומא ניצחה 3:4 דרמטי את ספציה ונקמה בה על ההדחה מהגביע. בהמשך, מילאן רשמה הפסד ביתי מאכזב כשהובסה 3:0 מול אטאלנטה בסן סירו אך למזלה אינטר לא ניצלה את ההזדמנות ובעטה בדלי עם 0:0 חלש באודינזה. שתי הקבוצות של מילאנו נראו רע לפני הקרב הגדול ביניהן ברבע גמר הגביע ביום שלישי. פיורנטינה ניצחה 1:2 את קרוטונה במשחק הנוסף.

מילאן – אטאלנטה 3:0

הרוסונרי רצו לסיים את הסיבוב הראשון הנפלא שלהם עם ניצחון אך סיפקו לא מעט סימני שאלה לגבי היכולת שלהם לזכות בסקודטו הנוכחי, אחרי הפסד נוסף לקבוצת צמרת ושוב בסן סירו. 17 ימים אחרי שנכנעו 2:1 ליובנטוס – הגיעה מפלה נוספת עם הפסד 2:0 לאטאלנטה של ג'יאן פיירו גאספריני שהעפילה למקום הרביעי בטבלה לפחות זמנית.

המארחת גילתה יכולת חלשה במחצית הראשונה בלי אף בעיטה למסגרת. אטאלנטה, מנגד, איימה שמונה פעמים. בדקה ה-26 האורחת הלמה. קרן קצרה מוצלחת של אטאלנטה הסתיימה בנגיחה מדויקת של כריסטיאן רומרו אחרי בישול של רובין גוסנס, ג'יאנלואיג'י דונארומה לא הצליח להדוף.

שחקני אטאלנטה חוגגים | Marco Luzzani/Getty Images
יוסיפ איליצ'יץ' | Marco Luzzani/Getty Images
זלאטן איברהימוביץ' | Giuseppe Cottini/NurPhoto via Getty Images

בדקה ה-39 דונארומה מנע שער שני כשהדף כדור חופשי של יוסיפ איל'יצ'יץ'. לפני ההפסקה זלאטן איברהימוביץ' כמעט השווה אך בזבז את ההזדמנות כשבעט ליד הקורה. סואליהו מייטה, קשר הרכש החדש, הוחלף בברהים דיאס בתקווה לרענן את החלק הקדמי אך הבור העמיק מרפק מיותר של פרנק קסייה לפניו של איליצ'יץ', השופט הצביע על הנקודה הלבנה והחלוץ לא התקשה לכבוש מתחת לגוף של דונארומה.

מריו מנדז'וקיץ' שחקן הרכש החדש וכן אנטה רביץ' המתינו על הספסל עד לדקה ה-70, אבל 13 דקות לסיום דובאן זאפטה כבש את השלישי של האורחת בערב ענק. זה היה ה משחק הראשון העונה בליגה בו איברה פתח בהרכב ולא הצליח לכבוש וכיוצא בזה גם מילאן לא מצאה את הרשת לראשונה בסרייה א'.

אודינזה – אינטר 0:0

אחרי ה-0:2 האדיר על האלופה יובנטוס, הקבוצה של אנטוניו קונטה רצתה להמשיך בתנופה הגדולה שלה, על אחת כמה וכמה עם החדשות הגדולות שהגיעו מסן סירו. אולם, בתזמון גרוע מבחינתה ועל אף ההרכב החזק ביותר בו שיחקה – היא לא הצליחה להבקיע בפעם הראשונה העונה בסרייה א'. רומלו לוקאקו לא הורגש ולאוטרו מרטינס החמיץ הזדמנות גדולה בדקה ה-23 כשנעצר על ידי השוער.

גם חילוף משולש של אנטוניו קונטה בדקה ה-70 לא עזר כאשר סטפאנו סנסי, אלכסיס סאנצ'ס ואיבן פרישיץ' שעלו מהספסל לא הצליחו להשפיע. רבע שעה לסיום אשרף חכימי רשם החמצה גדולה בערב מתסכל במיוחד עבור קונטה שהורחק בתוספת הזמן.

רומלו לוקאקו | Alessandro Sabattini/Getty Images

רומא – ספציה 3:4

שתי הקבוצות נפגשו רק ביום שני האחרון באולימפיקו, כאשר אז הצליחה ספציה לבצע סנסציה גדולה ולנצח 2:4 את הג'לארוסי ולהדיח את הקבוצה מבירת איטליה מהגביע. הערב, הסיפור היה די דומה בגלל שהקבוצות סיפקו משחק סוער נוסף, אך הפעם זו הייתה רומא שיצאה עם הניצחון הסוער.

זה התחיל נהדר עבור החניכים של פאולו פונסקה. מסירה אדירה של לורנצו ספינאצולה הגיעה ללורנצו פלגריני, שסידר לבורחה מיוראל שער קליל עבורו. האורחת שבה למשחק בדקה ה-24 כשרוברטו פיקולי ניצל משחק הגנה רע כדי להכניע את פאו לופס. בפתיחת החצי השני רומא עקצה פעמיים – מיוראל השלים צמד בדקה ה-52, ושלוש דקות לאחר מכן ספינאצולה סיפק בישול מבריק לריק קארסדורפ.

בניגוד לגביע, שחקני רומא חוגגים נגד ספציה | Paolo Bruno/Getty Images

ארבע דקות בלבד חגגו השחקנים בכתום את היתרון המבטיח, זאת בעקבות שער מהיר של דייגו פאריאס, אשר צימק ל-3:2 וכפה חצי שעה לחוצה מאוד לשחקני רומא. בדקה ה-90 הלחץ של ספציה השתלם לאחר שכריס סמולינג ביצע טעות ענקית ואפשר לדוידה ורדה לקבוע שוויון בבירת הנצח, אבל את המילה האחרונה במשחק אמר פלגריני, שקיבל את הכדור ברחבה מברונו פרס ובעט מדויק לרשת העליונה. בזכות הניצחון הדרמטי, רומא עלתה זמנית למקום השלישי על חשובה של נאפולי.

תוצאה נוספת: פיורנטינה – קרוטונה 1:2

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי