צפו בתקציר: נאפולי בחצי גמר הגביע אחרי 2:4 גדול נגד ספציה

מחצית ראשונה אדירה של התכולים הכריע משחק רבע הגמר האחרון וסידרה לגאטוסו משחק נגד אטאלנטה בשלב הבא. קוליבאלי כבש בעקב, לוסאנו, פוליטנו ואלמאס הוסיפו. גיאסי ואקמפורה רק צימקו לקראת הסיום

קבוצות: נאפולי ספציה
(גודל טקסט)

שלב רבע הגמר בגביע האילטקי ננעל הערב (חמישי) עם מפגש מסקרן על הנייר, כאשר ספציה הקטנה התארחה אצל נאפולי, אך לצערם של חובבי הסנסציות, הפעם זה לא היה המקרה. מחצית ראשונה חד צדדית הובילה ל-2:4 חלק של התכולים, אשר ייפגשו את אטאלנטה בשלב הבא.

כזכור, בשבוע שעבר ספציה היממה הרבה מאוד אנשים בעולם כשהדיחה את רומא עם 2:4 משלה באולימפיקו. נאפולי מצדה התקשתה מאוד נגד אמפולי מהסרייה B, אך הצליחה להעפיל למשחק היום, אותו היא הכריעה בתוך 45 דקות.

השחקנים של ג'נארו גאטוסו עלו על לוח התוצאות כבר אחרי חמש דקות של משחק, זאת לאחר שקאלידו קוליבאלי הבלם מצא את הרשת עם העקב. בדקה ה-20 הגיע תורו של הירבינג לוסאנו להפגיז את הרשת של טיטאס קראפיקס המסכן, ובהמשך גם מתאו פוליטנו ואליף אלמאס הצטרפו לחגיגה על חשובה של ספציה.

חגיגה גדולה של נאפולי בדרך לחצי הגמר | Ciro Sarpa SSC NAPOLI/SSC NAPOLI via Getty Images

כשהיא בפיגור 4:0, ספציה ידעה שאין לה מה להפסיד ובמהלך המחצית השנייה ניצלה את הירידה ביכולת של נאפולי וצימקה את התוצאה. תחילה, עמנואל גיאסי היה האיש שהכניע לראשונה את דויד אוספינה בדקה ה-70, ושלוש דקות לאחר מכן ג'נארו אקמפורה קבע 4:2 וחתם את המשחק.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי