גאטוסו קיבל אולטימטום של 10 ימים, נשיא נאפולי פנה לבניטס

דה לאורנטיס לא אהב את שני ההפסדים האחרונים וב"קוריירה דלו ספורט" נכתב כי על רקע ההרעה ביחסים שלו עם המאמן, הוא ערך שיחה עם הספרדי שהדריך את הקבוצה בעבר ועזב את דליאן ייפאנג לאחרונה

קבוצות: נאפולי
(גודל טקסט)

נשיא נאפולי אאורליו דה לאורנטיס לא קיבל יפה את ההפסד של הפרטינופיי 3:1 ליובנטוס בסופר קאפ האיטלקי. על פי דיווח שפורסם היום (שלישי) ב"קוריירה דלו ספורט", דה לאורנטיס הציב למאמן ג'נארו גאטוסו אולטימטום של 10 ימים בשביל להפוך את המצב וכבר סימן מחליף אפשרי עבורו: רפא בניטס.

בעיתון האיטלקי נכתב כי האולטימטום תקף החל מההדחה בגביע, ומאז נאפולי כבר הספיקה לרשום הפסד 3:1 נוסף, נגד ורונה במסגרת הליגה שלשום. בעקבות כך התכולים ירדו למקום השישי בטבלת הסרייה A והפער בינם למוליכה מילאן עומד על תשע נקודות, אם כי לנאפולי חסר משחק בשל ביטול המפגש עם יובנטוס מוקדם יותר העונה.

ב"קוריירה דלו ספורט" ציינו שהאווירה הטובה אשר שררה בין גאטוסו לדה לאורנטיס בתחילת העונה כבר לא קיימת, אולם בשלב זה לא נערכו שיחות לקראת פרידה. המאמן יקבל הזדמנות לשמור על משרתו בשלושת המשחקים שמחכים לנאפולי עד סוף השבוע הבא, החל מהמפגש עם ספציה בחמישי (21:55, ישיר בספורט4) במסגרת הגביע האיטלקי שבו זכו התכולים בעונה שעברה, כאשר בהמשך יגיעו משחקים נגד פארמה וגנואה בליגה.

באשר לבניטס, הספרדי ביקש לעזוב את דליאן ייפאנג הסינית לפני שלושה ימים, כיוון שחשש לבריאותו ולבריאות משפחתו על רקע מגפת הקורונה. בניטס כבר הדריך את נאפולי בעבר, בין השנים 2013 עד 2015.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי