יובנטוס צימקה את הפער בפסגה, נאפולי הפסידה אצל ורונה

ארתור חוגג עם שחקני יובנטוס | Juventus FC/Juventus FC via Getty Images

האלופה ניצלה את המעידות של מילאן ואינטר וצמצמה את הפער מהפסגה לשבע נקודות אחרי 0:2 על בולוניה, ארתור כבש שער בכורה, מקני הוסיף. לוסאנו הבקיע גול היסטורי עבור התכולים, שאיבדו יתרון והפסידו 1:3 מאכזב

(גודל טקסט)

לאחר שמילאן ואינטר מעדו אמש (שבת) במחזור ה-19 של הסרייה A, יובנטוס ניצלה זאת הערב כאשר ניצחה 0:2 את בולוניה וצימקה את הפער מהפסגה לשבע נקודות. לאחר מכן, נאפולי איבדה יתרון והפסידה 1:3 אצל ורונה, ובנוסף לאציו השיגה מהפך ורשמה 1:2 על ססואולו.

יובנטוס – בולוניה 0:2

האלופה שחגגה זכייה בסופר קאפ האיטלקי לפני ימים אחדים, צמצמה את הפער מהמוליכה מילאן לשבע נקודות כשיש לה עוד משחק חסר להשלים. בדומה לגמר הגביע, דיאן קולוסבסקי שיחק בחוד לצדו של כריסטיאנו רונאלדו. כעבור רבע שעה, השער הגיע ממקום לא צפוי, דווקא אחרי חצי מצב מסוכן לאורחת: הקשר ארתור התנהל בחופשיות ובעט מחוץ לרחבה, הכדור הוסט לרשת על ידי שחקן הגנה והכניע את השוער לוקאש סקורופסקי, 0:1 לגברת הזקנה.

בדקה ה-28 רונאלדו, מלך שערי הסרייה א' – כמעט כבש בעצמו. הפורטוגלי השתחרר לבעיטה וסחט הצלה גדולה מהשוער, פדריקו ברנרדסקי כמעט הבקיע בריבאונד אך השוער רשם הצלה גדולה עם הרגל. בדקה ה-31 קוואדראדו רשם פריצה אדירה, דהר ודהר והיה יכול למסור לרונאלדו. הוא ניסה לסיים את המהלך בשער ענק אך בעט מעל השער. בדקה ה-40 בולוניה הריחה את השוויון אך רוברטו סוריאנו בעט בסיבוב מחוץ למסגרת. וויצ'ך שצ'סני הציל את יובה ממבוכה כאשר קווארדראדו כמעט כבש שער עצמי בנגיחה (49) והופולני התעופף והדף.

This image has an empty alt attribute; its file name is 1028245

בדקה ה-68 אלברו מוראטה עלה מהספסל לחיזוק החוד וכעבור שתי דקות יכל לסגור עניין אך החמיץ מול השוער. אין דבר, כי במהלך כדור הקרן נכבש השער השני כאשר ווסטון מקני כבש בנגיחה את ה-0:2. בזמן שנותר פירלו היה יכול לבצע רוטציות כשהחזיר את מתייס דה ליכט לעניינים (החלים מקורונה). בדקה ה-90 החמיץ רונאלדו הזדמנות גדולה מתוך הרחבה את ה-16 שלו העונה. באמצע השבוע תחכה ליובה משימה אחרת כשתפגוש את ספאל ברבע גמר הגביע האיטלקי.

ווסטון מקני, אנדראה פירלו | Juventus FC/Juventus FC via Getty Images
כריסטיאנו רונאלדו | Giuseppe Cottini/NurPhoto via Getty Images

ורונה – נאפולי 1:3

ורונה, שחווה עונה נהדרת עד כה תחת המאמן איבן יוריץ', מעדה במחזור הקודם עם הפסד לבולוניה והערב התמודדה נהדר מול נאפולי, שהגיעה להתמודדות אחרי שדרסה 0:6 את פיורנטינה במחזור האחרון, אך הפסידה ליובנטוס בגמר הסופר קאפ לפני ארבעה ימים בלבד.

הירבינג לוסאנו כבש שער היסטורי הערב. 8.9 שניות בלבד משריקת הפתיחה הספיקו לכוכב המקסיקני למצוא את הרשת של המארחת, ובכך הוא חתום על השער המהיר ביותר של נאפולי במסגרת הסרייה A, והשלישי ברשימת השערים המהירים בהיסטוריה של הליגה. למרות הגול המהיר שספגה, ורונה לא נשברה בדקות הפתיחה, לחצה כמו בכל המשחקים העונה, ובדקה ה-34 חזרה למשחק עם שער של פדריקו דימרקו בן ה-23.

לוסאנו. כבש שער היסטורי עבור נאפולי, אך הפסיד אצל ורונה | Alessandro Sabattini/Getty Images

הקבוצה של ג'נארו גאטוסו הציגה יכולת אנמית מאוד במהלך המחצית השנייה וכשלה מספר פעמים בפעולה האחרונה. מן העבר השני, ורונה המשיכה בסגנון המשחק המוכר לה, ובדקה ה-62 זה גם השתלם לה – מתייה זאקיני מסר לאנטונין בראק, טימו בקאיוקו סגר רע, והמהפך במשחק הושלם. בדקה ה-79 זאקיני נכנס גם לרשימת הכובשים וחתם את הניצחון הגדול של ורונה.

לאציו – ססואולו 1:2

ניצחון רביעי ברציפות לנשרים, שעלו אל המקום השביעי בזמן שהירוקים רשמו משחק שלישי ברציפות ללא ניצחון וכבר שכחו מזמן את פתיחת העונה הנפלאה. ססואולו הצליחה דווקא לעלות ליתרון מהיר כבר בדקה השישית, כאשר פרנצ'סקו קאפוטו בן ה-33 מצא את הרשת. סרגיי מילינקוביץ' סאביץ' לא איחר להשוות וקבע 1:1 בדקה ה-25, עד שצ'ירו אימובילה שם את החותמת על הניצחון עם שער מכריע בדקה ה-71.

צ'ירו אימובילה חוגג | MB Media/Getty Images

תוצאה נוספת

גנואה – קליארי 0:1

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי